Citat:
Ursprungligen postat av
graffdatshit
Tja! Har testat heroin under ett par dygn, det var ljusbrunt och helt pudrigt, doftritt etc… tyckte det var fett nice skulle varit spanskt.
Min fråga är, skall det vara mörka stenar typ eller ljust pulver? Det rann fint på rännan när vi rökte det, smakade inte bränt eller något, enbart beskt som blåbär aktig smak, det luktade surt som piss typ kemisk pissliknande doft!
Yes, låter som klassiska varor! Kan lukta lite åt ammoniak-hållet.. smakar faktiskt rätt bra minns jag att jag tyckte haha.
Finns ett helt spektra av bruna varor o har fått allt från riktigt ljust horse fint som mortlat socker till torrt mörkbrunt pulver som starkt smakade råopium (bästa hg sprang på i Sverige).
Kritvitt smack har jag bara snortat i Burma samt norra Thailand när jag åkte motorcykel där i området kring gyllene triangeln. Givetvis kvalle på helt annan nivå.. hade det kranats hemma hade folk typ dött som flugor. Strecken var liksom som små ladd-strängar sen föll man som en fura! Var försiktiga om ni stöter på riktiga varor i Asien.