2022-07-04, 05:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pungfittan
Hur kommer det sig att alla mn har sm dasar?
Nstan kines-niv p de flesta.
Av vad jag sett i duschrum r det ungefr s hr det ser ut bortsett frn att man ibland ser nn riktigt redig pjs och ngon sdan har inte varit med i programmet vad jag sett. OBS ej gay man ser vad man ser
Citera
2022-07-04, 07:03
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Eftersom dom inte r flashbackskribenter?
Citera
2022-07-04, 13:03
Medlem
Vobblers avatar
Citat:

Du kollar p fr mycket porr.
Citera
2022-07-04, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nakedattraction21
Bilder frn de Fem frsta avsnitten.

Avsnitt 1:

Avsnitt 2:

Avsnitt 3:

Avsnitt 4:

Avsnitt 5:

Gifs: https://www.redgifs.com/users/nakeda...?contentView=2
Tvlande tjejen i avsnitt fyra hade sillisar. Eller hade hon? Svrt att se men snygga var de.
Citera
2022-07-04, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavssons
Tvlande tjejen i avsnitt fyra hade sillisar. Eller hade hon? Svrt att se men snygga var de.

Funderade ocks p det och landade i att nog nd hade. Oavsett, superhet.
Citera
2022-07-04, 15:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Du kollar p fr mycket porr.

nd ovntat att gemene svensk r lika liten som en kines. Har bott i Kina och gymmat dr och de ser to.m snarare strre ut, vad n alla underskningar sger. Hr ser vi verkligheten.
Citera
2022-07-04, 16:36
Medlem
ziracorns avatar
Ja, hur ser vi mn ut egentligen? r det verkligen s illa? Frstr verkligen kvinnorna. Hur jag och mina 3,5 miljarder kns-kompisar har ftt knulla, r ett under! Vidrigt! Hur tnda p snt!? Kvinnorna har ju bara en skra, plus ett par pattar i och fr sig. Vad kan g fel?
Citera
2022-07-04, 16:38
Medlem
fuskas avatar
Citat:
nd ovntat att gemene svensk r lika liten som en kines. Har bott i Kina och gymmat dr och de ser to.m snarare strre ut, vad n alla underskningar sger. Hr ser vi verkligheten.

r det inte skillnad med en kall TV studio med massa kameror mot kuken eller vara varm, ha puls och duscha efter ett gympass. Tror storleken pverkas.

S kalla oss inte kineser, snlla.
Citera
2022-07-04, 16:46
Medlem
ziracorns avatar
What the fuck med alla tatueringar? Ser ALLA UT S nu!? Mste missat nt...
Citera
2022-07-04, 18:15
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:

Vad jmfr du med? Hur ska en normal dase se ut enligt dig?
Citera
2022-07-04, 19:28
Medlem
Telepatisks avatar
Kollat lite p skitprogrammet eftersom jag trffat en som varit med. Sjukt mycket tatueringar (vldigt udda tatueringar dessutom) och piercingar. Vissa ser ut som riktiga stofiler vilket man nog behver vara fr att medverka i ett sdant program. Massa bisexuella ocks, knns osannolikt statistiskt?

Mnga otrnade mn och kvinnor, men det r vl s folk ser ut nu fr tiden. Penisstorleken i slakt tillstnd sger ingenting eftersom det knappt finns ngon korrelation med storleken i erigerat tillstnd.

Tvlande tjejen i frsta avsnittet var ju nd ganska st.

Lite kul med en anabolajtte i andra avsnittet Kndes som att snubben i andra avsnittet spelade en roll, inte en chans att han r sdr lugn hela tiden.

St tjej i avsnitt fyra. Otroliga brst. Judinnan i avsnitt fem hade till och med nnu snyggare kropp.
Citera
2022-07-04, 19:54
Medlem
Selmaskusins avatar
Har trttnat p alla PK-journalister i SVT, SR och andra moralister som frfasar sig ver att detta program kommit till Sverige. De har naturligtvis inte sett programmet utan sger att "de brukar se p Alla mot alla som gr i anslutning till och d rkat se en frhandsvisning....".

Jag frstr inte vad som r s hemskt med detta program. r det nakenheten de inte tl? Att se hur mnniskor ser ut i verkligheten? Det r en bra sak att det visas eftersom s mnga har komplex fr sin kropp idag. Det som framgr i programmet r att det finns inga perfekta kroppar, alla r olika. Det r mer viktig hur man r mot varandra och vad man har fr preferenser. Smaken r som baken, ta mig som jag r eller lt bli. Inga sura miner bland de som blir utvisade. De fick visa upp sig och det var sjlva grejen. Ibland frklaras vissa begrepp p ett pedagogiskt stt, ocks bra.

Har svrt att ta dessa gnllspikar p allvar, som troligen sitter klistrade framfr programmet, bara hycklare frn brjan till slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in