Citat:
Ursprungligen postat av
stroganof
Finns säketr fullt med brudar på tinder i borlänge. Sluta vara så jävla negativ hela tiden. Har dragit hem 3 olika brudar på en dag via tinder. Då kommer de till porten.Ibland är det så jäkla tajt att man måste säga att man ska ha ett jobbmöte om 10 min, medan man kör doggy. Det värsta är ju när man har en brud i sängen, och glömt bort att man bestämt träff med en annan tjej, som ber mig komma ner och öppna dörren, 8 på morgonen. Ursäkta, jag trodde vi sa klockan 10, men hon hade kommit tidigare.
"negativ hela tiden" - när var det innan?
Det är så att jag nästan inte tror på dig.
ETT EXPERIMENT
Öppnade ett konto Tinder, och efter 1 dag fick jag 30 likes. Men då skulle jag betalt för att se.
Raderade detta konto.
Öppnade en gång till samma konto, dvs samma bilder och text, betalade Gold 150 sek och började swappa.
1. Först var jag mycket kräsen, så efter 5 dagar fick 3 brudar (intresserade, två hoppade av, en var knäpp).
2. Fick nog, och började swappa åt höger ALLA, utan att titta. Fula, tjocka, med 3 barn, med piercing, tattoos, även thailandesiska bots, horor, även utan foton. Swappade säkerligen 300 per dag.
INGEN MATCH sålänge.
Själv är jag, enligt kvinnor, en mycket snygg, självsäker, lång man med status, och där jag befinner mig så kommer kvinnor till mig och vill ha kontakt med mig. Minns inte när jag frågade för en kvinnans nummer.