2022-07-08, 09:53
Medlem
Cykelbarnens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigHail
1 Hade dom fått göra det dom var ute efter så hade dom skadat barn
Ett bra exmepel på detta är senaste gäddan Herr Snusk. Logg censurerad och även vidoinslaget, hemska skaer har framkommit. Kommer nog att komma upp fler saker som hänt i verklighetn.

Citat:
Ursprungligen postat av StigHail
2 Ja va fan är dom då? Dom hänger på barnsidor och tar kontakt och försöker träffa barn.
Som sagt alla dina inlägg handlar om det här, så det är nog rätt stor risk att du hjälper dom eller kanske dig?
Om jag hade haft över 200 inlägg som bara handlar om fotboll, hade du trott att jag är intresserad av ishockey då?
Bra liknelse med fotbollen. Det är solklart vad dessa män är ute efter, i de allra flesta fall. Folk som Herr Snusk tillhör också nog de absolut farligaste. Ganska för övrigt makabert att det finns personer så på allvar påstår att detta som gäddorna skriver i loggarna till Dumpens fiskare skulle vara normalt (se tidigare jag skrivit i diskussuioner i denna tråd). Att det finns kåta och desperata män är en sak, men totalt sjuka, gränslösa sexualbrottslingar el presumtiva sexualbrottslingar är en annan sak.
Citera
2022-07-08, 10:15
Bra jobbat att få ytterligare en gubbe att prata snusk med andra vuxna?
Citera
2022-07-08, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
Bra jobbat att få ytterligare en gubbe att prata snusk med andra vuxna?

Han har väl erkänt riktiga brott i chatten? Det är därför dumpen censurerat vissa delar. Jag håller med om att dumpens metoder ibland är en aning tveksamma. Men i det här fallet så tycker jag att de har gjort något bra.

Kan dock inte låta bli att förvånas över hur korkad snubben är. Han har hängt i sjuka chattar på kik i 10 år, ser ut att vara medveten om att dumpen finns, men går ändå på bluffen. När ska idioterna fatta att det aldrig kommer dyka upp någon mamma?
Citera
2022-07-08, 10:29
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Han har väl erkänt riktiga brott i chatten? Det är därför dumpen censurerat vissa delar. Jag håller med om att dumpens metoder ibland är en aning tveksamma. Men i det här fallet så tycker jag att de har gjort något bra.

Kan dock inte låta bli att förvånas över hur korkad snubben är. Han har hängt i sjuka chattar på kik i 10 år, ser ut att vara medveten om att dumpen finns, men går ändå på bluffen. När ska idioterna fatta att det aldrig kommer dyka upp någon mamma?

Folk säger vad som helst på nätet och ofta är det bara blaj och påhitt för att ge ett visst intryck som passar för situationen. Jag tror inte på nånting som nån säger på nätet att de gjort. Bara att se här på FB - folk trollar och ljuger om allt precis hela tiden. Krävs riktiga bevis för att jag ska tro på nåt.

Jo, dessa "harmlösa" gubbar verkar alla lika korkade och de har inte ens vett att bli förbannade och gå till motattack eller springa därifrån.
Citera
2022-07-08, 10:39
Medlem
Cykelbarnens avatar
Citat:

Jo, dessa "harmlösa" gubbar verkar alla lika korkade och de har inte ens vett att bli förbannade och gå till motattack eller springa därifrån.

Nej nej nej, folk säger inte vad som helst på nätet.

Vakna upp mannen!! Ta del av de vidrigheter de skriver i chattarna på Dumpen istället för att sitta här och ursäkta dem.
Citera
2022-07-08, 10:47
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelbarnen
Nej nej nej, folk säger inte vad som helst på nätet. Ta del av de vidrigheter de skriver i chattarna på Dumpen istället för att sitta här och ursäkta dem.

Vakna upp mannen!! Ta del av de vidrigheter de skriver i chattarna på Dumpen istället för att sitta här och ursäkta dem.
Varför skulle jag? vad skulle jag få ut av det och hur skulle det berika mitt liv?
Citera
2022-07-08, 10:50
Medlem
Cykelbarnens avatar
Citat:
Varför skulle jag? vad skulle jag få ut av det och hur skulle det berika mitt liv?
Med tanke på att du har bergsäkra åsikter om Dumpens arbete. Om du inte hör på deras poddar, kollar deras chattar eller tar del av deras konfrontationer, då kan du väl inte veta något om dem?

Rekommenderar detta avsnitt av dumpenpodden:
https://dumpen.se/2022/07/05/hur-man...-diy-rumpbage/
Senast redigerad av Cykelbarnen 2022-07-08 kl. 10:53.
Citera
2022-07-08, 10:55
Medlem
Identitet på gäddan herrsnusk / herr snusk ?
Citera
2022-07-08, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Man är väl inte för rättssäkerhet om man våldtar barn och försöker komma undan?
Du inser inte själv hur jävla korkad kommentar det där är?
Har alla gäddorna våldtagit barn? NEJ! Sen kan du sitta på ditt sofflock och tycka vad fan du vill. Så länge du tycker att sociala dommar, misshandel, skadegörelse, självmord, mobbing av anhöriga är fullständigt rätt och riktigt så vill du ha ett parallellt rättssystem där folk med en åsikt ger sig på andra människor för att de tycker det är ok. Och detta ska vi lära ut till våra unga i samhället?
Otroligt!!!
Citera
2022-07-08, 11:38
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Man är väl inte för rättssäkerhet om man våldtar barn och försöker komma undan?
Vad skulle motsägelsen bestå i?
Citera
2022-07-08, 11:45
Medlem
HasseLabans avatar
Tänk om det Herr Snusk säger är sant då. Han kanske är pedofiljägare. Dumpen-"fiskaren" pratar här om hur hon har begått övergrepp mot sina barn och han svarar med att han gjort samma sak. Ingen tror att någon av dumpen-jägarna har faktiskt begått övergrepp på sina barn och inget talar för att denna man har gjort det heller.

Tycker de här chatarna när jägaren utger sig för att vara en vuxen förälder med barn inte är särskilt bra alls. Mycket svag bevisning. Värst var det när de hängde ut norrlandsgubben som var ute efter ett förhållande med vuxen mamma, och hade köpt ett sällskapsspel till dottern för att de skulle umgås (inte knulla) tillsammans.

När predatoren skickar kukbilder till 13-åriga barn är det en helt annan femma. Som den här äckliga jäveln t.ex, tvättäkta groomer.
https://dumpen.se/2022/04/05/tweedy-...nad-napp-igen/
Senast redigerad av HasseLaban 2022-07-08 kl. 12:41.
Citera
2022-07-08, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseLaban
Tänk om det Herr Snusk säger i sant då. Han kanske är pedofiljagare. Dumpen-"fiskaren" pratar här om hur hon har begått övergrepp mot sina barn och han svarar med att han gjort samma sak. Ingen tror att någon av dumpen-jagarna har faktiskt begått övergrepp på sina barn och inget talar för att denna man har gjort det heller.

Tycker de här chatarna när jagaren utger sig för att vara en vuxen förälder med barn är särskilt bra alls. Mycket svag bevisning. Värst var det när de hängde ut norrlandsgubben som var ute efter ett förhållande med vuxen mamma, och hade köpt ett sällskapsspel till dottern för att de skulle umgås (inte knulla) tillsammans.

När predatoren skickar kukbilder till 13-åriga barn är det en helt annan femma.
Hvis det snusk sa var sant ville han hatt dokumentasjon.
Han ville aldri satt seg i den situasjonen at han selv kunne fått skylden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in