Citat:
Ursprungligen postat av
StigHail
1 Hade dom fått göra det dom var ute efter så hade dom skadat barn
Ett bra exmepel på detta är senaste gäddan Herr Snusk. Logg censurerad och även vidoinslaget, hemska skaer har framkommit. Kommer nog att komma upp fler saker som hänt i verklighetn.
Citat:
Ursprungligen postat av
StigHail
2 Ja va fan är dom då? Dom hänger på barnsidor och tar kontakt och försöker träffa barn.
Som sagt alla dina inlägg handlar om det här, så det är nog rätt stor risk att du hjälper dom eller kanske dig?
Om jag hade haft över 200 inlägg som bara handlar om fotboll, hade du trott att jag är intresserad av ishockey då?
Bra liknelse med fotbollen. Det är solklart vad dessa män är ute efter, i de allra flesta fall. Folk som Herr Snusk tillhör också nog de absolut farligaste. Ganska för övrigt makabert att det finns personer så på allvar påstår att detta som gäddorna skriver i loggarna till Dumpens fiskare skulle vara normalt (se tidigare jag skrivit i diskussuioner i denna tråd). Att det finns kåta och desperata män är en sak, men totalt sjuka, gränslösa sexualbrottslingar el presumtiva sexualbrottslingar är en annan sak.