2022-07-10, 07:24
Medlem
Torch-McFlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
Hur länkar man utan att vara inloggad? Länkar jag kommer väl alla in via min fb?
Självklart inte, det är bara att länka
Citera
2022-07-10, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torch-McFly
Självklart inte, det är bara att länka

https://www.facebook.com/10004038059...DqwSLMc6l/?d=n
Citera
2022-07-10, 07:27
Medlem
Är det en unge från icke skidåkare land?är väl synd om han i slutändan och han har väl bara gjort på samma sätt som de går till hemma..nä dags att nånting görs i detta land
Citera
2022-07-10, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.Y.L.O
Är det en unge från icke skidåkare land?är väl synd om han i slutändan och han har väl bara gjort på samma sätt som de går till hemma..nä dags att nånting görs i detta land
Det finns misstanke om att rapporterade överfall vid cykeltunnlar i Morö backe är gjord av samma pojke föregående år i juni. Således känner polisen, socialtjänsten och skola/fritids till denne afrikanen. Hade äcklet blivit utvisat förra året hade denna flickan sluppit överfallet. Men, det sker inte eftersom alla åtgärder som involverar utvisning måste motsättas i andan av att vara anti-SD till varje pris och låta S köperöster få bete sig som de vill utan konsekvenser.
Citera
2022-07-10, 07:40
Medlem
Imzadis avatar
Skulle någon kunna skicka mig i PM en länk till mamman's inlägg på FB? Tänker inte outa henne men vill gärna se vad hon skrivit.

Hoppas verkligen den lilla klarar sig utan för stora skador. 🙏
Citera
2022-07-10, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Det finns misstanke om att rapporterade överfall vid cykeltunnlar i Morö backe är gjord av samma pojke föregående år i juni. Således känner polisen, socialtjänsten och skola/fritids till denne afrikanen. Hade äcklet blivit utvisat förra året hade denna flickan sluppit överfallet. Men, det sker inte eftersom alla åtgärder som involverar utvisning måste motsättas i andan av att vara anti-SD till varje pris och låta S köperöster få bete sig som de vill utan konsekvenser.
Om du pratar om utvisning, menar du då att han är över 18?
Citera
2022-07-10, 07:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Noseone
Fritids, då är hon högst 12 eller 13.

Tidigare uppgifter om 9-10 år stämmer, har ingen aning om när på året BO är född men hon har just slutat lågstadiet
Citera
2022-07-10, 07:51
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
https://www.facebook.com/10004038059...DqwSLMc6l/?d=n

Tack.

Såhär skriver han:

”Hej alla FB vänner ! Jag måste Be er av Hela mitt hjärta att Gå in i en bön för en liten flicka på 10 år som har råkat illa ut för mord försök !!! Hon ligger i Umeå på intensiven nedsövd. 😢😢😢 en vän ringde och berättade att det var hans väns Dotter!!! Vill inte berätta vad han berättade för mig 😭😭😭. Sååå det vi som står utanför hoppas jag att ni kan Be för denna stackars lilla Flickan 🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼”

Sedan är det massa folk som skickar böner. Är det ett kristet samhälle?
Citera
2022-07-10, 07:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Tack.

Såhär skriver han:

”Hej alla FB vänner ! Jag måste Be er av Hela mitt hjärta att Gå in i en bön för en liten flicka på 10 år som har råkat illa ut för mord försök !!! Hon ligger i Umeå på intensiven nedsövd. 😢😢😢 en vän ringde och berättade att det var hans väns Dotter!!! Vill inte berätta vad han berättade för mig 😭😭😭. Sååå det vi som står utanför hoppas jag att ni kan Be för denna stackars lilla Flickan 🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼”

Sedan är det massa folk som skickar böner. Är det ett kristet samhälle?

Skellefteå är inte ett mer kristet samhälle än något annat, men mannen i fråga arbetar på pingstkyrkan enligt hans FB… misstänker att det är därför det skickas böner.
Citera
2022-07-10, 08:06
Medlem
haresEars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triippi
Skellefteå är inte ett mer kristet samhälle än något annat, men mannen i fråga arbetar på pingstkyrkan enligt hans FB… misstänker att det är därför det skickas böner.

Dåligt påläst? Skellefteå är oerhört kristet jämfört med andra städer. Även byarna runt har många troende och religiösa människor.
Citera
2022-07-10, 08:10
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuskbygge

Eftersom jag arbetar inom ett fält där lagar kring "psykiskt skadade personer" är en del av vardagen så kan jag med stor säkerhet säga att det inte finns (än så länge) något politiskt förslag att tex sänka straffmyndighet till tex 12 år, eller införa någon sorts fängelser för barn. Det går heller enligt lagen inte att utvisa barn som är svenska medborgare. Vi har inget sådant stöd i lagen överhuvudtaget.
Att vi har de sinnessjuka lagar vi har beror till stor del på att ni som jobbar inom dessa områden, psykvård, rättsväsendet och socialtjänst är vänsterblivna och naiva.

Om ni som sakkunniga inom området skrev debattartiklar, låg på politikerna och krävde lagändringar så skulle det ske. Istället motsätter de flesta av er förändring och i de fall era åsikter framförs så visar sig åsikten alltid vara att "hårdare straff inte hjälper" och liknande dumheter eftersom de flesta av er alltid har sympatin hos brottslingen Istället för brottsoffret! Särskilt gäller detta kvinnor, som alltid tycks kära ner sig i sina klienter eller få starka moderskänslor beroende på ålder!

Ni är medskyldiga!
Citera
2022-07-10, 08:14
Medlem
Bästa och mest rättvisa sättet är att föräldrarna till GM själva tar saken i egna händer och trär en kattstrypare/buntband runt hans hals. Drar åt lagom hårt så han får kämpa ett tag innan han somnar in.

Låter kanske dumt men i detta fallet är det de enda rätta och pappan till GM borde själv inse det, har sonen uppfört sig såhär ska rätt vara rätt och han ska INTE få fortsätta leva! För allas skull, för samhället,för sen lilla flickan, för hennes föräldrar gör han då bara det enda rätta.

Somna in gosse.... Någon annan kommer annars se till att du gör det vilket då inte blir lika humant!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in