2022-07-11, 19:43
Medlem
Känns ju väldigt troligt att flickan får hjärnskador efter detta.
Citera
2022-07-11, 19:43
Medlem
Skaraborg2s avatar
Flickan och hennes familj behöver få mycket stöd och hjälp.

Citat:
Ursprungligen postat av emelieb7
Att be om insamling hade inte varit på min näthinna det första man gör. Jag hoppas familjen får allt stöd som kan tänkas.

Så fort livet kan förändras💔

Det gör verkligen jag också.

Flickan och hennes familj skall verkligen få allt det stöd de behöver. Vi får också hoppas att det blir så.
Citera
2022-07-11, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rymdis12
Rätt. Det är lite otydligt men det var 4 st som "hittade" henne. Som jag förstår så stoppar den nu misstänkte detta par och säger att det ligger en flicka i skogen. Dessa 2 hjälper flickan. En tredje kvinna ringer polisen. Den misstänkte snurrar runt.

Det här låter ju riktigt snurrigt. Så det var alltså den misstänkte och tre till som kom ut från skogen!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Eller med swish-insamlingen?

Ja då går pengarna verkligen till något gott.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajabaja555
Men det var väl inte det här paret som hittade henne. Det kom ju tydligen ut ett par personer från skogen och platsen och sa till dessa två att det låg en flicka i skogen. Vad var det för några? Låter ju konstigt!

Polisen tog två elsparcyklar i beslagförutom BOs cykel, min gissning att några yngre hittat henne alt att en av dem var just GM ?? Cirkulerade även något sådant tidigt i tråden om jag inte mins fel.
Citera
2022-07-11, 19:46
Citat:
Ursprungligen postat av Ajabaja555
Det här låter ju riktigt snurrigt. Så det var alltså den misstänkte och tre till som kom ut från skogen!

Nej. Dessa 2 kommer gående och möter den misstänkte som säger att det ligger en flicka i skogen. Samtidigt kommer en till kvinna som ringer 112. Den misstänkte står kvar och svamlar. Dessa 2 går in i skogen och gör det dom kan med flickan.
Citera
2022-07-11, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Negern var ju först på plats, av naturliga skäl. Han stod och såg "frånvarande ut" medans dom andra som kom till platsen ringde 112.

Det har jag missat att han var där!
Citera
2022-07-11, 19:47
Medlem
Någon vänlig själ som kan länka till bilden på flickan?
Citera
2022-07-11, 19:48
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Negern var ju först på plats, av naturliga skäl. Han stod och såg "frånvarande ut" medans dom andra som kom till platsen ringde 112.

Hur pass kognitivt avsågad är GM enl. din bedömning? Begriper han, att man kan döda någon, om man drar åt en snara runt halsen? Begriper han, att man inte bör döda folk?
Citera
2022-07-11, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skitpadig
Någon vänlig själ som kan länka till bilden på flickan?

Det borde vara straffbart att dela sånadana hemska bilder. Bilden togs bort av en anledning, respektera det då.
Det är inget man vill se.
Citera
2022-07-11, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Här kan man se inslaget;

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...n-blev-chockad

Spännande vittnen och hjälpredor som träder fram.
Undra varför de inte berättar att de frös och inte hittade flickan utan att det är tredje personen som hittar flickan och ringer 112?

Egentligen spelar det liten roll, men ändå tragiskt att man vill framstå som bättre än vad man agerade.
Citera
2022-07-11, 19:51
Medlem
Skaraborg2s avatar
Verkligen inte.

Citat:
Ursprungligen postat av emelieb7
Det borde vara straffbart att dela sånadana hemska bilder. Bilden togs bort av en anledning, respektera det då.
Det är inget man vill se.

Verkligen inte.

Låt flickan vara i fred.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in