2022-07-14, 14:34
Medlem
Det måste bildas en rörelse likt Missing People som jagar såna här förövare över hela landet och ut ur Europa.Man kan utfästa belöningar åt dom som jagat upp dom ur hålorna.
Citera
2022-07-14, 14:34
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AidanHunt
Finns ju inlägg från tidigare idag från en som jobbat på skolan som säger att de visst varnade för pojken.
Vilka jäkla löss som blundat för varningarna.

Hotet om rasiststämpel väger tyngre
Citera
2022-07-14, 14:38
Medlem
Driftstopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Hotet om rasiststämpel väger tyngre

En våldsbenägen afrikan med tillfälligt uppehållstillstånd som dessutom lider av en diagnos.

Stämpeln drog precis en jackpott. Man kan inte få bättre försvar.
Citera
2022-07-14, 14:38
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Visst är Etiopien ett u-land, med stora rurala områden men jag är tveksam till att hon ändå inte vet när barnet är fött. Hon lyckas ju att ta sig till Sverige. Skolan i Etiopien är avgiftsfri och obligatorisk, även om inte alla fullföljer den, så är ju befolkningen inte helt outbildad. Jag tror att det är mer sannolikt att de ljuger om ålder för att uppnå fördelar genom den felaktiga åldern.
Det är självklart att dom ljuger om ålder. Förvånad att dom hade en farsa. Vanligtvis så brukar fäderna vara döda så det blir ett extra klirr i kassan.
Skulle inte förvåna mig ett dugg om alla dessa ensamkommande barn egentligen är den avlidna äkta mannen till alla änkor som vallfärdas hit?
Citera
2022-07-14, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MikkiLee
Vad fan spelar hennes klädsel för roll?? Hon är 9 år

Precis, vad spelar kläder för roll, minns inte hur vädret var förra torsdagen men förmodligen varmt, och flickor ska inte behöva dölja sin hy här i Sverige för att undvika bli överfallsvåldtagna av afrikaner
Citera
2022-07-14, 14:41
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Jag noterar med yttersta förvåning att ingen har svarat på min mycket enkla fråga.

Jag frågade samma sak igår och i förrgår men svaren uteblir av någon anledning. Är det för mycket att ta in?

Folk fortsätter att skriva att sådana här brott inte går att förebygga och att gärningsmannen i detta fall lika gärna kunde ha varit svensk. Det sistnämnda stämmer förvisso men det är inte relevant eftersom svenskar är.... svenskar.
Svenskar hör hemma i Sverige. Sjuka jävlar som Anders Eklund och Hagamannen är Sveriges problem och ingen annans.

En neger hör däremot hemma i Afrika och absolut ingen annanstans. Varför ska Sverige släppa in negrer, araber, sydamerikaner och fan och hans moster? De har väl för bövelen egna länder?

Så återigen:

Hade denna 9-åriga svenska flicka fått börja sitt sommarlov med att bli brutalt våldtagen, förmodligen sönderstampad och strypt av en sadistisk neger om vi inte hade släppt in honom och hans familj från första början?

Det här fullständigt galna kulturmarxistiska, kosmopolitiska tänket som många av er har är anledningen till att detta kunde få ske hur mycket ni än vill förneka det i era förgiftade hjärnor. Ni vet precis vilka ni är som är medskyldiga till denna katastrofala utveckling i Sverige. Ni tror att ni är goda men ni har helt fel. Er ideologi är naturvidrig och skapar endast problem för allt och alla, både kortsiktigt och långsiktigt.

Alla människor är INTE lika mycket värda och det finns ingenting som kan ändra på det för det bara är så. Det har alltid varit så. Det finns väl inget bättre bevis för det heller än den här sadistiska negern?

Dagens sanning. 🎯

Jag föreslår att ni som röstat in det här djuret tar en lång titt i spegeln innan ni stoppar om era små barn ikväll.
Citera
Medlem
haresEars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaoloRoberto
Ska tydligen våldtagit och fört in en stor pinne i flickans anus och tryckt in hela sin jävla hand i flickans slida och haft sex med henne i över en timme. Avrätta aset

Fake News, saker du inte kan backa upp utan det är hörsägen skall du vara försiktig med att sprida. Hur trovärdig är din sk källa?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alwaysright
Mer info om mamman:

Går hon på försörjningsstöd? Klämmer ut unge efter unge? Finns det inte mer uppgifter om henne? Bilder?
Är väl troligtvis ett hucklekärring som sitter hemma och går på bidrag.
Ytterligare en muslimsk familj som migrationsverket fått hit, denna gången offrades en Svensk flicka.

Sverige spås år 2050 vara det land i hela Europa med flest muslimer.
Detta är bara början, denna typen av brott från muslimska män/pojkar kommer vi se extremt mycket av i framtiden. Vad tror ni lärs ut på moskéerna? Att kortkjolade flickor ska fredas? Nej du, de ses som horor och förtjänar att våldtas enligt deras sjuka religion.

Alla Svenskar som idag förnekar det som sker kommer få sig ett rejält uppvaknande i framtiden, tyvärr är det deras barn och barnbarn som får ta den yttersta smällen om de inte flyttat utomlands redan då som jag vet att många Svenskar redan nu pratar om.

Detta landet är förlorat, våra politiker har förstört allting.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avdosabic123
Vart får du den informationen?

Uppenbarligen får hen sådan information från sina fantasier. Givetvis har inga såna detaljer kommit fram. Onödigt att spekulera så explicit. Kränkande mot flickan.
Citera
2022-07-14, 14:42
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joufor84
Precis, vad spelar kläder för roll, minns inte hur vädret var förra torsdagen men förmodligen varmt, och flickor ska inte behöva dölja sin hy här i Sverige för att undvika bli överfallsvåldtagna av afrikaner
Nä, och speciellt inte barn.
Citera
2022-07-14, 14:43
Medlem
Har sökt en bra stund i tråden. Finns det någon info kring flickans nationalitet/härkomst?
Citera
2022-07-14, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Ja, DNA-tester borde göras på alla barn som kommer i asylindustrin, ett familjeskapstest.

Den familjen hade även en annan pojke med sig, en "släktings" barn. Men om MGM inte är biologiskt barn till sin mamma, så "bokförs" han som ensamkommande.

Han släpps på fri fot från polisen, rakt i armarma på Socialtjänsten! Så ska det gå till i alla fall!

Eftersom MGM enligt uppgifter i tråden, är väldigt storvuxen så kan han ju ha varit det redan tidigt, som 5-6-åring. Det var kanske migrationsverkets handläggare som förvillade/propsade på att barnet verkar/ser äldre ut, och skrivit det någonstans i dokumenten. Min spekulation.
En del ungar kan vara storvuxna kommer ihåg när jag gick i första klass en kille var huvudet längre än läraren när han blev fullvuxen över 2m
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in