2022-07-01, 16:27
Medlem
Personligen tycker program idé känns lite för åldrar och enformig. Kanske funka på 70-talet då det fortfarande var ganska ovanligt med nakna personer på tv. Idag känns det ju inte som funkar.

Borde ju vara mera variation program för göra det intressant och lite mer utmanade. De är mer intressant att besöka en nudiststrand i Sverige än se programmet.
Citera
2022-07-02, 16:16
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Varken snygg eller ful. Har hon sillisar?
Transexuella läppar har hon ju skaffat sig (på senaste bilderna åtm) samt trans-avsmalnande ögonbryn, silikonfrågan kan avgöras först när hon näckat, jag tror inte ett det är silikon då dom är för små

Så det anses inte fint (fuskigt!) att skaffa silikon i manskretsar, då det visar på dåliga gener att dom
där runda kloten inte kunde se ut så på naturlig väg!! men man hart inga problem med dom andra plastigheterna som påläggs som jag nämnde ovan

Citat:
Ursprungligen postat av OriginalBiceps
Hon ser ok ut men satan vilken stor panna.
Är hon vit och har stor panna, så sägs det ju att man tenderar ha högre intelligens via extra utbyggd frontallob, du måste välja vad som är sexigast, insidan eller utsidan
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-07-02 kl. 16:32.
Citera
2022-07-02, 18:33
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PedoJoeBiden
Jadu, vi får väl se vem som har rätt.
När den första svenska tjejen är med så är jag 100% på att en majoritet av männen kommer vara icke-svenska.

Fel. Det har varit två asiatiska tjejer med, resten har varit vita kvinnor och män som har valt vita kvinnor och män.
Citera
2022-07-03, 04:58
Medlem
Cherie-xxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Fast det påminner ju lite om din självbild?, om du inte klarar höra att det finns folk som inte gillar detaljer av en kropp som du i din tur speglar dig själv igenom... så beror det förmodligen på att du lider av feminin självkänsla/självförtroende hur gör man när en tjej/kille angriper en detalj på din kropp som itne går att ändra på, du kontrar med att plocka fram den innestående defekten hos den personen

Är det verkligen bättre med gull-versionen där svenskarna står & ljuger om allt dom gillar enbart, bara för att svenska mentaliteten tiger betyder inte det att vi inte kommer att få erfara deras detaljproblem med oss när dom får se oss näcka, i UK-versionen får du en försmak av verkligheten, nej jag tror inte att våra kulturer skiljer sig åt när det gäller normer
¨
Hmm. Fast jag inte håller med dig på många punkter skriver du grejer som får mig att tänka. Och jag håller faktiskt med dig om att den svenska gullvarianten också känns jävligt krystad o pinsam. Speciellt den fjantige "boob-connoisseuren" (skåningen).
Citera
2022-07-03, 05:01
Medlem
Cherie-xxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Du menar en riktig FB-dase som får Sofia att stå och vråldrypa genom jeansen?

Om man ska gå efter av vad kvinnor gillar är det hår och en hyfsad balle. Men de flesta killarna verkar ju helt jävla blåsta, så det bli ju katastrof av varje date ändå.

I den engelska versionen vad det en tjej som dissade en kille för att han hade för stor. Tror han var den förste som åkte ut. Han blev helt klart förbannad...hade nog inte väntat sig något sådant
Citera
2022-07-03, 05:16
Medlem
Haajibs avatar
Är det mycket araber och turkar i serien? Eller är det normalt folk?
Citera
2022-07-03, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haajib
Är det mycket araber och turkar i serien? Eller är det normalt folk?
Nej. Du förstår väl själv att det hade blivit halshuggning direkt om en arabtjej hade ställt sig naken i svensk TV. Hennes far och bröder hade börjat koka oljan och vässat knivarna direkt.
Citera
2022-07-03, 13:58
Medlem
Några bilder på kvinnan från 5e avsnittet

https://www.imagebam.com/view/GA4SKG
Citera
2022-07-03, 22:41
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherie-xx
¨
Hmm. Fast jag inte håller med dig på många punkter skriver du grejer som får mig att tänka. Och jag håller faktiskt med dig om att den svenska gullvarianten också känns jävligt krystad o pinsam. Speciellt den fjantige "boob-connoisseuren" (skåningen).
Han bottnade inte i det nä, eftersom han tyckte om alla typer av fattigmans-bröst

Citat:
Ursprungligen postat av griffin83
Några bilder på kvinnan från 5e avsnittet

https://www.imagebam.com/view/GA4SKG
Snygga örhängen, bra armar med rätt späcklager på triceps, päronröv går bort, för smal midja, avtändande små vårtgårdar, för fasta pojkbröst, kort sagt vältränade tjejer ser enbart bra ut med kläder på

Sofia klär sig kvinnligt, äckligt
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-07-03 kl. 23:22.
Citera
2022-07-04, 01:33
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day
Nej. Du förstår väl själv att det hade blivit halshuggning direkt om en arabtjej hade ställt sig naken i svensk TV. Hennes far och bröder hade börjat koka oljan och vässat knivarna direkt.
Vad trött du är i hjärnan, för merparten av turk-tjejerna som skulle få för sig att söka till Naked attraction lär ju inte vara sekulära och ha sekulära släktingar därefter. 99 % av våra miljoners araber är Fadime fall
Citera
2022-07-04, 03:49
Medlem
Bilder från de Fem första avsnitten.

Avsnitt 1:

Avsnitt 2:

Avsnitt 3:

Avsnitt 4:

Avsnitt 5:

Gifs: https://www.redgifs.com/users/nakeda...?contentView=2
Citera
2022-07-04, 05:10
Bannlyst
Hur kommer det sig att alla män har små dasar?
Nästan kines-nivå på de flesta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in