2022-06-22, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Jag vntar fortfarande p att dom ska visa sig, och en feminist har inte vaxat skitbrunnen frresten.
Tror inte dem kommer visa sig hr, knns inte som att det r ngot som r fr dem. Dock intressant du sger dem inte vaxar dr, mycket erfarenhet av det eller?
Senast redigerad av Yugi-Mutou 2022-06-22 kl. 21:25.
Citera
2022-06-22, 21:29
Moderator
Humbugs avatar
Tamejfan alla kvinnor tycks vara rakade vid kussimurran. r det shr det ska vara nu? 60-talet kom tillbaka!
Citera
2022-06-22, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Tamejfan alla kvinnor tycks vara rakade vid kussimurran. r det shr det ska vara nu? 60-talet kom tillbaka!
Har ju varit shr lnge dock verkar det som hret har sakta men skert kommit tillbaka, vilket sklart r vldigt bra. Just i sna hr program tror jag de tar med rakade fr man vljer person delvis utifrn hur fittan ser ut och r ju svrt att se hur den ser ut om det r en buske i vgen.
Citera
2022-06-22, 22:24
Medlem
Harald.Guldhatts avatar
Gud vad positivt det ska vara. Programledaren verkar lite stel p ngot vis, och visste inte ens vad uttrycked "sked" betyder. Alla verkar tatuerade och piercade, trist. Jag undrar om de som r i boxarna har ftt se den som vljer frst?
Senast redigerad av Harald.Guldhatt 2022-06-22 kl. 22:36.
Citera
2022-06-22, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug

Du tnker i de hr banorna? https://auktionsverket.com/arkiv/online/907309
Citera
2022-06-22, 22:59
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yugi-Mutou
Tror inte dem kommer visa sig hr, knns inte som att det r ngot som r fr dem. Dock intressant du sger dem inte vaxar dr, mycket erfarenhet av det eller?
Jag har inte provcyklats av vnster-feminister n, det str p hinklistan

Dremot har jag stor erfarenhet av internet, det finns inte finns p fittkartan att vra
mediafeminister skulle vara vaxdockor, karaktristiska fenotyper som "ring s spelar vi" brukar inte ha fel https://imgbox.com/eO7q5y5s hr ser vi en gosse i naked attraction avsnitt 9 g fram & lugga fr att testa hllbarheten p en ny modell

Citat:
Ursprungligen postat av Yugi-Mutou
Har ju varit shr lnge dock verkar det som hret har sakta men skert kommit tillbaka, vilket sklart r vldigt bra. Just i sna hr program tror jag de tar med rakade fr man vljer person delvis utifrn hur fittan ser ut och r ju svrt att se hur den ser ut om det r en buske i vgen.
Pongen borde vara att fittan ska vrka i det frdolda & inte synas bakom hr-trdarna, man r ute p hal is om man tror att man kan bedma en fittas estetik p samma stt som mnnens jrnbalk, snoppen r sammanhngande i sig sjlv bortom hr fittan blir sammanhngande med hret

Alla som varit med har haft strck-fitta, det r det genomgende temat, den r ocks den bsta varianten men inte omyndigt hrls naturligtvis
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-06-22 kl. 23:21.
Citera
2022-06-22, 23:34
Kvinnans skte r vackrast bakifrn. Fr dom som inte sett det i verkliga livet kan ju leta p Pussy from behind. Framifrn okey s klart men ofta mest en springa
Citera
2022-06-23, 00:26
Medlem
Ingen i det svenska programmet verkar ha knullat ngon deltagare nnu konstigt nog!
Nn som vet om nn ftt till det i engelska eller norska NA?
Citera
2022-06-23, 06:40
Medlem
Bilder frn de fyra frsta avsnitten.

Avsnitt 1:

Avsnitt 2:

Avsnitt 3:

Avsnitt 4:

Gifs: https://www.redgifs.com/users/nakeda...?contentView=2
Citera
2022-06-23, 06:54
Medlem
Fga frvnande att samtliga deltagande kvinnor ser ut som vnsterradikala flower-power anhngare.
Citera
2022-06-23, 07:04
Medlem
cerns avatar
Piercings i nipplarna r s hett!
Citera
2022-06-23, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day
Fga frvnande att samtliga deltagande kvinnor ser ut som vnsterradikala flower-power anhngare.

Ja fyfan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in