Citat:
8 ikto blandat med annat, är du möjligtvis pundare?
1-2mg räcker för de flesta med stark GAD/panikattacker och de flesta anser inte att den ökar i tolerans. Den är i grunden en anti-spasm medicin framtagen för dagligt bruk. Däremot är nog de flesta överens om att i princip alla andra bensos ökar i tolerans med raketfart.
1-2mg räcker för de flesta med stark GAD/panikattacker och de flesta anser inte att den ökar i tolerans. Den är i grunden en anti-spasm medicin framtagen för dagligt bruk. Däremot är nog de flesta överens om att i princip alla andra bensos ökar i tolerans med raketfart.
Jaaaa jag är pundare! skäms inte för det så kan gärna erkänna att jag tar droger varje dag.
Har såpass mycket psykiska problem att jag självmedicinerar och det får ni tycka vad ni vill om.
Finns mängder av folk som dricker öl varje dag på sommaren. Är alla de då alkoholister?
Jag har vetat länge att jag både gillar och behöver droger och alkohol för att fungera som människa och stå ut med min konstanta ångest och rastlöshet. JA jag har även diagnoser för anar att den frågan kommer tas upp med.
Men skäms EJ, mitt liv är helt ok i övrigt, har inga skulder, bor i en bostadsrätt i ett bra område, har ett ordnat liv i övrigt, tar hand om min hygien och tar hand om mig själv i övrigt osv
Är inte någon tandlös sprutnarkoman som sover på bänkar.
Är en sk "fungerande pundare" , ja dessa finns med. Finns helt normala barnfamiljer som är beroende av heroin och kanske måste in och ta en spruta på en toa innan de lämnar barnen på dagis och bor i nån villa på Djursholm eller Lidingö.
Många fler människor än man kan tro självmedicinerar.
Vem trodde att tex persbrant tog droger? Att de flesta politiker har rökt på och även testat kokain osv. Droger och mediciner är såpass vanligt i dagens samhälle att de finns överallt med tanke på den enormt ökande psykiska ohälsan.
Så ser dagens samhälle ut, vill man blunda för det så fine gör det men det är ändå likväl såhär det ser ut idag. Jag har jobbat många år inom grafisk industri (tryckeri) innan corona och har inga jättebekymmer inför framtiden. Jag betalar ALLTID mina räkningar och hyra, har aldrig varit sen med en hyra i hela mitt liv, däremot blev jag vräkt från min första lägenhet när jag var 20-21 och levde betydligt mer ostabilt och stökigt men vem har inte festat för mycket i sin ungdom tex?
Ja, nog om mig nu. Ger bara svar på tal och besvarar kommande eventuella frågor i förväg.
Detta är ju ändå ett drogforum, är det konstigt då att de flesta här är pundare?
Tänk efter lite.
Senast redigerad av Bullsquid 2022-06-29 kl. 10:11.
Senast redigerad av Bullsquid 2022-06-29 kl. 10:11.
Problemet är att förrådet är välfyllt om man säger så, piller och öl från golv till tak.