Flashback bygger pepparkakshus!
2022-07-12, 22:33
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentalTraslojd
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Du och likasinnade har cyniskt och samvetslöst offrat den lilla flickan för er världsunika invandringspolitik.

Du resonerar helt knäppt, men det begriper du inte. Hur kan Flashback tillåta en propagandakvarn som du att vara moderator, det är för mig obegripligt. Du vill mellan raderna mena att om bara alla hade röstat SD i förra valet så hade inte detta hänt, eller hur. Tvi.

Då du framhåller, att du personligen värdesätter en grov våldsbrottslig och/eller en våldtäktsman precis lika mycket som hans oskyldiga offer, så är det nog en hel del, som är obegripligt för dig.
Citera
2022-07-12, 22:34
Medlem
Yoweris avatar
Vad har mamman gjort för att stävja pojken? Inte dagligen varit i parken med honom av hans fetma att döma.

Garanterat padda och oändliga antal kitkat direkt efter skolan till sängdags så hon kan skrika i fred i telefonen.
Citera
2022-07-12, 22:36
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Jo, självklart för att hade god marginal över straffmyndighetsåldern Jag kan tänka mig att en 19 årig funkis trots allt har lättare att redogöra även för en skev tankegång än om han skulle gjort det när han var kring 13 som en mer omedelbar reaktion till den mobbning som då pågick/påbörjats. Han kanske också gick i vanlig klass med lite extra stöd fast det varit bättre om han gått särskola från början?
Han väntade väl inte på "första bästa" triggern fanns väl för att det var en ung kvinna kring 20 år som var ungefär i hans egen ålder. Som de som drivit med honom och låtsats vilja bli ihop med honom under tidigt högstadieår.

Det kanske är helt feltänkt att funkisar ska försöka gå i vanliga skolor där lärare ringer stup i kvarten om antingen att barnet är ledsen för att den blivit mobbad, eller fått ett utbrott på något annat barn vars föräldrar vill ha betalt för något trasigt till redan handfallna föräldrar. (vanligtvis slutar det väl inte i grov misshandel men någon grej leksak eller klädesplagg som tas sönder).
Nu kommer jag inte ihåg exakt hur det var, men jag har för mig att han hade riktat in sig på en annan kvinna först, och sen dök Ida upp. Det var längesedan som jag lyssnade på podden om det fallet. Skruvad i huvudet är han i alla fall. Bara att du googlar så finns det hur mycket som helst att läsa. Bilder på svinet finns också. Känns lite tryggare att veta hur en bestialisk mördare ser ut
Citera
2022-07-12, 22:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ferste
Min kontakt på Nus har uppgift om att flickan är död/hjärndöd. Tyvärr kan jag inte påvisa korrektheten i detta så i avvaktan på officiella utlåtanden så blir det inte mer än ett rykte.

Jag hoppas verkligen inte detta.
Som sagt, vill man nu ge upprättelse till detta våldtagna och mördade barn se då till st gärningsmannen förblir igenkänd överallt. Min gissning är Sthlm eller Göteborg och att de förlägger honom till invandrartäta klasser för han inte skall sticka ut.
Citera
2022-07-12, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MentalTraslojd
Jag har inte försökt förminska hans gärning som sådan. För den utsatta flickan är det ett trauma som hon får bära med sig för livet.

Men man MÅSTE ta i beaktande att MGM är intellektuellt funktionshindrad och dessutom ett barn.

Varför känner ni er nödgade att tala om hans hudfärg och härkomst? Det är ju enbart för att ni vill pusha unken rassepolitik på oss andra.

Är det kanske POJKENS fel att han föddes svart och utvecklingsstörd?

Det är tydligen omöjligt för er att förstå att ni är gravt emotionellt störda som önskar olycka över ett barn, istället för att önska lycka och välgång till den som behöver det. Hjärtlös retorik, vidrig propaganda.

Jag tror bestämt att skillnaden till varför man säger att GM är utvecklingsstörd och afrikansk eller vafan han nu är, kan vara för att han är just det. han är utvecklingsstörd och inte svensk.

Det är pojkens fel och det är Sveriges fel. Att vi låter dörrarna stå vidöppna för dessa jävla äckel

Du säger att man måste ta i beaktande att GM är ett barn som dessutom är mongo, menar du med det att det är okej för utvecklingsstörda barn att begå vilket dåd de vill? så länge de har en diagnos så har dom frikort sen är det ju ett stort plus om personen råkar vara mörkhyad då får man ju immunitet mot media för att de inte vill verka rasistiska.

Då ser ju framtiden inte bättre ut för Sverige om varenda muslim går och får en diagnos så de har grönt ljus för att göra vad fan de vill utan att åka dit på det.

Hoppas detta är ett wakeup call för varenda svensk människa på planeten
Citera
2022-07-12, 22:39
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Hen skrev "förmodligen".... om MagisterBister läser det som "vet" kanske MagisterBister bör plugga lite i sommar?

Ungen är inte kvar hos polisen vilket inte nödvändigt betyder att han är ute på stan.
Nu lyckas du i en och samma mening på ett plumpt sätt anklaga mig för bristande läsförståelse samtidigt som du själv demonstrerar att du inte förstått vad diskussionen handlar om. Det är ganska bra gjort, eller i alla fall underhållande.

Men jag förstår att du virrar bort dig. En användare påstår att GM är på fri fot, jag frågar om det verkligen är så, en tredje användare kommer in och förklarar att GM inte är på fri fot som den första användaren har påstått, eftersom denna tredje användare tror att han inte är det. När jag sedan begär ett förtydligande så blandar sig en fjärde användare (dvs du) i diskussionen, uppenbarligen utan att ha varit med från början, och ger en spydig kommentar till min fråga. En kommentar som inte på något sätt bidrar till diskussionen utan bara är ett helt meningslöst märkande av ord.
Citera
2022-07-12, 22:44
Medlem
SieurAthoss avatar
Citat:
Jag drar mig till minnes Kristoffer med funkisdiagnos som dödade en jämnårig tjej i motionsspåret i Upplands Väsby för några år sedan. Han hade väl blivit ganska illa behandlad och förnedras av jämnåriga tjejer i klassen i högstadiet när de var 13-14 år.
Funktionsnedsättningen fick liksom dubbel betydelse, omedelbart var impulskontrollen defekt, men indirekt så mobbades han för sin fysiska klumpighet och intellektuella omognad. Funktionshindret är magneten som drar åt sig taggen som känns och när hatet...?
Det var ett väldigt obehagligt fall. Minns att han hade stoppat pinnar i flickan, Han åkte väl sen obekymrat till Göteborg och gick på Lisseberg och roade sig om jag inte minns helt galet.

I det här fallet verkar han vara styrd av en stor sexualdrift. då han under längre tid tafsat på flickor.Jag tror att han gick på just denna flicka för att hon var mindre och mer försvarslös. Antingen följde han efter henne eller så satt han i skogen och väntade på att lämpligt offer skulle komma.
Han verkar också tänkt ut ett alibi eftersom han sa till dem som larmade att "han varit i skogen för att kissa" när han hittade flickan. Det tyder på en viss typ av framförhållning, att han hade en plan hur han skulle ta sig ur det hela. Han har ju också bara gjort vissa medgivanden.
Vi kommer väl aldrig att få veta exakt hur det gått till såvida inte närstående kommer gå ut och berätta
Citera
2022-07-12, 22:45
Medlem
happyjoys avatar
Det är ju alldeles uppenbart av bilden att döma att fanskapet är totalt sinnessjuk och måste låsas in på livstid för allmänhetens bästa.
Citera
2022-07-12, 22:46
Medlem
Vad är det här för ett jävla piss-samhälle där
denne negerjävel hålls undangömd från allmänheten??? Nej fram med fanskapet fort så
in i helvetet så att ÄKTA rättvisa kan skipas.

Han förtjänar att uppleva samma smärta som
han orsakat den stackars flickan. Jag har för mycket att förlora (familj med mera) så att jag kan inte göra detta, men det måste finnas människor där ute som har korrekta grundvärderingar men som inte har ett skit att förlora som kan ta bort det här bestialiska odjuret en gång för alla.

Stackars flicka, stackars föräldrar, vänner och närstående. Jag är så ledsen för er skull. Att se vänsterfittorna driva fram detta gör mig så jävla förbannad och ni alla jävla flyktingförespråkare ska veta att det här är erat jävla fel och inget av detta hade inträffat om ni inte varit så FÖRBANNAT jävla kåta på att dunka varandras ryggar.

Se nu vad fan ni har ställt till med, SKÄMS ERA JÄVLA AS!!! Jag hoppas att ni tycker att det var värt det, ni är alla så jävla pissiga människor som varenda jävel av er kan dra så mycket åt helvette att det inte är sant!!!!!
Citera
2022-07-12, 22:49
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yoweri
Vad har mamman gjort för att stävja pojken? Inte dagligen varit i parken med honom av hans fetma att döma.

Garanterat padda och oändliga antal kitkat direkt efter skolan till sängdags så hon kan skrika i fred i telefonen.

Den ensamstående etiopiska mamman har enligt Samnytt artikeln 5 barn, varav två yngsta är födda 2018, respektive 2020. Det är rimligt att anta att hon inte har särskilt mycket tid över till sin 13-årige son, som är äldst i skaran av 5 barn, varav 4 är pojkar, och dessutom svårfungerande.

Mardröm för alla, är vad detta är. Ingen i den här historien kommer att kunna leva ett normalt liv efteråt.
Citera
2022-07-12, 22:53
Medlem
monstergaddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Hoppas dem här mobben i Norrland får tag på den här bestialiska afrikaner.

Jag tror inte att det blir så. Man läser/hör ofta om att personer ska gå på en GM men det händer sällan. Eklund fick väl stryk i fängelset men jag tycker det är sällan man hör att nån gör slag i saken?
Citera
2022-07-12, 22:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av monstergadda
Jag tror inte att det blir så. Man läser/hör ofta om att personer ska gå på en GM men det händer sällan. Eklund fick väl stryk i fängelset men jag tycker det är sällan man hör att nån gör slag i saken?

Ja men han skyddas också. Det äcklet borde låsas in i samma rum som denna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in