Kul att höra lite hur du har det

Det där med venerna låter liter sådär tycker jag, jag kommer nog inte att prova det. Tycker ändå det blir rätt fin skjuts i en fin snort och rövpanna och rövpanna är nice för att slippa förstöra näsan för mycket (om än tillfälligt). Är för dålig på att fånga draken så brukar inte bli mycket rökande

den bara flyger iväg eller bränns!
Har beställt två olika sorter från vår fina inhemska marknad 3g av varje, och förhoppningsvis kommer de fram på tisdag, men troligare är väl att de kommer på onsdag. Men den som väntar på något gott
Jag tycker det låter som du är inne på ett lite sundare bruk, vilket gör mig glad. Det räcker ju, som du säger, med att snorta och röka

Håll dig kvar vid det istället för sprutorna! Rövpanna kan jag rekommendera med, även fast det låter lite snuskigt.
Själv älskar jag heroin och tycker ärligt talat ibland om att bara ligga ner och klappa katten och njuta. Lirar gärna World of Warcraft eller kollar netflix efter att det initiala ruset lagt sig, och älskar att fylla på med jämna mellanrum. Det jag älskar med heroin är att det alltid går att fylla på, till skillnad från t ex tram eller sub som man snabbt når en sorts tröskel på. Men heroin slår alltid på, även om man har tolerans eller om man tagit flera dagar i streck. Så jävla fint
Vet dock att jag bjuder upp och dansar med djävulen här och vet att det inte kommer att fungera att fortsätta såhär i längden. Det är för bra helt enkelt!
Hur mycket tar du en vanlig dag då du går på horse? Jag kan fan få i mig rätt mycket, nästan upp 0,7-0,8 g (säkert inte allt för starkt) heroin när jag har hemma. Dock inget IV.
Lev väl allihopa!
Citat:
Ursprungligen postat av
stadatskrivbord
Jag blir också ofta besviken tråden rör sig sakta nu för tiden.
Efter ett uppehåll är jag återigen förtjust i horse. Försöker hålla det på en mycket bättre nivå än tidigare och det har väl fungerat sisådär. Heeeheee.
Nej men att ta ATn får så mycket bättre nu för tiden än förr. Skulle verkligen rekommendera alla att bara se till att inte ha några måsten kommande 2 veckorna och tillåta sig tänka att det inte behöver vara sista gången för att hålla modet uppe. Och såklart ha lite lindrande mediciner osv (men inte skapa ett nytt beroende bara)..
Favoritsort, oj jag trodde det bara fanns typ tar smack och jonk, isåfall är smacket min favorit men det har jag inte sett på 10+ år och sedan dess bara stött på brunt H i olika nyanser.
Helst ska det skjutas upp i någon ven men eftersom jag i princip förstört alla synliga och lätt åtkomliga nöjer jag mig oftast med att snorta en del och röka resten (visst uteblir kicken och i början när jag efter uppehållet försökte med dessa sätt så tyckte jag det var värdelöst men insåg senare att den effekt jag fick var rätt schyst och istället för att ägna dagarna åt att sticka och leta så kunde jag få det jag behövde få uträttat istället för att ha kastat bort dagen).
Rövpanna var länge sen jag försökte mig på jag antar det bara inte blivit av för jag varit för lat för att byta ut de gamla används insulinerna jag har liggandes.
Edit: Just det. Vad jag gillar att göra? Ta tag i sådant jag inte annars alltid orkar eller klarar av. Typ myndighetskontakt, städning, tvätt. Det är inte sådant jag gillar iofs utan mer måsten. Det jag mer vill och föredrar att göra är att ägna mig åt konstnärliga grejer, typ musik vilket brukar sluta med att jag noddar ståendes och tillslut ramlar och river halva studion. Lite lustigt efter att man förbannat sig över att det var dåliga grejer som inte fungerar, sedan ligger man där på golvet… tillsammans med, ja, allt.
Själv då vad har du för preferenser?