Flashback bygger pepparkakshus!
2022-04-21, 20:07
Medlem
Longfingrets avatar
Ok, men FB:s regler är ju inte helt klara , tänker 1.03 1.12 2.03 2.04 ?
Citera
2022-04-21, 21:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
men sådär kan du ju inte göra förstår du väl ?
Alltså… Jag är 162!
Citera
2022-04-21, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Alltså… Jag är 162!
Ja vad är grejen då? Det är väl bra om man är samma längd
Citera
2022-04-21, 23:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Simonthabaws
Ja vad är grejen då? Det är väl bra om man är samma längd
Seriöst! Snubbar på ca 160 har skrivit till mig. Hade du dejtat en tjej som är 190?
Citera
2022-04-22, 11:39
Medlem
Citat:
Seriöst! Snubbar på ca 160 har skrivit till mig. Hade du dejtat en tjej som är 190?
Ja om jag var 190 fine, du är inte så lång själv, så fattar inte varför du har hybris
Citera
2022-04-22, 11:43
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ja om jag var 190 fine, du är inte så lång själv, så fattar inte varför du har hybris
Exakt. Kvinnor med långa vackra ben är inte alls ovanligt idag. Föreställer mig att 190 snubbarna hellre väljer en kvinna närmare sin egen längd och varför inte då någon som ser ut att vara modell (175+)?
Citera
2022-04-22, 11:46
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Alltså… Jag är 162!

ah okej men säg en kille är 165 då allt är perfekt ser bra ut har jobb gott med pengar humor osv stort socialt nät med människor runtom, hade du ratat en sådan ?
Citera
2022-04-22, 15:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
ah okej men säg en kille är 165 då allt är perfekt ser bra ut har jobb gott med pengar humor osv stort socialt nät med människor runtom, hade du ratat en sådan ?
Ja. Jag är ju kort själv, så är inte så selektivt lagd när dwt kommer till längden. Men minimum på typ 173 får jag väl sätta ändå…

(165 är verkligen onormalt kort. Har bara blivit raggad på av en snubbe som var 164, hahaha. Väldigt sällan annars att man ser så korta svenska män. Kan väl knappast vara en genetisk grej om man är 164 som nordisk man eller? Måste ha varit någon slags kroppslig tillväxtdefekt?)
Citera
2022-04-22, 15:56
Bannlyst
Citat:
Jag är kort ja, men inom ett normalintervall ändå… Nej jag vill att en man ska Vara längre än mig. Menar du att det är bättre att man är lika långa? Lättare att kyssas möjligtvis. Men det har aldrig varit något problem för mig tidigare med snubbar på 175-190.
Citera
2022-04-22, 16:06
Bannlyst
Ni män här på relationsforumet är konstiga. Eller är alla det kanske?

Ställer ni INGA krav alls? Sveper ni höger på ALLA kvinnor verkligen? Även på de som ligger långt utanför normalintervallet när det kommer till längd, vikt Osv? Är attraktion inte viktig alls? Ni har rätt i att personligheten är viktig såklart, men är det inte lika viktigt för män att det ska finnas något initialt intresse för det yttre också?

Jag undrar för jag blir så ifrågasatt (kolla min posthistorik) när jag skriver att jag ratar män jag inte är attraherad av. Jag är inte med på dejtingappar längre, men kunde ju konstatera att jag hade råd att välja och välja bort. Inte för att jag är direkt snygg, men för att jag är kvinna.

Är ni incels allihopa?
Citera
2022-04-22, 16:25
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ja. Jag är ju kort själv, så är inte så selektivt lagd när dwt kommer till längden. Men minimum på typ 173 får jag väl sätta ändå…

(165 är verkligen onormalt kort. Har bara blivit raggad på av en snubbe som var 164, hahaha. Väldigt sällan annars att man ser så korta svenska män. Kan väl knappast vara en genetisk grej om man är 164 som nordisk man eller? Måste ha varit någon slags kroppslig tillväxtdefekt?)
Det är ganska extremt, ja. Men finns en del kända svenskar i maktpositioner som sitter inne på den längden, exempelvis Leif Pagrotsky och Morgan Johansson. Morgan ser faktiskt knappt ut att vara 160 cm bredvid Löfven. Pagrotsky är 161 cm enligt Google.

Den vedertagna formeln för pojkar: genomsnittet av 10 cm + mors längd + fars längd
Den vedertagna formeln för flickor: genomsnittet av -10 cm + mors längd + fars längd

Så för att en man ska bli 164 krävs typ en far på 160 cm och en mor på 150 cm.
Citera
2022-04-22, 18:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Det är ganska extremt, ja. Men finns en del kända svenskar i maktpositioner som sitter inne på den längden, exempelvis Leif Pagrotsky och Morgan Johansson. Morgan ser faktiskt knappt ut att vara 160 cm bredvid Löfven. Pagrotsky är 161 cm enligt Google.

Den vedertagna formeln för pojkar: genomsnittet av 10 cm + mors längd + fars längd
Den vedertagna formeln för flickor: genomsnittet av -10 cm + mors längd + fars längd

Så för att en man ska bli 164 krävs typ en far på 160 cm och en mor på 150 cm.
Ok, aja jag frågade aldrig honom om det. Han var f.ö ett riktigt rövhål så skit samma om han var kort och satt i kroppen, hade inte hängt med honom hem i alla fall…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in