Citat:
Wille: Okej gör en simulering i mindre skala som bevisar gravitation och bunden rotation.
Att det som framvisas av våra kära rymdorganisationer inte är annat än satanisttrams, är inte mitt fel. Rymdfaktan med 666 i det mesta kan ingen förneka. Baphomet via spegling och symbolen på buzzflagga går inte heller att förneka.
Ska ni campa här, så bör ni bidra med något annat än officiella förklaringar. Åtminstonde emellanåt. Folk hjärntvättas nog av detta på andra håll. Man behöver naturligtvis inte sluka vad alla säger som sanning, för att själv bidra med vad man ser för brister i de officiella förklaringarna inom valfritt ämne.
Att det som framvisas av våra kära rymdorganisationer inte är annat än satanisttrams, är inte mitt fel. Rymdfaktan med 666 i det mesta kan ingen förneka. Baphomet via spegling och symbolen på buzzflagga går inte heller att förneka.
Ska ni campa här, så bör ni bidra med något annat än officiella förklaringar. Åtminstonde emellanåt. Folk hjärntvättas nog av detta på andra håll. Man behöver naturligtvis inte sluka vad alla säger som sanning, för att själv bidra med vad man ser för brister i de officiella förklaringarna inom valfritt ämne.
Citat:
Jonas: I princip all produktion de gör är lögn. För svävande smycken och objekt kan man misstänka att de använder AR och leap motion. Här hittade jag själv ett tydligt tecken på att så är fallet (finns massvis)
https://youtu.be/E4FpP1UlXHk
Matte: Är du själv religiös för att du kan se symboler från kristendom, islam och hinduism runt om i världen, eftersom ANDRA människor bedriver de religionerna? Oerhört korkat argument.
https://youtu.be/E4FpP1UlXHk
Matte: Är du själv religiös för att du kan se symboler från kristendom, islam och hinduism runt om i världen, eftersom ANDRA människor bedriver de religionerna? Oerhört korkat argument.
Forfarande har absolut inget av det som står här ovanför något med jordens form att göra.
Du får ta upp allt detta i en annan tråd. I den här tråden handlar det om jordens form. Inte om satanism, inte om nasa ljuger eller inte, inte om filmer är manipulerade eller inte.
Här är tråden om jorden form.
Det är ju rätt märkligt att du undviker att svara på detta inlägget… : (FB) Flat Earth--Jorden är platt