2022-05-13, 20:01
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luriflaxfluxflax
Ja om du har heroinet i vatten som är basiskt eller syrlig så omvandlas heroinet relativt fort till till
6-Monoacetylmorphine som inte fy skam det heller.

Heroin ska förvaras svalt, torrt och mörkt.

Precis, som lurifaxen här säger så betyder det att det omvandlas till 6MAM (som tillomed är snäppet vassare än heroin enligt vissa) men också säkerligen ganska fort vidare till vanligt morfin. Så glöm mitt första svar skulle jag tro. sen gissar jag ändå på att nån timme inte är katastrof.
Citera
2022-05-13, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luriflaxfluxflax
Ja om du har heroinet i vatten som är basiskt eller syrlig så omvandlas heroinet relativt fort till till
6-Monoacetylmorphine som inte fy skam det heller.

Heroin ska förvaras svalt, torrt och mörkt.

Citat:
Ursprungligen postat av youlaugh.
Precis, som lurifaxen här säger så betyder det att det omvandlas till 6MAM (som tillomed är snäppet vassare än heroin enligt vissa) men också säkerligen ganska fort vidare till vanligt morfin. Så glöm mitt första svar skulle jag tro. sen gissar jag ändå på att nån timme inte är katastrof.

Tack så mycket för svaren, ingen skillnad på heroinaskorbat (askorbin) och heroincitrat (citronsyra) heller antar jag?
Citera
2022-05-13, 20:06
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etskimor
Tack så mycket för svaren, ingen skillnad på heroinaskorbat (askorbin) och heroincitrat (citronsyra) heller antar jag?
Nej det har jag svårt att tro. Ingen skillnad du märker iallafall.
Citera
2022-05-17, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minilogo
Finns det vitt heroin #4 i Sverige ens längre?
De som säger att det finns, varför finns det då inte mer som når ut till marknaden då det oftast är renare och mer eftertracktat.
Brunt H som är starkt som bara den finns ju, så varför inte lite vitt också? eller vet inte arabländerna eller nån av mellanhänderna hur man omvandlar detta?

Uppriktigt nyfiken.

Hade en gambiansk kran i Stockholm 2020-2021 som hade sjukt bra smack det va ljusgult/vitt och löste upp sig man behövde bara blanda lite, mycket mycket starkare än det vanliga bruna en sån boll va som 3 vanliga om inte mer. Han fick så mycket kunder så till slut blev det helt omöjligt i förorten han bodde i folk emigrerade iprincip dit, han hade flera hundra kunder om dagen och han torskade såklart tillslut.
Citera
2022-05-28, 22:01
Medlem
graffdatshits avatar
Tja! Har testat heroin under ett par dygn, det var ljusbrunt och helt pudrigt, doftritt etc… tyckte det var fett nice skulle varit spanskt.
Min fråga är, skall det vara mörka stenar typ eller ljust pulver? Det rann fint på rännan när vi rökte det, smakade inte bränt eller något, enbart beskt som blåbär aktig smak, det luktade surt som piss typ kemisk pissliknande doft!
Citera
2022-06-16, 06:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Tja! Har testat heroin under ett par dygn, det var ljusbrunt och helt pudrigt, doftritt etc… tyckte det var fett nice skulle varit spanskt.
Min fråga är, skall det vara mörka stenar typ eller ljust pulver? Det rann fint på rännan när vi rökte det, smakade inte bränt eller något, enbart beskt som blåbär aktig smak, det luktade surt som piss typ kemisk pissliknande doft!
Yes, låter som klassiska varor! Kan lukta lite åt ammoniak-hållet.. smakar faktiskt rätt bra minns jag att jag tyckte haha.

Finns ett helt spektra av bruna varor o har fått allt från riktigt ljust horse fint som mortlat socker till torrt mörkbrunt pulver som starkt smakade råopium (bästa hg sprang på i Sverige).

Kritvitt smack har jag bara snortat i Burma samt norra Thailand när jag åkte motorcykel där i området kring gyllene triangeln. Givetvis kvalle på helt annan nivå.. hade det kranats hemma hade folk typ dött som flugor. Strecken var liksom som små ladd-strängar sen föll man som en fura! Var försiktiga om ni stöter på riktiga varor i Asien.
Citera
2022-06-18, 18:04
Medlem
StigHails avatar
Finns det något sätt och dryga ut jonket, jag röker mer än vad jag behöver för jag tycker det är så gott och det är roligt och lägga svetssträngar på plåten.
Det spelar ingen roll om att det ser utbankat ut för det är som sagt bara till mig själv och inget som jag säljer.
Citera
2022-06-21, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigHail
Finns det något sätt och dryga ut jonket, jag röker mer än vad jag behöver för jag tycker det är så gott och det är roligt och lägga svetssträngar på plåten.
Det spelar ingen roll om att det ser utbankat ut för det är som sagt bara till mig själv och inget som jag säljer.
Istället för att banka ut produkten så skulle jag rekommendera en lagom dos gabapentin eller lyrica någon timme innan du tar det första blosset. Boostar varorna helt brutalt utan samma dödliga risker som benso kan medföra - då kan du kratta upp fler men mindre streck på foliet istället.

Tyvärr har jag inget mer konkret svar på din fråga. När jag var aktiv så tog horset alltid slut för snabbt - oavsett införskaffad mängd och kvalitet på varorna.
Citera
2022-07-12, 13:59
Medlem
pastregretss avatar
Börjar min at ”om från början” om
jag snortar 100 mg jonk i själva ATn jag går igenom?
Citera
2022-07-12, 18:07
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pastregrets
Börjar min at ”om från början” om
jag snortar 100 mg jonk i själva ATn jag går igenom?

Nej det skulle jag inte säga, men om avsikten är att sluta skulle jag nog istället bara blåsa ut linan i tomma intet så att du hindrar dig själv. Lättare sagt än gjort men 🥹
Citera
2022-07-12, 20:57
Medlem
pastregretss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youlaugh.
Nej det skulle jag inte säga, men om avsikten är att sluta skulle jag nog istället bara blåsa ut linan i tomma intet så att du hindrar dig själv. Lättare sagt än gjort men 🥹

Verkligen :/ kunde inte göra det...
Citera
2022-07-12, 21:02
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pastregrets
Verkligen :/ kunde inte göra det...

Förstår det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera