2022-07-14, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Hittar det inte i tråden nu, men det har stått att MGM (eller GM om ni föredrar det) stod och väntade ute vid stigen och försökte få människor att följa med honom in i skogen. Ett par följde med honom, och då visade han dem var flickan låg. Paret såg inget blod och ingenting konstigt på hans kläder, men de blev genast misstänksamma mot honom. Han försvann iväg så fort han hade visat dem flickan.

Kan det vara så att GM sprang hem till mamma efter det han hade gjort mot flickan? Då hade han säkert blod på sina kläder. Hans mamma såg till att han bytte kläder, och sen sa hon till honom att gå tillbaka och kalla på hjälp till flickan?

Kan det ha gått till så? I så fall tycker jag synd om mamman.

Nä ingen aning. Ingen idé att spekulera. Sluta tyck synd om mamman. En normal person ringer polisen om ens unge kommer hem blodig på ”13 bast” tvi blä! . Inte skickar ut nån i rena kläder.

Hoppas på ny lagstiftning att ut med allt pack som begår brott i Sverige som har invandrat hit. Alla brott som innebär fängelse. Fyfan.
Citera
2022-07-14, 22:19
Medlem
lizette123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LonelyF18
Barn kan klara sig bättre, ja, det är väl delvis en sanning med modifikation. Vi kan inte jämföra med Anna Holmberg som fick akutvård direkt. Det här svinet har gett sig på henne och sedan lämnat henne. Hur länge låg hon där?
Man kan vara nedsövd länge men man hålls inte nedsövd längre än absolut nödvändigt. Ju längre tid, desto allvarligare tillstånd. Förhoppningsvis överlever offret, men med vilken grad av skador? Kommer hon förstå? Prata? Förlamad? Svåra smärtor?

Jag önskar att hon fick bli helt frisk. Jag önskar det av hela mitt hjärta. Om jag verkligen tror det efter vad han verkar ha utsatt henne för och att hon fortfarande är nedsövd? Nej, det tror jag inte. Hon skulle aldrig ha drabbats av det här, aldrig fått en endaste bestående skada.

Inget barn borde drabbas av detta. Barn kan bli påkörda eller råka ut för andra olyckor men det här är vad en annan "människa" gjort.
Citera
2022-07-14, 22:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nitman
Tack, där syns det, orkar knappt mer.

Man måste fatta mod och se verkligheten för vad den är. Samma sak med svenska och norskan som fick huvuden avskurna av islamisterna i Marocco för några år sedan. Media censurerade och avdramatiserade med flit. "Stickskador" kallades det.

Det var många PK-jävlar som skulle vilja tvinga att se på filmen. Jag såg videon själv och den var fruktansvärd.

Vi måste börja se verkligheten som den verkligen är om det ska kunna bli riktig förändring. Vi måste bli riktigt jävla förbannade på politikerna för att uppnå reform.
Citera
2022-07-14, 22:25
Medlem
https://samnytt.se/ahmed-slapade-ivag-och-valdtog-gratande-nioaring-under-knivhot-ska-doda-din-familj/

Glöm inte detta som hände 2020, ungefär i samma kaliber, DET FÅR FAAAAAAAN VARA NOG NU!!!
Citera
2022-07-14, 22:26
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommardagen
Lite kul skrivet av Aftonbladet - att de boende i Skellefteå är oroliga och upprörda.

Det är väl för fan varenda svensk som är det och inte bara de i Skellefteå?

Precis som om detta är ett ”lokalt brott” som inte är mycket för hela landet att bry sig om.
Underförstått: alla i Skellefteå är rasister.
Citera
2022-07-14, 22:28
Medlem
Kattafankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socialdemokratist
https://samnytt.se/ahmed-slapade-ivag-och-valdtog-gratande-nioaring-under-knivhot-ska-doda-din-familj/

Glöm inte detta som hände 2020, ungefär i samma kaliber, DET FÅR FAAAAAAAN VARA NOG NU!!!

Herregud. Den nyheten hade jag inte sett.
Citera
2022-07-14, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filip60
Du har Rätt!! Känns som folkets vrede nu är på Upphällningen... Hör jag enda säga "alla månniskors lika värde" åker jag nog in för misshandel

Samma här, jag orkar verkligen inte mer nu.
Citera
2022-07-14, 22:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
GMs mamma sägs bära hijab.

Familjen är muslimer..
Citera
2022-07-14, 22:33
Medlem
TheKhurgans avatar
Såhär står det om ”pojken” i Aftonbladet:
” Man konstaterar också att pojken har en intellektuell funktionsnedsättning.
”Den pedagogiska utredningen, såväl som den sociala, beskriver att (...) har stort stödbehov i vardagen. (...) bedöms sakna förutsättningar att nå grundskolans kunskapsmål”, står det i ett beslut fattat 2019.”

Inte för att vara sån, men det stämmer ju överens på de flesta barn i orten eller? Att döma av det man ser på stan och i media.

Hur som helst. Det dröjer nog inte länge innan mamman gråter ut i tidningen, levererar en snyfthistoria och skyller på socialtjänsten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nitman
Tack, där syns det, orkar knappt mer.
det är en mycket jobbig bild att kolla på
Citera
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Det känns nästan som att han är kvar i närheten av Skellefteå. Vore han långt bort så skulle dom inte känna sig otrygga.

Han är inte kvar i Skellefteå.
Citera
2022-07-14, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattafanken
Herregud. Den nyheten hade jag inte sett.

Det där dådet drog så mycket energi ur mig, det var helt fruktansvärt. Och knappt något media rapporterade om, jag grät ärligt talat när det hände, önskar det fanns en pott på honom med när han kommer ut från fängelset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in