2022-07-12, 22:26
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slave Mark
Kommer våldsmannen ifrån Etiopien?

Så verkar det vara:

Citat:
Pojken, hans lillasyster och deras föräldrar kommer till Sverige från Etiopien sommaren 2017. Med sig har sällskapet ytterligare en pojke, en släkting som klassas som ”ensamkommande flyktingbarn” och vars föräldrar uppges sitta i fängelse i hemlandet.

https://samnytt.se/fick-permanent-up...-i-skelleftea/

Och han verkar precis ha fått permanent uppehållstillstånd:

Citat:
Fick permanent uppehållstillstånd en vecka innan brutala mordförsöket på flicka i Skellefteå.
Citera
2022-07-12, 22:27
Medlem
stillsodarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentalTraslojd
Jag har inte försökt förminska hans gärning som sådan. För den utsatta flickan är det ett trauma som hon får bära med sig för livet.

Men man MÅSTE ta i beaktande att MGM är intellektuellt funktionshindrad och dessutom ett barn.

Varför känner ni er nödgade att tala om hans hudfärg och härkomst? Det är ju enbart för att ni vill pusha unken rassepolitik på oss andra.

Är det kanske POJKENS fel att han föddes svart och utvecklingsstörd?

Det är tydligen omöjligt för er att förstå att ni är gravt emotionellt störda som önskar olycka över ett barn, istället för att önska lycka och välgång till den som behöver det. Hjärtlös retorik, vidrig propaganda.

Någon nånstans ska/borde ha lärt honom vad som är rätt och fel. Någon har felat... Om det är de som skulle lärt honom rätt och fel, eller han... I vilket fall har han gjort fel. Och har han inte begrepp om det ska han, om inte låsas in, så övervakas så att det inte upprepas. Det går inte att "blunda för det var en utvecklingsstörd"... Och, ja... Jag har erfarenhet av utvecklingsstörda eftersom jag har en bror som är det.... Så den diskutionen kan vi skippa, eftersom han aldrig skulle göra nåt sånt här.
Citera
2022-07-12, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferste
Min kontakt på Nus har uppgift om att flickan är död/hjärndöd. Tyvärr kan jag inte påvisa korrektheten i detta så i avvaktan på officiella utlåtanden så blir det inte mer än ett rykte.
Jag hoppas verkligen att det här inte stämmer, att du bara trollar.
Citera
2022-07-12, 22:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av herrume
Kan det finnas någon koppling mellan GM och BO ,typ genom skolan eller nått

Under flickans år i årskurs 1 och förskoleklass bör de ha gått på samma skola men är det skulle finnas en koppling mellan GM och BO pga av det känns orimligt. De bodde i samma område men kan inte tänka mig att de har gemensamma beröringspunkter. Kanske småsyskonen har gått på samma förskolan men det finns många i området och vi vet inte ens om GM’s syskon gick förskola
Citera
2022-07-12, 22:29
Avstängd
Citat:
Jag har inte försökt förminska hans gärning som sådan. För den utsatta flickan är det ett trauma som hon får bära med sig för livet.

Men man MÅSTE ta i beaktande att MGM är intellektuellt funktionshindrad och dessutom ett barn.

Varför känner ni er nödgade att tala om hans hudfärg och härkomst? Det är ju enbart för att ni vill pusha unken rassepolitik på oss andra.

Är det kanske POJKENS fel att han föddes svart och utvecklingsstörd?

Det är tydligen omöjligt för er att förstå att ni är gravt emotionellt störda som önskar olycka över ett barn, istället för att önska lycka och välgång till den som behöver det. Hjärtlös retorik, vidrig propaganda.

Nej det går inte ta hänsyn till det i ett så här allvarlig ärende. Våldtäksmannen har torterat och våldtagot en 9 åring i flera timmar. Det enda som nu finns för detta monster är livstid inlåsning. Ted bundy mördade också som barn- vart han då oskyldig för han var ett barn?
Ditt resonemang är vidrigt, hoppas du dör en långsam och utdragen död i cancer
Citera
2022-07-12, 22:30
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX
Här är en bild på afrikanen som våldtog och svårt skadade den 9 åriga flickan.
Tydligen hans tredje kända försök. 2 timmars våldtäkt utsattes hon för. Nu är gärningsmannen flyttad från Skellefteå så alla föräldrar bör hålla koll på denna våldtäktsman https://mobile.twitter.com/Freddeeee...10893567119362

Japp. Negrernas svar på den urflippade versionen av Gomer Pyle i Full Metal Jacket.

Denna neger kommer att attackera igen. Var så säkra.
Senast redigerad av Tuor 2022-07-12 kl. 22:35.
Citera
2022-07-12, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tordonser
Jag hoppas verkligen att det här inte stämmer, att du bara trollar.

Det hoppas jag med.. 😢😢😢 Fan hon måste överleva detta och få ha en framtid..
Citera
2022-07-12, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenOndaLedaren
Nix. Nedsövningen förlängs till måndag tydligen

Gode Gud. Må hon överleva. Hon är SVENSK KÄMPE, hon kommer klara det. Be för henne.

(Det Afrikanska monstret kommer ha gjort sin mördar-raid förgäves.)
Senast redigerad av Norrlandssommar 2022-07-12 kl. 22:34.
Citera
2022-07-12, 22:31
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferste
Min kontakt på Nus har uppgift om att flickan är död/hjärndöd. Tyvärr kan jag inte påvisa korrektheten i detta så i avvaktan på officiella utlåtanden så blir det inte mer än ett rykte.

Isåfall får man ju hoppas att folk hittar fanskapet som fått skyddat boende av denna sjuka stat.... familjen är fel att ge sig på men det där jävla missfostret ska avlivas...
Citera
2022-07-12, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenOndaLedaren
Nix. Nedsövningen förlängs till måndag tydligen
Du har missuppfattat. Hon skulle väckas i måndags dvs igår.
Citera
2022-07-12, 22:33
Medlem
Kill-9s avatar
Citat:

Nej.

För att om GM är av annan etnisk härkomst och befinner sig i Sverige pga medvetet förd politik så ligger ett huvudansvar på politiker som förespråkat denna politik och väljare som röstat på dem, och händelsen hade kunnat undvikas helt med en annan politik.

Därför.

Man skall inte kunna ignorera konsekvenserna av den politik man för.
Citera
2022-07-12, 22:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Japp. Som sagt, negrernas svar på den urflippade versionen av Gomer Pyle i Full Metal Jacket.

Denna neger kommer att attackera igen. Var så säkra.

Ja det är fullständigt uppenbart han kommer att göra det. Speciellt när denna kille nu förstått att han har åtalsimmunitet i Sverige. I helvete heller han är 13 år,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in