2022-07-04, 20:44
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Varfr r inte avsnitt fem uppe p Kollafilm.com? https://kollafilm.com/series/naked-attraction-sverige/

Vem valde kvinnan i avsnitt fem? Knullade dem?
Citera
2022-07-04, 20:51
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Varfr r inte avsnitt fem uppe p Kollafilm.com? https://kollafilm.com/series/naked-attraction-sverige/

Vem valde kvinnan i avsnitt fem? Knullade dem?

Hon valde en stor, muskuls neger.
Citera
2022-07-04, 21:06
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Hon valde en stor, muskuls neger.
Det hade varit kul om det nu ens hade funnits ngon neger i avsnitt fem.
Citera
2022-07-04, 21:07
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Det hade varit kul om det nu ens hade funnits ngon neger i avsnitt fem.

Jag vet, jag skojar med dig, men du gick inte i fllan.
Citera
2022-07-04, 21:28
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pungfittan
Hur kommer det sig att alla mn har sm dasar?
Nstan kines-niv p de flesta.
Dom r ju growers not a shower
Citera
2022-07-04, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Selmaskusin
Har trttnat p alla PK-journalister i SVT, SR och andra moralister som frfasar sig ver att detta program kommit till Sverige. De har naturligtvis inte sett programmet utan sger att "de brukar se p Alla mot alla som gr i anslutning till och d rkat se en frhandsvisning....".

Jag frstr inte vad som r s hemskt med detta program. r det nakenheten de inte tl? Att se hur mnniskor ser ut i verkligheten? Det r en bra sak att det visas eftersom s mnga har komplex fr sin kropp idag. Det som framgr i programmet r att det finns inga perfekta kroppar, alla r olika. Det r mer viktig hur man r mot varandra och vad man har fr preferenser. Smaken r som baken, ta mig som jag r eller lt bli. Inga sura miner bland de som blir utvisade. De fick visa upp sig och det var sjlva grejen. Ibland frklaras vissa begrepp p ett pedagogiskt stt, ocks bra.

Har svrt att ta dessa gnllspikar p allvar, som troligen sitter klistrade framfr programmet, bara hycklare frn brjan till slut.

SVT vill ha fler icke binra till programmet
Citera
2022-07-05, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Dom r ju growers not a shower

Tycker dom var riktigt sm i detta avsnitt?
Skms man inte om man har typ s dr liten?
Citera
2022-07-05, 00:28
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejmedpondus
Tycker dom var riktigt sm i detta avsnitt?
Skms man inte om man har typ s dr liten?
r du p avsnitt 6 eller? det r klart att man skms lika mycket som tjejer med fasta sm brst vl (med rtta ) gr det?

Men det ska ju inte spela roll i slut-ndan eftersom dasen storlek mts i erigerat tillstnd & det r vad som betyder ntt fr icke visuella kvinnofolks praktiska intressen?, kvinnorna med fel lkar kan dremot inte kompensera fr sin utrustning (n n n n n n )

Dom hade en faktaruta om mannens pissmnke fr ntt avsnitt sedan, dr det stod
att den vid erektion i snitt enbart frlngs med ca 4 cm, har jag fr mig att det stod eller minns jag galet? det kan jag iaf dementera att s skulle vara fallet hos mnga, kan vara s fr showers mhnda.
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-07-05 kl. 00:33.
Citera
2022-07-05, 00:34
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
SVT vill ha fler icke binra till programmet
Vilket program vill svt ha icke-binra till?
Citera
2022-07-05, 05:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Selmaskusin
Har trttnat p alla PK-journalister i SVT, SR och andra moralister som frfasar sig ver att detta program kommit till Sverige. De har naturligtvis inte sett programmet utan sger att "de brukar se p Alla mot alla som gr i anslutning till och d rkat se en frhandsvisning....".

Jag frstr inte vad som r s hemskt med detta program. r det nakenheten de inte tl? Att se hur mnniskor ser ut i verkligheten? Det r en bra sak att det visas eftersom s mnga har komplex fr sin kropp idag. Det som framgr i programmet r att det finns inga perfekta kroppar, alla r olika. Det r mer viktig hur man r mot varandra och vad man har fr preferenser. Smaken r som baken, ta mig som jag r eller lt bli. Inga sura miner bland de som blir utvisade. De fick visa upp sig och det var sjlva grejen. Ibland frklaras vissa begrepp p ett pedagogiskt stt, ocks bra.

Har svrt att ta dessa gnllspikar p allvar, som troligen sitter klistrade framfr programmet, bara hycklare frn brjan till slut.

Vnstern har jag inte mycket ver fr men det r definitivt ett mycket dekadent program.
Den med ett hgre IQ n 80 lr ocks frst att det r en slags "smyg-voyeur-porr" fr folk att runka till, inget annat. Folk tittar inte p det fr att se krleken blomma, folk tittar p det fr kukar, brst och fittor.
Senast redigerad av pungfittan 2022-07-05 kl. 05:32.
Citera
2022-07-05, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pungfittan
Vnstern har jag inte mycket ver fr men det r definitivt ett mycket dekadent program.
Den med ett hgre IQ n 80 lr ocks frst att det r en slags "smyg-voyeur-porr" fr folk att runka till, inget annat. Folk tittar inte p det fr att se krleken blomma, folk tittar p det fr kukar, brst och fittor.

Precis , det r indirekt porr p tv
Citera
2022-07-05, 11:32
Medlem
Ganonitos avatar
r det s ont om deltagare att de mste teranvnda en frn ett tidigare avsnitt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in