2022-07-14, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Uppenbarligen får hen sådan information från sina fantasier. Givetvis har inga såna detaljer kommit fram. Onödigt att spekulera så explicit. Kränkande mot flickan.

Känns som någon som vill framkalla känslor av hat. Håller med.
Citera
2022-07-14, 14:44
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkentinken
Det är något helt annat, jag är helt övertygad om att det kommer att granskas och vändas på varje sten och så ska också göras! Jag hoppas verkligen att vi kan lära oss något av det inför framtiden för det är ju egentligen det enda vi kan göra i dagsläget. Det är de extrema konspirationsteorierna om att allt är locket på och skolledningen har gjort det här med flit för att inte bli kallade rasister etc som jag kallar hatdrevet för det har ingenting med verkligheten att göra. Att det finns brister i systemet/brister i resurser/misstag som sker pga kommunikationsmissar stress etc det vet vi som jobbar inom skolan alltför väl. Men jag vänder mig starkt emot den bild som målas upp av att man medvetet ska ha skitit i att göra något åt ett problem!

Det är väl ingen konspirationsteori att en del misstänker att locket läggs på. Att kommuner, staten, regionerna, företag väljer att lägga locket på är ju väldigt vanligt, när det upplevs som risk för skandal eller annan typ av kritik.
Citera
2022-07-14, 14:45
Medlem
nitmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaoloRoberto
Ska tydligen våldtagit och fört in en stor pinne i flickans anus och tryckt in hela sin jävla hand i flickans slida och haft sex med henne i över en timme. Avrätta aset
Lugna ner dig ett par hekto, du behöver väl inte bre på så mycket? Någon som läser detta kan ju tro att det är sant och det förstör tråden.
Citera
2022-07-14, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PaoloRoberto
Ska tydligen våldtagit och fört in en stor pinne i flickans anus och tryckt in hela sin jävla hand i flickans slida och haft sex med henne i över en timme. Avrätta aset

Använde han kondom?
Citera
2022-07-14, 14:46
Medlem
Svaagdrickas avatar
Har Socialnämndens ordförande yttrat sig om varför en tonåring som försökte överfalla en vuxen kvinna utomhus och som försökt dra in flickor på skoltoaletter, inte varit föremål för fler åtgärder?
Det känns som att sossestyret i Skellefteå sluter sig. Media pressar dem uppenbarligen inte heller.
Citera
2022-07-14, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Det är väl ingen konspirationsteori att en del misstänker att locket läggs på. Att kommuner, staten, regionerna, företag väljer att lägga locket på är ju väldigt vanligt, när det upplevs som risk för skandal eller annan typ av kritik.

Fast Bolin säger ju att han inte kan hitta att man larmat någon annan myndighet, det är ju isåfall typ motsatsen till att lägga locket på. Locket på hade varit ”inga kommentarer ” om han visste att ingen anmälan gjorts men velat dölja det!
Citera
2022-07-14, 14:47
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Absolut kan hon ljuga, det är ju påfallande ofta flyktingbarn är de största i klassrummet eller pojklaget.

Ja vi har sett några fullkomligt absurda bilder, kommer ihåg ett från en skoltävling, där vi ser en "14-åring" som ser ut som gympläraren eller åldersmässigt kunna vara mottävlarnas pappa.
Citera
2022-07-14, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svaagdricka
Har Socialnämndens ordförande yttrat sig om varför en tonåring som försökte överfalla en vuxen kvinna utomhus och som försökt dra in flickor på skoltoaletter, inte varit föremål för fler åtgärder?
Det känns som att sossestyret i Skellefteå sluter sig. Media pressar dem uppenbarligen inte heller.

DEN frågan hade jag däremot velat ha svar på vilka åtgärder som sattes in efter tunnelöverfallet!
Citera
2022-07-14, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Dagens sanning. 🎯

Jag föreslår att ni som röstat in det här djuret tar en lång titt i spegeln innan ni stoppar om era små barn ikväll.
Det finns väl ingen som ”röstat in” en sån fruktansvärd händelse
Citera
2022-07-14, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svaagdricka

Har han försökt dra in småtjejer i skolan på skoltoaletten?
Citera
2022-07-14, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneezof
Har han försökt dra in småtjejer i skolan på skoltoaletten?

Läs åtminstone 1sida i tråden innan du ställer frågor. Det finns säkert ett antal hundra inlägg om det.

Som svar, det finns obekräftade uppgifter som säger att han på förra skolan (Moröbacke) medans han var särskoleintegrerad i vanlig klass ska ha försökt dra in en flicka på toaletten.
Senast redigerad av Inkentinken 2022-07-14 kl. 14:57.
Citera
2022-07-14, 14:57
Medlem
Dra in tjejer på skoltoan skedde dagligen på min skola. Det är inte det man ska hänga upp sig på. Det är tunnelgrejen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in