Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-07-04, 16:15
  #69061
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Men jag hoppas lite grann på att hon gör en operation i magen igen. Det var så länge sen hon pratade och tidningarna skrev om magen.
Tänk den stackars kirurg som stämplar in och sedan ser Anna på dagens operationslista.
Att skära i hennes mage måste ju vara som att vandra genom ett minfält, med tanke på alla hennes problem.
Även om man gör ett bra jobb lär hon ju gråta ut i media om hur jobbigt hon har det.

Hur funkar det förresten? Man måste väl få rejält ont i ryggen om man opererar en "bred" patient, och får luta sig framåt för att nå? Eller springer kirurgen runt operationsbordet för att jobba på andra sidan?
Citera
2022-07-04, 16:19
  #69062
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Tänk den stackars kirurg som stämplar in och sedan ser Anna på dagens operationslista.
Att skära i hennes mage måste ju vara som att vandra genom ett minfält, med tanke på alla hennes problem.
Även om man gör ett bra jobb lär hon ju gråta ut i media om hur jobbigt hon har det.

Hur funkar det förresten? Man måste väl få rejält ont i ryggen om man opererar en "bred" patient, och får luta sig framåt för att nå? Eller springer kirurgen runt operationsbordet för att jobba på andra sidan?

Fast jag tänkte just på att förminska magsäcken igen. Det görs väl med titthålsoperation eller jag vet inte. Såna frågor du ställer ha ha ja men om hon ska fettsuga sig och ta bort hud så får de väl vara ett team. Kan My ha läkarteam kan väl Booken.
Citera
2022-07-04, 16:30
  #69063
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Fast jag tänkte just på att förminska magsäcken igen. Det görs väl med titthålsoperation eller jag vet inte. Såna frågor du ställer ha ha ja men om hon ska fettsuga sig och ta bort hud så får de väl vara ett team. Kan My ha läkarteam kan väl Booken.
Aah. Just det. En ny förminskning måste ju stå högt på önskelistan. Undrar om det går, eller om det är risk att den spricker då?

Förlåt. Jag har inget att göra och livlig fantasi
Citera
2022-07-04, 16:38
  #69064
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Aah. Just det. En ny förminskning måste ju stå högt på önskelistan. Undrar om det går, eller om det är risk att den spricker då?

Förlåt. Jag har inget att göra och livlig fantasi

Ha ha det är varmt eller? Här kokar det.

Ja jag tror att hennes önskan om att gå ner i vikt är stor. Så stor så att hon kan hitta på att göra det igen och tänker sig att kombinera det med de där drogerna hon tog som hon blev så brun av och så dricka pulver då kan hon ta bort överskottshuden i början på nästa år. Och så börjar hon träna med My. Jag tycker de två ska umgås mer och träna tillsammans och sen äta sallad och räkor. Och så kan de diskutera den bok de läste senast. Eller titta på en Netflix. Det blir nog bättre.

Men gud, jag vill ha en dokusåpa om de två! Tillsammans mot nya mål. Varför har ingen kommit på och gjort det. Gärna Netflix så det blir seriöst. (Ola-Conny och Morgan fast de-lux) De kan plocka svamp och ha till en omelett. Men bara kantareller. Inte röda och vita för då är det klart med serien redan tidigt.
Citera
2022-07-04, 17:36
  #69065
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Ha ha det är varmt eller? Här kokar det.
Ja jag tror att hennes önskan om att gå ner i vikt är stor. Så stor så att hon kan hitta på att göra det igen och tänker sig att kombinera det med de där drogerna hon tog som hon blev så brun av och så dricka pulver då kan hon ta bort överskottshuden i början på nästa år. Och så börjar hon träna med My. Jag tycker de två ska umgås mer och träna tillsammans och sen äta sallad och räkor. Och så kan de diskutera den bok de läste senast. Eller titta på en Netflix. Det blir nog bättre.

Men gud, jag vill ha en dokusåpa om de två! Tillsammans mot nya mål. Varför har ingen kommit på och gjort det. Gärna Netflix så det blir seriöst. (Ola-Conny och Morgan fast de-lux) De kan plocka svamp och ha till en omelett. Men bara kantareller. Inte röda och vita för då är det klart med serien redan tidigt.
Japp. J-la värme! Aldrig får man vara nöjd. Sverige måste bli lagom igen!

Tror du har rätt. Steg ett blir att renovera sig själv, så hon kan visa upp sig utan filter. Efter BL blev hon ju så härligt kaxig också. Det blir spännande att se.

Sen låter hon nog inte pengarna samla damm. Nu kan hon ju spåna på egna grejer att satsa på. Kanske självfinansiera ett pilotavsnitt av en dokusåpa? Eller betala för ett nytt fräscht album? Eller en pod?

I Annas värld är nog det enda som hållit henne tillbaka att folk inte vågat tro och satsa på henne.
Dags för Annas revansch!
Citera
2022-07-04, 18:07
  #69066
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Ja jag tror att hennes önskan om att gå ner i vikt är stor. Så stor så att hon kan hitta på att göra det igen och tänker sig att kombinera det med de där drogerna hon tog som hon blev så brun av och så dricka pulver då kan hon ta bort överskottshuden i början på nästa år.

Anna skulle aldrig klara av det på egen hand då hon har urusel självdisciplin - den enda anledningen att hon lyckades i Biggest Loser var för att hon var instängd och bevakad hela tiden. Men ja, jag tycker Anna och My borde pitcha en viktminskningsserie tillsammans - jag skulle kolla skiten ur den i alla fall, speciellt när Anna och My sitter och dricker sockriga kaffedrinkar och undrar varför de inte går ned i vikt...
Citera
2022-07-04, 19:53
  #69067
Medlem
Nu ska degen in! Hyr av Stolledanos. på Östermalm.

Ladugårdsgärdet - 2rok - 12mån - 19.550kr/mån
Artillerigatan 76, 115 30 Stockholm

https://www.samtrygg.se/RentalObject...8wBugcgqP9mZ1x
Citera
2022-07-04, 20:07
  #69068
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Khun-T
Nu ska degen in! Hyr av Stolledanos. på Östermalm.

Ladugårdsgärdet - 2rok - 12mån - 19.550kr/mån
Artillerigatan 76, 115 30 Stockholm

https://www.samtrygg.se/RentalObject...8wBugcgqP9mZ1x
Varför står det inte Östermalm, Ladugårdsgärdet är fantastiskt och passande. Priset, däremot😳 och Tookan som hyresvärd? Tror inte jag skulle vilja hyra ens för en tusing...
Citera
2022-07-04, 20:09
  #69069
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Nu har Anna rensat vitrinskåpet och köpt nytt, nytt, nytt. Lyx, lyx, lyx! Nya kuddar. Nya gardiner beställda. Lyx!
Mmm, på krita? Eges fyndmarknad, är det exklusivt? Det hon visat upp från "butiken" är samma mög som finns på ÖoB, Galne Gunnar, osv
Citera
2022-07-04, 21:13
  #69070
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khun-T
Nu ska degen in! Hyr av Stolledanos. på Östermalm.

Ladugårdsgärdet - 2rok - 12mån - 19.550kr/mån
Artillerigatan 76, 115 30 Stockholm

https://www.samtrygg.se/RentalObject...8wBugcgqP9mZ1x
Alltså priset i sig är ju absurt men att sedan på det ha AnnaTook som hyresvärd… huuja
Citera
2022-07-04, 21:26
  #69071
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Alltså priset i sig är ju absurt men att sedan på det ha AnnaTook som hyresvärd… huuja

20k för en två på öfvre är rätt normalt pris i Sthlm, t.o.m rimligt med tanke på marknaden. En etta på söder ligger ute för 17500 t.ex… En tvåa i Sumpan för 22k. Osv
Citera
2022-07-04, 21:45
  #69072
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Alltså priset i sig är ju absurt men att sedan på det ha AnnaTook som hyresvärd… huuja

Ja det får väl bli någon som inte har en aning om vem hon är, eller tror på att hon är den lilla gulliga. Tycker verkligen inte bilderna var bra, ser inte inbjudande ut för fem öre.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback