Citat:
Ursprungligen postat av
Yugi-Mutou
Tror inte dem kommer visa sig här, känns inte som att det är något som är för dem. Dock intressant du säger dem inte vaxar där, mycket erfarenhet av det eller?
Jag har inte provcyklats av vänster-feminister nä, det står på hinklistan
Däremot har jag stor erfarenhet av internet, det finns inte finns på fittkartan att våra
mediafeminister skulle vara vaxdockor, karaktäristiska fenotyper som "ring så spelar vi" brukar inte ha fel
https://imgbox.com/eO7q5y5s här ser vi en gosse i naked attraction avsnitt 9 gå fram & lugga för att testa hållbarheten på en ny modell
Citat:
Ursprungligen postat av
Yugi-Mutou
Har ju varit såhär länge dock verkar det som håret har sakta men säkert kommit tillbaka, vilket såklart är väldigt bra. Just i såna här program tror jag de tar med rakade för man väljer person delvis utifrån hur fittan ser ut och är ju svårt att se hur den ser ut om det är en buske i vägen.
Poängen borde vara att fittan ska värka i det fördolda & inte synas bakom hår-trådarna, man är ute på hal is om man tror att man kan bedöma en fittas estetik på samma sätt som männens järnbalk, snoppen är sammanhängande i sig själv bortom hår

fittan blir sammanhängande med håret
Alla som varit med har haft sträck-fitta, det är det genomgående temat, den är också den bästa varianten men inte omyndigt hårlös naturligtvis