Citat:
Ursprungligen postat av
Gustavadolfstorg14
Nej det är inte bara du. Kändes spontant som att han hade en agenda när jag läste texten. Som psykolog bör han veta vad antisocial personlighetsstörning är. Kollade närmare på vem han var osv och han driver en klinik vid namn pojkkliniken som tar emot såna personer. Han tjänar alltså pengar på det där. Så ta hans ord med en nypa salt.
Från en intevju med honom
"En hel del har en tydlig intellektuell funktionsnedsättning och dem ömmar jag särskilt för. De förstår inte och de löper en förhöjd risk både att begå och att utsättas för övergrepp. Pojken kan vara på en femårings nivå men i en femtonårig kropp. En dag brottas han med ett litet barn han blir sexuellt upphetsad och så sker ett övergrepp."
Ursäkterna haglar från vänsterkanten till förmån för gm.
Barnets ålder skrivs upp, gm ålder skrivs ner. Locket på, helst ska de låtsas som om det inte hänt.
Dådet kallas "överfall", inte våldtäkt och mordförsök.
Offret kallas för "under 15 år" vilket är en oerhörd överslätning och ett hån mot flickan.
Gm ska nu tvättas ren i globalist media, precis som i alla andra fall där icke svenskar gör grymma dåd mot svenskar. Då ska vi vara '"toleranta" och inte sprida hat.
När det för en gångs skull är en vit gm då jävlar ska det slås på stora trumman. Då är det rasismkort dagarna i ända och oändliga inslag och artiklar över hur onda de vita männen är.
Den som inte ser igenom globalistmedias agenda har antingen ett stort hål i huvudet, eller än värre de vet vad som pågår och ser inget fel i att svenska barn drabbas i parti och minut, för att det gagnar kampen...
Vänstern spottar den stackars flickan i ansiktet, inte nog med att hon fått uppleva något av det grymmaste en människa kan uppleva, hon blir dessutom hånad och sparkad på av de som säger sig stå på den lilla människans sida.
Jag ska fira med champagne den dagen de mångkulturella bränner ner Svt, Aftonbladet, Expressen mfl.