2022-06-26, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Möjligen inte, men tror han nog sitter säkrare på kåken än i det fria. Peddos av denna rang brukar inte folk uppskatta.
Har du troligen helt rätt i...
Citera
2022-06-26, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Nu får vi se om grisen återkallar i brottslighet eller om dumpens uthängning fungerar bättre än 8 år i fängelse.

Sen retar det mig till max att en sådan här gris får sitta bland likasinnade på skogome.

Han skall sitta på klass 1 punkt!
Kumla, hall osv , där han kommer få hjälp av andra intagna att sluta med sin brottslighet.
Varför klår du inte upp honom själv? Är ju identifierad.
Citera
2022-06-26, 09:56
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Varför klår du inte upp honom själv? Är ju identifierad.
Om jag visste att jag kom undan rättvisan är det många på listan "att klå upp".

Får en sådan här kille sitta på Kumla så kommer de intagna snabbt skipa rättvisa för offren, jag nöjer mig så.
Citera
2022-06-26, 09:57
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Säkert är att alla gäddor konsumerar barnporr. Kläm nu fram en lag som gör att raggning på minderåriga ger rätt att utreda för barnporr, då åker det här klientelet dit som på ett pärlor på ett radband.

Ja lagstiftningen är på så många vis helt tandlös. Givetvis konsumerar de barnporr. Större delen av anmälda sexualbrott på internet mot barn är just sexuell posering. De lagrar garanterat sina brott och har därför barnporr på datorn. Detta gäller ju även om personen är under 18 vilket skulle fälla även de som vissa användare här kallar för normal sexuell attraktion till barn.

Det krävs radikala förändringar i lag för att ge polisen möjlighet att utreda och inkapacitera dessa rovdjur.
Senast redigerad av N0IItolerans 2022-06-26 kl. 10:06.
Citera
2022-06-26, 10:02
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Dimpen har helt klart fiskat fram några fula fiskar. Enl min åsikt så är det dock ganska få av de 113. Många andra män med familjer har fått liv och leverne raserat pga jävligt dåligt omdöme.

Om det kan bara du och jag gissa. Jag tror de flesta dumpen fiskat fram har eller har velat begå övergrepp under lång tid. Med stor sannolikhet har de vid ett flertal tillfällen säkert gått över gränsen. Viljan finns där iaf. Varför dessa då är att anses som farliga.

Jag anser att dumpen räddat många familjer från att fortsatt leva med en person med vilja att begå övergrepp mot barn och dessutom lyft fram dessa män för andra att hålla ett öga på. Dessutom är de ju otrogna online vilket bör göra att deras sambos äntligen får svar på vad de gör på sin telefon hela dagarna.

Det är givetvis inte så att de reggar sig på kamrat och kik o snap o helt plötsligt för första gången när de får kontakt med ett barn råkar det vara dumpen. Dessa vatten har länge varit lekvikar för gäddor. Långt innan dumpen.
Citera
2022-06-26, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Här är en liten uppdatering för er som fantiserar ihop att dumpen med sina metoder bara fångar överkåta män och lurar de med kåta tonåringar.

Senaste snabeldjuret har dömts tidigare. För just liknande möten med barn. Upprepat sina brott med hot om våld.

Männen de möter är farliga för samhället. Vissa har gjort det tidigare. Vissa kommer att göra det. Bra att dumpen konfronterar och visar upp dessa

Men ni som tror att det dumpen gör bara får fram missförstådda män har bevisligen fel och kan krypa tillbaka i era hålor en gång för alla.

https://dumpen.se/2022/06/26/snabelg...gomeanstalten/

Man kan tycka att det borde sätta stopp för detta men jag är skeptisk då dumpenmotståndare ofta är faktaresistenta, iaf här i tråden.
Men det är ändå bra för nu får man ett retoriskt slagträ att slå i huvudet på pedofilerna här i tråden
Citera
2022-06-26, 10:04
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Jag har tillförlitlig källa på att du har fel - alla gäddor konsumerar inte barnporr.

Intessant källa ändå 😉. Så kan det va. Men tror de flesta av gäddorna någon gång ramlat på bilder i sexuellt syfte med personer under 18
Citera
2022-06-26, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Om jag visste att jag kom undan rättvisan är det många på listan "att klå upp".

Får en sådan här kille sitta på Kumla så kommer de intagna snabbt skipa rättvisa för offren, jag nöjer mig så.
Precis... det ska göras, men av den där "någon annan"...
Citera
2022-06-26, 10:06
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SVT1970
Man kan tycka att det borde sätta stopp för detta men jag är skeptisk då dumpenmotståndare ofta är faktaresistenta, iaf här i tråden.
Men det är ändå bra för nu får man ett retoriskt slagträ att slå i huvudet på pedofilerna här i tråden

Ja
Även en del krönikor och artikelförfattare kan få äta upp sina egna verk då detta konkluderar faktumet att det inte är någon låtsasverklighet dumpen visar upp och slår sönder helyllefamiljer.
Citera
2022-06-26, 10:08
Medlem
Citat:
Intessant källa ändå 😉. Så kan det va. Men tror de flesta av gäddorna någon gång ramlat på bilder i sexuellt syfte med personer under 18
Jag är en av de här i tråden som har en gädda i kretsen av bekanta. Inte familj eller nära vän, men nog för att veta en hel del.
Tro får du gärna göra. Brukar göras i kyrka, moske osv...
Citera
2022-06-26, 10:12
Medlem
Citat:
Ja
Även en del krönikor och artikelförfattare kan få äta upp sina egna verk då detta konkluderar faktumet att det inte är någon låtsasverklighet dumpen visar upp och slår sönder helyllefamiljer.
Av 113 gäddor, hur många är dömda tidigare? Hur många familjer har raserats för att fånga just dessa dömda?
Hade dumpen hållt sig till publicering av enbart tidigare dömda så hade det varit en helt annan femma.
Citera
2022-06-26, 10:16
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Jag är en av de här i tråden som har en gädda i kretsen av bekanta. Inte familj eller nära vän, men nog för att veta en hel del.
Tro får du gärna göra. Brukar göras i kyrka, moske osv...

Jag förstår men då känns det ju långsökt att du skulle ha adekvat tillgång till gäddans lagringamedier för att veta vad han har lagrat där. Än mindre tillförlitlig tillgång till hans aktivitet på internet och eventuellt avsyn av barnporr därpå.

Jo. Tro gör man ofta. Det här är dock inte som en påhittad ande utan mer logiskt antagande av vad en man som letar barn att våldta på riktigt använder sig av under tiden jakten pågår för att tillfredsställa sina perversioner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in