Flashback bygger pepparkakshus!
2022-06-22, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Jag väntar fortfarande på att dom ska visa sig, och en feminist har inte vaxat skitbrunnen förresten.
Tror inte dem kommer visa sig här, känns inte som att det är något som är för dem. Dock intressant du säger dem inte vaxar där, mycket erfarenhet av det eller?
Senast redigerad av Yugi-Mutou 2022-06-22 kl. 21:25.
Citera
2022-06-22, 21:29
Moderator
Humbugs avatar
Tamejfan alla kvinnor tycks vara rakade vid kussimurran. Är det såhär det ska vara nu? 60-talet kom tillbaka!
Citera
2022-06-22, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Tamejfan alla kvinnor tycks vara rakade vid kussimurran. Är det såhär det ska vara nu? 60-talet kom tillbaka!
Har ju varit såhär länge dock verkar det som håret har sakta men säkert kommit tillbaka, vilket såklart är väldigt bra. Just i såna här program tror jag de tar med rakade för man väljer person delvis utifrån hur fittan ser ut och är ju svårt att se hur den ser ut om det är en buske i vägen.
Citera
2022-06-22, 22:24
Medlem
Harald.Guldhatts avatar
Gud vad positivt det ska vara. Programledaren verkar lite stel på något vis, och visste inte ens vad uttrycked "sked" betyder. Alla verkar tatuerade och piercade, trist. Jag undrar om de som är i boxarna har fått se den som väljer först?
Senast redigerad av Harald.Guldhatt 2022-06-22 kl. 22:36.
Citera
2022-06-22, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug

Du tänker i de här banorna? https://auktionsverket.com/arkiv/online/907309
Citera
2022-06-22, 22:59
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yugi-Mutou
Tror inte dem kommer visa sig här, känns inte som att det är något som är för dem. Dock intressant du säger dem inte vaxar där, mycket erfarenhet av det eller?
Jag har inte provcyklats av vänster-feminister nä, det står på hinklistan

Däremot har jag stor erfarenhet av internet, det finns inte finns på fittkartan att våra
mediafeminister skulle vara vaxdockor, karaktäristiska fenotyper som "ring så spelar vi" brukar inte ha fel https://imgbox.com/eO7q5y5s här ser vi en gosse i naked attraction avsnitt 9 gå fram & lugga för att testa hållbarheten på en ny modell

Citat:
Ursprungligen postat av Yugi-Mutou
Har ju varit såhär länge dock verkar det som håret har sakta men säkert kommit tillbaka, vilket såklart är väldigt bra. Just i såna här program tror jag de tar med rakade för man väljer person delvis utifrån hur fittan ser ut och är ju svårt att se hur den ser ut om det är en buske i vägen.
Poängen borde vara att fittan ska värka i det fördolda & inte synas bakom hår-trådarna, man är ute på hal is om man tror att man kan bedöma en fittas estetik på samma sätt som männens järnbalk, snoppen är sammanhängande i sig själv bortom hår fittan blir sammanhängande med håret

Alla som varit med har haft sträck-fitta, det är det genomgående temat, den är också den bästa varianten men inte omyndigt hårlös naturligtvis
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-06-22 kl. 23:21.
Citera
2022-06-22, 23:34
Kvinnans sköte är vackrast bakifrån. För dom som inte sett det i verkliga livet kan ju leta på Pussy from behind. Framifrån okey så klart men ofta mest en springa
Citera
2022-06-23, 00:26
Medlem
Ingen i det svenska programmet verkar ha knullat någon deltagare ännu konstigt nog!
Nån som vet om nån fått till det i engelska eller norska NA?
Citera
2022-06-23, 06:40
Medlem
Bilder från de fyra första avsnitten.

Avsnitt 1:

Avsnitt 2:

Avsnitt 3:

Avsnitt 4:

Gifs: https://www.redgifs.com/users/nakedattrac/collections/c0a4478368?contentView=2
Citera
2022-06-23, 06:54
Medlem
Föga förvånande att samtliga deltagande kvinnor ser ut som vänsterradikala flower-power anhängare.
Citera
2022-06-23, 07:04
Medlem
cerns avatar
Piercings i nipplarna är så hett!
Citera
2022-06-23, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day
Föga förvånande att samtliga deltagande kvinnor ser ut som vänsterradikala flower-power anhängare.

Ja fyfan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in