2022-06-26, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Av 113 gäddor, hur många är dömda tidigare? Hur många familjer har raserats för att fånga just dessa dömda?
Hade dumpen hållt sig till publicering av enbart tidigare dömda så hade det varit en helt annan femma.

Inse att Dumpens metoder fungerar. Dom exponerar farliga personer som letar efter barn att utnyttja för sina sjuka lustar. En del av dom är dömda och en del har inte ännu åkt fast.
Citera
2022-06-26, 10:21
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Av 113 gäddor, hur många är dömda tidigare? Hur många familjer har raserats för att fånga just dessa dömda?
Hade dumpen hållt sig till publicering av enbart tidigare dömda så hade det varit en helt annan femma.

Som det större antal brott som begås i ett samhälle är det tyvärr få som lagförs. Vad dessa män har gjort eller kommer att göra vet varken du eller jag. Det enda vi de facto kan båda se och konstatera är att de varit på internet därefter fått kontakt med någon de tror är ett barn. Sen bestämt möte med detta barn för att sedan fara till mötet för att snabbt få reda på att barnet var en person som utgett sig för att vara barn Och att sara o Patrik kommer ställa en del jobbiga frågor.

Jag tror inte en sekund på att 113 av dessa är oskyldiga till att ha begått brott eller vilja begå brott.

Givetvis raseras familjer när dessa män dels är otrogna mot sin respektive online och att det framkommer att se söker barn aktivt för sexuellt syfte. Jag hade sparkat ut en sådan från min familj eller bekantskapskrets omedelbart o tacksamt fortsatt leva utan detta kryp
Citera
2022-06-26, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Som det större antal brott som begås i ett samhälle är det tyvärr få som lagförs. Vad dessa män har gjort eller kommer att göra vet varken du eller jag. Det enda vi de facto kan båda se och konstatera är att de varit på internet därefter fått kontakt med någon de tror är ett barn. Sen bestämt möte med detta barn för att sedan fara till mötet för att snabbt få reda på att barnet var en person som utgett sig för att vara barn Och att sara o Patrik kommer ställa en del jobbiga frågor.

Jag tror inte en sekund på att 113 av dessa är oskyldiga till att ha begått brott eller vilja begå brott.

Givetvis raseras familjer när dessa män dels är otrogna mot sin respektive online och att det framkommer att se söker barn aktivt för sexuellt syfte. Jag hade sparkat ut en sådan från min familj eller bekantskapskrets omedelbart o tacksamt fortsatt leva utan detta kryp
Hvis du ser på dommen til siste gjedden så ser du at dette er veldig reelt.
Han har operert som gjedde, brukt akkurat samme metode som alle andre gjedder og kommet over en rekke barn og unge han har kunne true og presse inn i seksuelle situasjoner.
https://dumpen.se/wp-content/uploads...obert-Ferm.pdf
Citera
2022-06-26, 10:33
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Hvis du ser på dommen til siste gjedden så ser du at dette er veldig reelt.
Han har operert som gjedde, brukt akkurat samme metode som alle andre gjedder og kommet over en rekke barn og unge han har kunne true og presse inn i seksuelle situasjoner.
https://dumpen.se/wp-content/uploads...obert-Ferm.pdf

Akkurat så!
Därför hoppas jag att gäddornas vita riddare här och i massmedia nu kan knipa sin käft och idi nahuj nånstans. Det finns många barn för dessa gäddor att jaga och alldeles för lite preventivt och reaktivt arbete från samhället kring detta.

Lagen måste ändras fort! Det ska göra jävligt ont att jaga våra barn. Det ska knacka en polis på din dörr såfort det går. Ta dig ifrån den trygghet du trott dig ha.
Citera
2022-06-26, 10:34
Medlem
Citat:
Om det kan bara du och jag gissa. Jag tror de flesta dumpen fiskat fram har eller har velat begå övergrepp under lång tid. Med stor sannolikhet har de vid ett flertal tillfällen säkert gått över gränsen. Viljan finns där iaf. Varför dessa då är att anses som farliga.

Jag anser att dumpen räddat många familjer från att fortsatt leva med en person med vilja att begå övergrepp mot barn och dessutom lyft fram dessa män för andra att hålla ett öga på. Dessutom är de ju otrogna online vilket bör göra att deras sambos äntligen får svar på vad de gör på sin telefon hela dagarna.

Det är givetvis inte så att de reggar sig på kamrat och kik o snap o helt plötsligt för första gången när de får kontakt med ett barn råkar det vara dumpen. Dessa vatten har länge varit lekvikar för gäddor. Långt innan dumpen.
Finns inte ett enda skäl för vuxna att ens finnas på sidor som kamrat om det inte är för att ha koll på sina egna barn eller möjligtvis om personen är lågbegåvad och vill prata om marsvin eller liknande med andra barn
Citera
2022-06-26, 10:36
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Finns inte ett enda skäl för vuxna att ens finnas på sidor som kamrat om det inte är för att ha koll på sina egna barn eller möjligtvis om personen är lågbegåvad och vill prata om marsvin eller liknande med andra barn

Man vet exakt varför en man reggar sig på kamrat. Finns en enda orsak. Jaga barn.

Och vid närmare granskning är det enorma mängder vuxna män där och ha överallt där barnen finns
Citera
2022-06-26, 10:46
Medlem
Citat:
Man vet exakt varför en man reggar sig på kamrat. Finns en enda orsak. Jaga barn.

Och vid närmare granskning är det enorma mängder vuxna män där och ha överallt där barnen finns

Lite ot men notera hur tyst det blir på alla gäddors beskyddare (AGB) när en riktigt kraftig gädda fastnar i Dumpens nät.
Citera
2022-06-26, 10:51
Medlem
Citat:

Borde gå att stoppa eller göra det väldigt svårt för vuxna från att registrera sig på sidor för barn precis som det är svårt för barn att registrera sig på sidor som har åldersgräns 18 år.
Den sista gäddan är uppenbarligen farlig och har lyckats med att träffa eller haft kontakt riktiga barn mängder av gånger . Hans chattar skiljer sig inte ett dugg från alla de andra som säger att det är första gången de pratar med någon underårig vilket bara stärker misstanken att ett antal av de andra också haft kontakt med riktiga barn och träffat riktiga barn, kanske med den typ av svårighet flickan i domen har
Citera
2022-06-26, 10:51
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SVT1970
Lite ot men notera hur tyst det blir på alla gäddors beskyddare (AGB) när en riktigt kraftig gädda fastnar i Dumpens nät.

Tycker det är väldigt on topic. Blir svårt att försvara männens beteenden när gäddornas sanna natur så tydligt beskrivs genom att en av de tack gode gud blivit lagförd för sina brott. Många klarar sig ju undan och fortsätter. Som man säger. Det är inte slumpen som gör att du hamnar på Dumpen. Detta sjunker nog in hos många AGB just nu. Det finns också många AGB som tycker att detta beteende att söka sex hos andra människors barn är fullt normalt. De bidar bara sin tid men dyker snart upp igen.
Citera
2022-06-26, 10:58
Medlem
Citat:
Lagen måste ändras fort! Det ska göra jävligt ont att jaga våra barn. Det ska knacka en polis på din dörr såfort det går. Ta dig ifrån den trygghet du trott dig ha.
Där delar vi åsikt till 100%.
Citera
2022-06-26, 10:59
Medlem
I USA hade groomingförsöket varit brott mott den villkorliga frigivningen och han hade åkt in igen +åtalats för detta också.
Frågan är om han är villkorligt frigiven... sitta inne borde han absolut.
Citera
2022-06-26, 11:09
Medlem
Citat:
Akkurat så!
Därför hoppas jag att gäddornas vita riddare här och i massmedia nu kan knipa sin käft och idi nahuj nånstans. Det finns många barn för dessa gäddor att jaga och alldeles för lite preventivt och reaktivt arbete från samhället kring detta.

Jeg synes massemedia kunne skapt kjendiser av noen av disse gjeddene og latt de bære korset for andre som synes fruen er blitt for gammel.
Ta noen som fortjener det, eller selv ber om det.

Antifa gjedden som kom med et skriftlig forsvar både her og på dumpen burde kunne offentliggjøres og intervjues.
Hva med å vente utenfor døren og be om en kommentar når han går ut.

Eller Håkan som reagerte med "gjør det da, ha så trevligt" når Sara sa hun skulle publisere.

Eller noen av de notoriske, som er tidligere dømt for det samme.

Eller han/de som nevner dumpen i chatten med allikevel er villige til å ta sjansen.

Skap superkjendis og rikspedo av en eller flere av disse, da kan mer normale mennesker tenke seg om både en og to ganger før de ødelegger for seg og sin familie.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in