Citat:
Ursprungligen postat av
MentalTraslojd
Jag har inte försökt förminska hans gärning som sådan. För den utsatta flickan är det ett trauma som hon får bära med sig för livet.
Men man MÅSTE ta i beaktande att MGM är intellektuellt funktionshindrad och dessutom ett barn.
Varför känner ni er nödgade att tala om hans hudfärg och härkomst? Det är ju enbart för att ni vill pusha unken rassepolitik på oss andra.
Är det kanske POJKENS fel att han föddes svart och utvecklingsstörd?
Det är tydligen omöjligt för er att förstå att ni är gravt emotionellt störda som önskar olycka över ett barn, istället för att önska lycka och välgång till den som behöver det. Hjärtlös retorik, vidrig propaganda.
Någon nånstans ska/borde ha lärt honom vad som är rätt och fel. Någon har felat... Om det är de som skulle lärt honom rätt och fel, eller han... I vilket fall har han gjort fel. Och har han inte begrepp om det ska han, om inte låsas in, så övervakas så att det inte upprepas. Det går inte att "blunda för det var en utvecklingsstörd"... Och, ja... Jag har erfarenhet av utvecklingsstörda eftersom jag har en bror som är det.... Så den diskutionen kan vi skippa, eftersom han aldrig skulle göra nåt sånt här.