2022-07-14, 07:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Jaha, nu är den gamla Anna vi känner tillbaka med sina lögner igen.

"Jag slutade förstärka mina naglar för snart 3 år sedan. Jag klipper och lackar mina egna naturliga naglar själv och föredrar att ha korta naglar nu för tiden 100%."
Förstorar man upp bilden rejält syns kanten på ena lösnageln. 🤭

Från ett inlägg 30/7 förra året:
"När hon hällde upp yoghurt för ett par dar sen hade hon knappt några naglar. Tummen som höll tallriken såg ut att ha en nagel som var nerbiten till nagelbädden (och lortbrun).
I liven häromdan hade hon jättelånga naglar.
Tack vare den fantastiska sesamoljan?"

Jag har gått igenom inlägg och bilder från senaste 2 åren. Annas naglar har varierat enormt...

Här en bild från Spanien i augusti förra året. Det finns inga naturliga naglar som ser ut så där.
https://www.instagram.com/p/CSeSqeeK...dium=copy_link

Ser att hon inte har någon vigselring på sig. Vet inte om hon brukar vara utan ?
Citera
2022-07-14, 07:08
Medlem
Citat:
Kan Farbror Blå ha hälsat på igen? Som förra midsommaren när Anna grät i flera timmar. Då var hon i samma mood som nu.

https://postimg.cc/jLZy1WgH

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!

Hur var det där då, fick vi någon förklaring på polisens besök hemma hos henne.
Citera
2022-07-14, 08:08
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Hur var det där då, fick vi någon förklaring på polisens besök hemma hos henne.

Sonen tappade körkortet och åkte fast med narkotika har jag för mig.
Citera
2022-07-14, 08:25
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Det var även något krux med Fisan, som skulle vara hundvakt hos Mytomanen, vilket visade sig även inkludera hennes "Indian".
Efter det så hamnade F på behandlingshem, och i en live råkade Anna filma massor av flyttkartonger staplade i hemmet, som om någon skulle flytta.
Det var inte V.
Den sommaren gick hon på knäna minsann, Tookan.
Hon grät i exakt tre timmar när hennes samling av klippalbum mm på sig själv blev utsatta för vattenskador, (uteduschen som frös sönder?)
Det var ett riktigt hundår för Anna. Coronarestriktionerna önskade hon skulle lätta, så att hon kunde få börja arbeta igen, dra in pengar, få göra det som hon älskade, att sjunga.

Numera ser hon pengar som ett nödvändigt ont, behöver inte bekymra sig över dem mer, efter att svärfar seglade iväg..
Citera
2022-07-14, 08:30
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Nej, det var senare. Tror det var upprinnelsen till det senare förtalsmålet. Anna hängde ut en följare och ringde väl polisen.

Men på midsommarafton festade hon, drack shots och likör och slevade i sig grädde direkt ur skålen, skrålade och sjöng.
Gå tillbaka i tråden till midsommar förra året, finns nog ett klipp där Anna dels skrålar på altanen med Vanessa och hennes kompisar och senare på natten hämningslöst blandar drinkar i köket i ljuset från discolampan...
Citera
2022-07-14, 10:35
Medlem
Anna som bara bäddar, sminkar sig och fikar dagarna i ända kan mycket väl ha långa äkta egna naglar. I vissa kulturer var långa naglar ett bevis på att man var av högre rang och slapp arbeta.
Annas kloka citat visar bara att hon är bitter över ensamheten. My har kommit in i kretsen igen via Jonas men hon kan omöjligt ta med Anna på eventen eftersom just detta att My kommer in som "Jonas + 1" på inbjudningarna. Umgås Anna med någon "kändis" överhuvud taget? Inte för att det är en merit, jag har rätt många sk rikskändisar i min vardagskrets men det gör inte mig mer intressant. Anna vill ju tillhöra kändisvärlden men verkar ju helt utslängd. Utesluten. Avstängd. Hoppas hennes nya rikedom tar henne in i kretsen så vi får avnjuta lite roliga lives, fyllesnack mm så det blir liv i den här tråden igen. Dör den här tråden kommer hennes karriär tyna bort. En kompis som är med och castar till program följer den här tråden, hon berättade att vid ett tillfälle plockade de in Anna just för diskussionen här. Det skulle vara kul om Anna fick vara med i ett debattprogram inför valet.
Citera
2022-07-14, 10:47
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Anna som bara bäddar, sminkar sig och fikar dagarna i ända kan mycket väl ha långa äkta egna naglar. I vissa kulturer var långa naglar ett bevis på att man var av högre rang och slapp arbeta.
Annas kloka citat visar bara att hon är bitter över ensamheten. My har kommit in i kretsen igen via Jonas men hon kan omöjligt ta med Anna på eventen eftersom just detta att My kommer in som "Jonas + 1" på inbjudningarna. Umgås Anna med någon "kändis" överhuvud taget? Inte för att det är en merit, jag har rätt många sk rikskändisar i min vardagskrets men det gör inte mig mer intressant. Anna vill ju tillhöra kändisvärlden men verkar ju helt utslängd. Utesluten. Avstängd. Hoppas hennes nya rikedom tar henne in i kretsen så vi får avnjuta lite roliga lives, fyllesnack mm så det blir liv i den här tråden igen. Dör den här tråden kommer hennes karriär tyna bort. En kompis som är med och castar till program följer den här tråden, hon berättade att vid ett tillfälle plockade de in Anna just för diskussionen här. Det skulle vara kul om Anna fick vara med i ett debattprogram inför valet.
Oj. Det skulle (kunna) ta en ände med förskräckelse.
Hennes olika skepnader genom lives skulle onekligen bli intressant.
*Jag är en knegare
*Jävla feminist
*Förminskande av brott samt beskyller brottsoffer för att vara en lögnare
Citera
2022-07-14, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017

Karriären kanske tar fart igen när Fångarna på fortet sänds igen, att folk/tvbolag kommer på att just det, Anna Book finns ju.
Chansen är nog inte så stor, men man får väl lov att drömma.
Citera
2022-07-14, 11:00
Citat:
En av frågorna i dagens Q&A löd
"Varför ljuger du om dina naglar
blir löjligt "

Låångt svar från Anna. Se stories.
Älskar den här delen:
"När man fixar naglarna på Salong så är dessutom normen att det ska vara lika längd på naglarna. Mina varierar rejält då och då, eftersom jag slår av nån nagel titt som tätt , är det ett fenomen som endast drabbar mig?!?!? Varför är mina naglar sååååå viktiga och vem fan bryr sig?!? "

Hennes naturliga naglar är ju så extremt starka har hon sagt så hur dom kan gå av fattar jag inte. Hon visar upp 2 bilder på sina skrynkliga fingrar för att visa hur naturliga naglarna är. 🤢

Hon sjunger (smalfilter förstås) en liten trudelutt till trollen också och visar att hon fortfarande är tandlös. 😁

Hon ska förmodligen vara med i 2 poddar i höst... Säger hon.
Undrar vad för tema och vart fokus kommer ligga?
Är det höstens jobb/gig?
Skulle hon inte skråla på någon finandsfärja?
Balo von Sifvers är uteslutet iallafall, då det lagts ner, tack och lov...
Citera
2022-07-14, 11:00
Medlem
Känns som att hon börjar bli mer aktiv igen.

Idag kör hon frågor på instagram, blir man gladast av köpta blommor eller en bukett man plockat själv? Är det dåligt med hembakta kanelbullar? (Varför skulle det vara dåligt? Gör man inte världens torraste bullar är det väl alltid trevligt med hembakat? Av personer som är noga med hygien och sådär, skulle inte vilja äta något som en snorig unge har varit med och bakat. Speciellt inte typ chokladbollar som inte ska in i ugnen) Köttbullar som är hemmagjorda eller restaurang? Köpt tårta eller sån man gjort själv?

Vill hon bara visa upp bilder på sånt hon gjort och tänkte detta var ett smart sätt?
Inte ofta man hör människor som ursäktar sig för den bjuder på hembakat men däremot folk som ursäktar sig för att det är köpebullar för hen inte haft tid och ork att bara själv.

Vill så gärna svara på frågorna för nyfiken vad andra tycker, men ser hon vilka som röstat på frågorna?
Jag följer henne inte och har inte blivit blockad än, vill inte riskera det😅
Citera
2022-07-14, 11:25
Jag förstår inte riktigt hennes syfte med det där. Det är väl rätt självklart att köpt inte alltid är bäst och att det inte är dåligt med hembakat t ex, menar hon att andra påstår motsatsen?

https://postimg.cc/gallery/bdTtSSm

Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
Känns som att hon börjar bli mer aktiv igen.

Idag kör hon frågor på instagram, blir man gladast av köpta blommor eller en bukett man plockat själv? Är det dåligt med hembakta kanelbullar? (Varför skulle det vara dåligt? Gör man inte världens torraste bullar är det väl alltid trevligt med hembakat? Av personer som är noga med hygien och sådär, skulle inte vilja äta något som en snorig unge har varit med och bakat. Speciellt inte typ chokladbollar som inte ska in i ugnen) Köttbullar som är hemmagjorda eller restaurang? Köpt tårta eller sån man gjort själv?

Vill hon bara visa upp bilder på sånt hon gjort och tänkte detta var ett smart sätt?
Inte ofta man hör människor som ursäktar sig för den bjuder på hembakat men däremot folk som ursäktar sig för att det är köpebullar för hen inte haft tid och ork att bara själv.

Vill så gärna svara på frågorna för nyfiken vad andra tycker, men ser hon vilka som röstat på frågorna?
Jag följer henne inte och har inte blivit blockad än, vill inte riskera det😅
Citera
2022-07-14, 13:15
Äntligen möte igen. Anna älskar att få skriva det ordet.

https://postimg.cc/gallery/51FbYsX

Info till er blockade m fl: Anna fick, enligt henne själv, frågan igår om varför hon inte syns i media och hon bemötte det med att visa några förfrågningar från just media som hon valt att tacka nej till. Det ska, som vanligt, kännas rätt för henne. Egentligen är hon typ jättepopulär och jätteefterfrågad, det är den bild hon vill visa, och det är hennes eget val att ligga lågt. Men hon ska, säger hon, vara med i två poddar i höst. En stor poppis hon varit med i förr och en ny.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in