Citat:
Ifall du har 1h över så finns det en dokumentär på hbo max som jag gärna vill rekommendera att du och övriga ser.Det går inte att prata lag och ordning med en fascist, det måste du lära dig. Allt som funkar är lagligt i deras mindset. Att det ens skulle finnas något som fusk när det gäller att gripa makten ser de som löjligt.
Hela poängen med val är ju att fuska anser de. Jag menar. Putin är också vald.
Hela poängen med val är ju att fuska anser de. Jag menar. Putin är också vald.
De kända Trump aktivisterna jack Burkman och Jacob Wohl, männen som anklagade Robert Mueller för våldtäkt på ett hotell i New York trots att han befann sig i en domstol i Washington DC samma eftermiddag, och männen som anklagade VP Harris för stalking av sin lesbiska partner, är med i dokumentären.
Där ser en reporter hur de bokstavligen bara hittar på saker och när de blir ställda mot väggen säger jack Burkman till sist varför :
"vi befinner oss i ett krig och är i underläge. Det vet våra följare om. I ett krig finns inga regler. Sanningen betyder inte mycket"
Jag tycker detta förklarar varför våra fascister på delforumet så villigt kan tänka sig ljuga och sprida lögner, eftersom de inbillar sig att den andra sidan gör samma sak och är så mycket värre än dem.
Att därförtro att man kan diskutera lag och ordning eller fakta med en vit etnofascist utan några HP, eller att de söker sig hit för att få sina hypoteser prövade, är att leva i en fantasi.
Under Jan6 såg vi hur de hellre bränner ner staten än överger makten på fredligt vis till sina demokratiska opponenter. Och det här är bara början