Citat:
Ursprungligen postat av
Yugi-Mutou
Tror inte dem kommer visa sig hr, knns inte som att det r ngot som r fr dem. Dock intressant du sger dem inte vaxar dr, mycket erfarenhet av det eller?
Jag har inte provcyklats av vnster-feminister n, det str p hinklistan
Dremot har jag stor erfarenhet av internet, det finns inte finns p fittkartan att vra
mediafeminister skulle vara vaxdockor, karaktristiska fenotyper som "ring s spelar vi" brukar inte ha fel
https://imgbox.com/eO7q5y5s hr ser vi en gosse i naked attraction avsnitt 9 g fram & lugga fr att testa hllbarheten p en ny modell
Citat:
Ursprungligen postat av
Yugi-Mutou
Har ju varit shr lnge dock verkar det som hret har sakta men skert kommit tillbaka, vilket sklart r vldigt bra. Just i sna hr program tror jag de tar med rakade fr man vljer person delvis utifrn hur fittan ser ut och r ju svrt att se hur den ser ut om det r en buske i vgen.
Pongen borde vara att fittan ska vrka i det frdolda & inte synas bakom hr-trdarna, man r ute p hal is om man tror att man kan bedma en fittas estetik p samma stt som mnnens jrnbalk, snoppen r sammanhngande i sig sjlv bortom hr

fittan blir sammanhngande med hret
Alla som varit med har haft strck-fitta, det r det genomgende temat, den r ocks den bsta varianten men inte omyndigt hrls naturligtvis