Citat:
Ursprungligen postat av
arne99
Din 3öres psykoanalys, vi får väl se vilka av oss som får rätt, min VL peng är att noll och intet kommer ur detta annat än att de effektivt driver över än fler röster till republikanerna. Och om nu Trump väl ställer upp så tror jag tempo och tonen när det gäller rensning i träsket blir något att beskåda, för det saknas inte stenar att vända på. Dvs. om han nu tillåts leva så länge.
Vi får spara den här posten och stämma av, första steget blir väl när/om han ställer upp 2024, om det händer lär det bli skoj att se paniken sprida sig. Och förstås konklusionen av 6th cirkusen.
Det ska bli intressant och se hur det utvecklar sig med den nyss ut ur garderoben komna "liberala världsordningen".
PS,
Lyssnar på många olika källor, tyvärr för mycket men det är en spännande tid och svårt att slita mig.
SÅ du berättar redan före att du inte tänker tro på ett enda ord som sägs i dessa FÖRHÖR.
Inte undra på att du skriver som du gör och när du redan före gjort ett beslut du inte kan.
Men såklart då kan man istället undra varför saklighet har gått över till jag lyssnar inte på ett vittne.
Vilket betyder du redan vet om att det är nonsens du skriver om FÖRHÖREN.
Och de du lyssnar på är de samma, så du har konfirmationsbias om saker som inte ens existerar, inte konstigt att någon försöker analysera ditt psyke med denna tokiga.
Och varför man ska lyssna på andra och när man har förstahandsuppgifter, det är en gåta som aldrig kommer bli löst.
Och även är du så lättlurad att du går på vad de säger så enkelt och KOMISKT nog tvärtom mot vad vittnena säger.
Ditt intellekt måste vara allvarligt försvagat när du väljer lyssna på random dåre på internet, men inte kan ta in förstahandsvittnen.
Ser det framförmig, du ser på FÖRHÖREN, sen säger dom nått du inte gillar där, så letar du upp någon som bara s¨ger ord på en rad som du itne ens förstår, men gillar, och sen kommer du tillbaka och upprepar samma fel här, och du ser det trumfa förstahandsvittnen