2022-07-13, 23:43
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
Hur kan flera syskon ”vara på väg”? Mannen/pappan fick ju inte Uppehållstillstånd i Sverige och befinner sig i Italien.
Finns inget som förbjuder honom att besöka sin familj då och då, och då betäcker han nog frugan.
Citera
2022-07-13, 23:44
Medlem
Farfarsfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Transneger
Nej det finns ingen registrering i Etiopien, det är ett negerland utan ett samhälle, negerapor som bor i hyddor, torkar sig i röven med händerna och våldtar sina syskon. Du skulle kunna jämföra Etiopien med djungeln och negrerna som bor där är schimpanserna som hoppar runt och trycker in bananer i röven. Naturligtvis så finns det ingen folkbokföring i det landet.

Nja, Etiopien är någorlunda fungerande och en tidigare italiensk koloni. Jag skulle inte klassa etiopier som negrer och den här ungen ser för övrigt inte ett dugg etiopisk ut, snarare sudanesisk. Ena föräldern kan eventuellt vara etiopier, men då är den andra garanterat fullständig blåneger.
Citera
2022-07-13, 23:44
Medlem
rtyuios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Så du menar på allvar, att du tycker att det är ok att sprida dessa bilder på en 10-åring, utan tillåtelse från föräldrarna???

Visa respekt för fan! 🤬
Föräldrarna har själva publicerat bilderna på sina sociala medier ditt jävla spån. Ja. ett sånt vidrigt brott bör komma till allmänhetens kännedom så att föräldrar kan skydda sina barn från diverse våldsamma invandrare.
Citera
2022-07-13, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Finns inget som förbjuder honom att besöka sin familj då och då, och då betäcker han nog frugan.
Nja, men om du är flykting och åker tillbaka frekvent så är ju något fel.
Citera
2022-07-13, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Menar du att Henrik Bolin (Avdelningschef för grundskolan i Skellefteå Kommun) sitter och blå-ljuger framför kameran och hans bunt med A4's som han sitter och fibblar med..?!
https://www.svtplay.se/video/3568690...142&id=eryrw52
Startar på 02:30.

Jag tror att det ska ganska mycket till innan personal i grundsärskolan gör anmälan till soc. Ofta löser personalen elevernas olika beteendestörningar på plats med anpassningar eller handledning.
Citera
Medlem
Jag tycker ni som bor i Skellefteå ska KRÄVA att svt Västerbotten och lokaltidningen ska skriva ut flickans riktiga!! ålder dvs 9år!
Det är fan ingen som vågat och det har folk rätt att veta. Kräv det
Inför barnbegränsnibg för de som får asyl de första fem åren! Sd läs och kom med det förslaget tack
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Så du menar på allvar, att du tycker att det är ok att sprida dessa bilder på en 10-åring, utan tillåtelse från föräldrarna???

Visa respekt för fan! 🤬
Hur tänkte du nu?
Citera
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Nja, regel 1.12 är ju glasklar så jag skulle nog fråga en mod först eller en admin.
Jag gjorde just det, i inlägget
Citera
2022-07-13, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negerinflation
Då är jag den enda som inte har sett bilden i tråden då jag har sysslat med annat under dagen.
Googla flickans namn och Skellefteå så kommer det upp bild
Citera
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Kan du länka till bilderna?
Fann den ena bilden nu, 0.17 in i filmen. Värt att lyssna till Angry Foreigners teorier om invandringspolitiken och hur det kommer sig att kvinnor vill ha män istället för riktiga barn som asylsökande. Finns fler foton på "barn" (män) och batikhäxor, t.ex 15.50 och 24 min in i filmen. Visst är det tradigt ibland, och vinet kunde han gärna låta bli, men det finns definitivt underlag för det han presenterar:
https://www.youtube.com/watch?v=5467sG33SqU

Tyvärr hittar jag inte bilden på mannen som spelar barn, kramandes en gigantisk teddybjörn, fast han ser ut att vara 40 år. I den rubriken står det också något om att mannen är ett utsatt asylsökande barn.

Filmen belyser även asylindustrin och de protester som förs mot att ålderstesta asylsökande. Kanske det blir en ändring på det nu om det visar sig att flickans förövare är över 18, men jag tippar att han är runt 17 år om man kollar på bilderna. (FB) Misstänkt mordförsök: Flicka hittad utomhus, Morö backe, Skellefteå (2022-07-07)
Senast redigerad av skoputs 2022-07-13 kl. 23:53.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idontknowmyself
Kanske en annan pappa så att säga? Om det nu blir fler barn?

Pappan kommer på besök lite då och då för aveln måste fortsätta, skulle inte bli förvånad om svenska myndigheter betalar resan.
En kompis brukar prata en del med en afghan som faktiskt jobbar, denne med familj åkte till Tyskland först men va undrande över varför svenska myndigheter va där och lockade dom att åka till Sverige. Dom va många som åkte vidare till Sverige pga av att de lät förmånligt, tom afghanen tyckte i efterhand de va jäkligt konstigt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavadolfstorg14
Nej det är inte bara du. Kändes spontant som att han hade en agenda när jag läste texten. Som psykolog bör han veta vad antisocial personlighetsstörning är. Kollade närmare på vem han var osv och han driver en klinik vid namn pojkkliniken som tar emot såna personer. Han tjänar alltså pengar på det där. Så ta hans ord med en nypa salt.

Från en intevju med honom

"En hel del har en tydlig intellektuell funktionsnedsättning och dem ömmar jag särskilt för. De förstår inte och de löper en förhöjd risk både att begå och att utsättas för övergrepp. Pojken kan vara på en femårings nivå men i en femtonårig kropp. En dag brottas han med ett litet barn han blir sexuellt upphetsad och så sker ett övergrepp."
Ursäkterna haglar från vänsterkanten till förmån för gm.
Barnets ålder skrivs upp, gm ålder skrivs ner. Locket på, helst ska de låtsas som om det inte hänt.
Dådet kallas "överfall", inte våldtäkt och mordförsök.
Offret kallas för "under 15 år" vilket är en oerhörd överslätning och ett hån mot flickan.
Gm ska nu tvättas ren i globalist media, precis som i alla andra fall där icke svenskar gör grymma dåd mot svenskar. Då ska vi vara '"toleranta" och inte sprida hat.

När det för en gångs skull är en vit gm då jävlar ska det slås på stora trumman. Då är det rasismkort dagarna i ända och oändliga inslag och artiklar över hur onda de vita männen är.

Den som inte ser igenom globalistmedias agenda har antingen ett stort hål i huvudet, eller än värre de vet vad som pågår och ser inget fel i att svenska barn drabbas i parti och minut, för att det gagnar kampen...

Vänstern spottar den stackars flickan i ansiktet, inte nog med att hon fått uppleva något av det grymmaste en människa kan uppleva, hon blir dessutom hånad och sparkad på av de som säger sig stå på den lilla människans sida.

Jag ska fira med champagne den dagen de mångkulturella bränner ner Svt, Aftonbladet, Expressen mfl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in