Citat:
Ursprungligen postat av
nyttfolkhem
Tjata om bilder och Swish och åldrar och trams, vad är poängen? Är det inte färdigdividerat om detaljer. Sverige behöver en massiv återvandring eller åtminstone en politisk möjlighet till segregation. Allt annat tjafs kommer inte fixa någonting, dags att fokusera på vad som är viktigt och faktiskt kan förhindra ytterligare övergrepp emot folket.
Du ser det så klart, det är bara ett tjötande bland folk som tror de skall komma till himlen. Sorry, men ni får titta på videos när ni var 1 år för då var ni i himlen fria. Allt ni gjorde var rätt innan den mördande reklamen och inskolningen började till att veta vad som är rätt eller fel enligt kyrkan och inte prova sig fram och ta konsekvenserna. Kyrkan idag, består av det som sagts fint i tråden.
Här lär de inte barnen att gå. De står, tar ett steg ramlar, gråter inte utan försöker igen, ler håller sig i någons ben eller i en stol. Vilar och tittat på vi som kan gå, så ett nytt försök igen. Ingen bryr sig om barnet när de tränar om det inte kommer till mamma, syskon eller jag på besök.
De är starka och glada barn, älskar sitt land och sitt folk, ler och skrattar! De håller ihop som en stor familj och pratar jag illa om något så pratar jag illa om alla, så konsekvenser kommer och jag lär mej hålla tyst om mina synpunkter.
Sverige, överbeskyddande och jagar det perfekta livet som inte finns. Många undantag finns så att den blågula fanan svajar än så länge innan den bara hänger i sovrummet med neddraget draperi inom 5 år?
Vi får se...