Citat:
Ursprungligen postat av
Ajabaja555
Jo de kan låsa in honom på psyket. Har man gjort något sådant som han gjort är man psykiskt gravt störd och behöver vård. I det här läget är det tillåtet med tvångsvård oavsett ålder. Han är farlig för alla och för sig själv.
Ja alltså, han är ju förståndshandikappad OCH våldsbenägen till den milda grad att han har torterat, våldtagit och försökt att döda (!) en 9-årig flicka! Jag har arbetat med förståndshandikappade i flera år och har aldrig stött på någon i jämförelse med denna grabb. Våldet känns inte som att det har med förståndshandikappet direkt att göra, utan uppväxten på något vis. Dessa människor är generellt mer goda och oskuldsfulla än den normala människan.
Totalt onormalt beteende även för en förståndshandikappad.
Nu har vi tagit in LÅNGT fler invandrare ifrån länder med en extrem ojämlikhet mellan könen, än vad vi har klarat av att ta hand om. (vi = politikerna i vårat land)
Vi, folket, har ALDRIG givit våra politiker tillstånd att så totalt förstöra vårat fina samhälle som vi en gång hade, med mer problem, mer våld, mer drogproblem. Förstår inte!
Hoppas på att lagstiftningen kan ändras så att migranter som begår grova brott inom vilken kategori som helst, kan bli av med sina medborgarskap, och det ska dom bli informerade om sekunden de sätter foten på svensk mark.
Hoppas innerligen att flickan överlever detta, både fysiskt och psykiskt, men jag tvivlar tyvärr, detta är ett enormt trauma för henne och hennes familj.
Jag förstår vreden och hatet, det är känslor precis som alla andra känslor. (!)