2022-07-14, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PaoloRoberto
Ska tydligen våldtagit och fört in en stor pinne i flickans anus och tryckt in hela sin jävla hand i flickans slida och haft sex med henne i över en timme. Avrätta aset

Var du med då eller?
Eftersom flickan fortsatt verkar vara nersövd så undrar man ju var uppgifterna kommer ifrån.

Om du ville dra igång något rykte skulle du inte skrivit det där med att han haft sex med den stackars flickan i över 1h,där föll allt för det har han garanterat inte haft.
Citera
2022-07-14, 14:59
Medlem
Hoppas GM släpps fri... Då kanske rättvisan skipas
Citera
2022-07-14, 15:01
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneezof
Använde han kondom?

På pinnen?
Citera
2022-07-14, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Dagens sanning. 🎯

Jag föreslår att ni som röstat in det här djuret tar en lång titt i spegeln innan ni stoppar om era små barn ikväll.

Men hur ofta händer det att afrikaner och utlänningar från Mellanöstern göra sådana här brott? Jag ser mer likheter med Anders Eklund, Elins mördare osv .. även mordet i Danmark Kim Wall Peter Madsen.

Jag tycker knappt statistiken med ”sexmord” har ens varit i närheten av utlänningar.

Visst dom våldtar kanske mer pga deras kultur men inte lika grovt som sexmord med inslag av tortyr. Så att utesluta dom från landet kommer ju inte minska brotten som svenska våldtäktsmän gör.
Senast redigerad av Menea 2022-07-14 kl. 15:04.
Citera
2022-07-14, 15:03
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hannha
Det finns väl ingen som ”röstat in” en sån fruktansvärd händelse

Givetvis inte, däremot röstar de flesta på "snälla" ideologier och regelverk som i grund och botten fråntar gärningsmannen det ansvar han har över sina gärningar. Ett väldigt svenskt sätt att rösta.

Principen att man kan vara immun inför lagen på grund av låg ålder är vanvett, i synnerhet när man dessutom tillåt utomstående att kunna välja sin egen ålder mer eller mindre, likaså de i övrigt låga straffskalorna för grova brott. Det är precis samma sak med den organiserade brottsligheten. Folk frågar sig "varför" och "hur det vara så många skjutningar igen och igen", samtidigt som de envist röstar på partier som inte vill hålla de ansvariga inlåsta ens eller möjliggöra vissa utredningar för att kunna stävja kriminaliteten på bästa sätt. Det ska vara snällt, för svensken, annars vill han inte vara med.

Det här monstret skulle i vilket sunt samhälle som helst förbli inlåst efter detta avskyvärda brott alldeles oavsett om han är 13, 14, 15 eller 20 år gammal. Han saknar existensberättigande och bör aldrig få gå fri någonsin igen. Åtminstone inte på många, många år och även då ska han aldrig lämnas ensam.

Givetvis förtjänar han egentligen ett betydligt värre straff än så.
Citera
2022-07-14, 15:06
Medlem
Returpappers avatar
Citat:

Jo absolut man har röstat på partier som förespråkar urskiljningslös massimport och ingen bakgrundskontroll.
Citera
2022-07-14, 15:07
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Men hur ofta händer det att afrikaner och utlänningar från Mellanöstern göra sådana här brott? Jag ser mer likheter med Anders Eklund, Elins mördare osv .. även mordet i Danmark Kim Wall Peter Madsen.

Jag tycker knappt statistiken med ”sexmord” har ens varit i närheten av utlänningar.

Visst dom våldtar kanske mer pga deras kultur men inte lika grovt som sexmord med inslag av tortyr. Så att utesluta dom från landet kommer ju inte minska brotten som svenska våldtäktsmän gör.

Jag ser dåligt med källor i ditt inlägg.

För övrigt så verkar din sort verkligen ha svårt att förstå själva poängen. Ni måste ju på fullt allvar vara lika retarderade som negern.
Senast redigerad av Tuor 2022-07-14 kl. 15:11.
Citera
2022-07-14, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
På pinnen?

Ja. Eller på snoppen.
Citera
2022-07-14, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatadAvGud
Dra in tjejer på skoltoan skedde dagligen på min skola. Det är inte det man ska hänga upp sig på. Det är tunnelgrejen.

Drog dom in dom och knullade med dom eller vad gjorde dom med tjejerna där?
Citera
2022-07-14, 15:11
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:

nej, men det finns en regering som släppt in detta våldsbenägna odjur och därmed satt människors liv på spel.

om någon hela tiden, år efter år, öppnar dörren till ditt hus och släpper in vargar, vargar som i sin tur dödar de som bor i huset, vems är felet? vargarnas?
Citera
2022-07-14, 15:12
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Stort tack för den informationen! Att "närmare 20 orosanmälningar har gjorts angående den här galna jäveln" är mycket intressant.

Är det privatpersoner som anmält? Eller är det även fritidsledare och skolpersonal?

Jag har ingen information om att det skulle vara privatpersoner, så jag lämnar det öppet...

Jag pratar om skolpersonal som larmat. Muntligt och/eller skrftligt i minst ett par år på MB skolan.
Citera
2022-07-14, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneezof
Drog dom in dom och knullade med dom eller vad gjorde dom med tjejerna där?

Händer ÖVERALLT i Sverige att icke skidåkare har kul med svennehoror på toaletterna i skolan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in