Citat:
Ursprungligen postat av
raggarsvin90
Wille: Det här är ett forum för konspirationer. Det betyder att vi är TRÖTT på de officiella förklaringarna i ett visst ämne och ser det som lögn, ändock så skriver du det, ungefär som om det hör till en tråd med konspirationteorier.
Det finns många konspirationsforum, och detta forum handlar om jordens form. Är det något som du har tröttnat på så måste det ha att göra med rund eller platt jord.
Citat:
Ursprungligen postat av
raggarsvin90
Matte: Du ser allt för svart/vitt. NASA kan ljuga om nästintill allt, oberoende av hur jordens utseende är. Är du svensk, naiv försvarsadvokat månntro?
Jag sållar ut vad jag tycker är relevant (långt ifrån allt) och gör egna kopplingar och illustrationer.
Om det är något jag inte är så är det naiv. Jag är inte ens svensk. Däremot skulle jag säga att den som okritiskt sväljer allt som sägs av lögnaktiga ligister med ekonomiska intressen är otroligt naiv.
Du kan inte ens förklara vad det är du tror är fusk i filmklippen du presenterar. Sanningen är att du inte är kapabel till det med dina egna ord.
Citat:
Ursprungligen postat av
raggarsvin90
Finns ingenting ni kan bortförklara all satanisttrams (666, baphomet etc) med, så därför fälls skygglapparna på och ni undviker det som pesten.
Du är inte religiös, säger du, men du tror på Satan och 666 och alla möjliga dumheter som dina förebilder inom plattjordsrörelsen säger till dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
raggarsvin90
Ämnet i den här tråden är en så stor fråga att den inte går att besvara utan att lära känna skaparna av alla lögner och att känna igen detaljerna som visar att det stämmer.
Du insåg inte ens att ämnet i den här tråden är rund eller platt jord, och du behöver väl inte lära känna NASA och Globebusters och David Weiss och Satan och hans gammelmormor för att diskutera ämnet?
Ämnet är väldigt specifikt, men du har uppenbarligen inte den kunskap som behövs för att våga ta upp diskussionen. Det är därför du aldrig svarar på något, för du vet inte vad du ska säga.