2022-07-12, 09:53
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nidbild
Är GM en analfabet/afrikan?

Ja, en smutsig neger.
Varje brott de här "människorna" utför är ett importerat brott. De hade aldrig hänt annars. De som aktivt stödjer invandringen är direkt ansvariga för de här brotten tillsammans med gärningspersonen då förstås.
Citera
2022-07-12, 09:53
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommardagen
Myndigheterna skyller på EXTREM sekretess för att förövaren är under 15 år.

Vi medborgare får alltså inte veta på vilken ort GM befinner sig. Inte heller om han hålls ”inlåst” eller om han är fri att spankulera på gator och torg på sin nya ort?

Det enda soc.tanten kanske gör är en slags plan om att han skall försöka sluta med att försöka mörda flickor. GM lovar det och går sedan ut i sin nya stad och ser sig om.

Säkerligen med ny eller skyddad identitet också för att underlätta för honom framöver.

Vi medborgare har rätt att veta om han är fri att gå ute bland allmänheten eller inte. Om nu i förvar har vi senare rätt att få veta när förvaringen upphör. Det kan omöjligen vara sekretess på just det.
Håller med dig till 100% Vill också veta hur monstret och familjen ser ut, och var dom befinner sig.
Citera
2022-07-12, 09:55
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:

Vi medborgare får alltså inte veta på vilken ort GM befinner sig. Inte heller om han hålls ”inlåst” eller om han är fri att spankulera på gator och torg på sin nya ort?

Det enda soc.tanten kanske gör är en slags plan om att han skall försöka sluta med att försöka mörda flickor. GM lovar det och går sedan ut i sin nya stad och ser sig om.

Säkerligen med ny eller skyddad identitet också för att underlätta för honom framöver.

Vi medborgare har rätt att veta om han är fri att gå ute bland allmänheten eller inte. Om nu i förvar har vi senare rätt att få veta när förvaringen upphör. Det kan omöjligen vara sekretess på just det.

I samma ögonblick som hot uttrycks så kan de få sekretessmarkering i samma utsträckning som vuxna (även kriminella) kan få det. Inte ett dugg omöjligt utan helt enligt hur reglerna är.
Citera
2022-07-12, 09:55
Medlem
DirtyDiggerNicks avatar
[quote=Inkentinken|80860571Pudelns kärna i det här fallet är att det är så uppenbart att han har ett flertal diagnoser och kanske fler som vi inte känner till att om det är något som borde diskuteras i generella ordalag så är det psykiatrin i Sverige och inte invandringspolitiken. [/QUOTE]

Nu är jag seriös här. Du har en point men kan det ändå vara så att man måste diskutera både psykiatri i kombination med invandringspolitik om effekten av en massinvandring från länder där kusingifte är normativt (som leder till en ökad mängd mentala disfunktioner) och våld som kommunikationsmedel i familjen är lika normativt. Är det då inte så att invandring till viss del är det som skapar en svår situation för psykiatrin?

Ja jag vet. "Alla invandrare är inte", och det är helt rätt det med. Jag tror inte på helt stänga dörrar, men jag tror på vetenskapen. Ska vi ha den här migrationen där vi dygdsignalerar genom att ta in nordafrikaner där en större del av gruppen jämfört med svensk grupp har kognitiva disfunktioner så behövs ett nytt regelverk.

Kusingifte = förbjudet.
Omskärelse = barnet tas ifrån föräldrarna
Gängkriminell = 3 strike rule och resten av livet i finkan även om du är 19
Barn under 15 med flertal diagnoser som visar på extremt farliga våldsamma tendenser = säker förvaring

Hårt? Är det mot invandrare? Nä verkligen inte. Receptet ovan är det som gör att merparten av invandrarna (de som är helt normala och bidrar till samhället) kan landa in i ett funktionellt samhälle.
Citera
2022-07-12, 09:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alwaysright
Kan vi få bekräftar att detta är rätt kille?
Vi skulle ha en bild på mamman också! Hur många barn finns det i familjen? Åldrar på dessa?

Det borde inte vara så himla svårt att lokalisera dem:
- insprängd bostadsrätt soc lägenhet
- mindre radhus
- vandrarhem (mindre troligt)
- hotell
- psyk institution
- utomlands?
Socialutskottet i Skellefteå borde inte vara helt vattentätt efter en sådan händelse! Vilka bilar använder soc? Hur länge har bilarna varit borta? Små spår läggs samman så har vi snart hela bilden!

Mgm har iaf tre syskon. Bebis, småbarn och preteen. Mamman bär Hijab men jag har ingen aning om hur hon ser ut.
Citera
2022-07-12, 09:57
Medlem
Tuors avatar
Citat:

Det känns tryggt att veta att någons barn kommer att springa in i detta sadistiska negerhelvete så småningom. Det är inte ens säkert att någon kommer att bevaka honom under några månader efter detta.

Någon av oss härinne kan mycket väl redan bo granne med negern. Spännande sommar.
Citera
2022-07-12, 09:58
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W9GFO
Misstänkt GM ?

https://i.ibb.co/888hYb7/kanskeGM.png

Hum han ser ut att ha en diagnos. Kan behöva vårdas mycket länge.
Citera
2022-07-12, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Vet vi vilken grad av utvecklingsstörning grabben har?
Den är Somalier....
Citera
2022-07-12, 09:59
Medlem
Har en fråga, man pratar hela tiden om en "14 åring" är man säker på det?
Citera
2022-07-12, 10:00
Medlem
Ghastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb7
Är man kapabel till att genomföra ett sånthär besialiskt brott är lika kapabel till att sitta inspärrad resten av sitt liv.

Precis spelar ingen roll ålder han har bevisat att han ska sitta isolerad restev av livet.

Synd ingen sitter med bild på honom som skulle spridas vilket svin han är. Skyddadidentitet om det är sant är helt sjukt. Mamman och sonen spärra in.

Hoppas verkligen tjejen klara sej. Hon kommer nog aldrig komma över detta trauma.
Citera
2022-07-12, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyDiggerNick
Nu är jag seriös här. Du har en point men kan det ändå vara så att man måste diskutera både psykiatri i kombination med invandringspolitik om effekten av en massinvandring från länder där kusingifte är normativt (som leder till en ökad mängd mentala disfunktioner) och våld som kommunikationsmedel i familjen är lika normativt. Är det då inte så att invandring till viss del är det som skapar en svår situation för psykiatrin?

Ja jag vet. "Alla invandrare är inte", och det är helt rätt det med. Jag tror inte på helt stänga dörrar, men jag tror på vetenskapen. Ska vi ha den här migrationen där vi dygdsignalerar genom att ta in nordafrikaner där en större del av gruppen jämfört med svensk grupp har kognitiva disfunktioner så behövs ett nytt regelverk.

Kusingifte = förbjudet.
Omskärelse = barnet tas ifrån föräldrarna
Gängkriminell = 3 strike rule och resten av livet i finkan även om du är 19
Barn under 15 med flertal diagnoser som visar på extremt farliga våldsamma tendenser = säker förvaring

Hårt? Är det mot invandrare? Nä verkligen inte. Receptet ovan är det som gör att merparten av invandrarna (de som är helt normala och bidrar till samhället) kan landa in i ett funktionellt samhälle.

Nu skrev du faktiskt precis den typ av diskussion som jag menar att vi borde föra. Utan extremt rasistiska ord och extrema fördomar. Att problematisera med fakta och realistiska åtgärdsförslag gör att Jag kan trots att jag ofta finner mig argumentera mot extremister helt kan skriva under på ditt inlägg!🎯
Citera
2022-07-12, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Vi har inget namn på den negroida våldtäktsmannen än.

Det står i tråden längst bak som någon delade om honom. E*ik någonting stod det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in