Citat:
Ursprungligen postat av
lakritc
Välutbildade tjänar väl typ 40-50 000 kr per månad? 2k är ingenting. Speciellt inte om de vill få ut något av det. Och ingen man hänger på en dejtingapp för nöjes skull, för att det är kul att slösa tid eller få bekräftelse. Man vill helt enkelt komma till - simp som man då är.
Äldre gör nog det.
Yngre och nyutbildade har inte den lönen.
När jag testade tinder var jag runt 25 och valde killar i min egen ålder och då kände jag typ igen varenda kille dom dök upp i flödet.
Nu är förmodligen inte alla dessa killar med på tinder längre och jag vill ha 20åringar, så nu skulle det dyka upp nya killar man inte sett tidigare, lite roligare iallafall.
Citat:
Ursprungligen postat av
gefundenes
Du menar att mentalsjuka och desperata idioter som du hade betalat?
När nätdejting och tinder var gratis så funkade skiten som bäst. Idag när det kostar så funkar det inte för nån.
Jag hade absolut betalat en månadskostnad.
Det är så gott som ett krav, kommer inte vara medlem på någon gratis dejtingsida igen.
Citat:
Ursprungligen postat av
DixieD
Tycker inte män ska betala för att vara medlemmar för att kunna hitta en seriös kvinna. Tycker det känns märkligt att folk ska betala.
Sen tror jag att varje man har redan en kvinna i sin närhet som han tänker seriöst på i verkligheten men appen är bara en sak som tillfredsställer en
Jag tycker att alla ska betala för att vara medlem.
Man betalar för kvalitet och dejtingsidor man måste betala brukar hålla högre standard.
På tinder kan man betala för extra funktioner vilket jag gjorde, men det hindrar inte folk från att använda sidan gratis, så det blir ingen skillnad.
Nästan alla andra tjänster tar betalt så varför skulle man inte betala för att vara medlem på en dejtingsida.
Att man betalar en viss månadskostnad, sedan kan man lägga till ytterligare funktioner om man vill det.
Jag tycker det låter rimligt.