Gillar engelska versionen bättre. Den svenska känns mer krystad. Men första intrycket var dock "programmet presenteras av" som upprepades typ 15 gånger. Trodde burken hakat upp sig.
Ja och det gäller majoriteten av alla program nu för tiden, ett jävla presenterande.
Undrar hur era kroppar ser ut? 61% är nog fläskiga, 15% av er går regelbundet på gym utan att det nämnvärt,syns. 23% har så kallade normala kroppar (halvspinkia till plufsiga) och resterande 1% är deffade.
29% rakar pungen utifall benranglet/flodkon från kvarterskrogen följer med hem. Hon med tidig KOL.
Vidare är 73% av er tatuerade. Inte i en studio som räknas, utan på nåt ställe som polaren har rekommenderat och där det inte alltid brukar bli som man tänkt sig. Det duger, men kunde varit snyggare.
70% av er 73% som är gaddade har mystiska siffror, Family First, gamla och fula YOLO, släktingars födelsedatum och annat patetiskt. 10% har en rottweiler/mastiff/stor hund som ska hedras, men vars resultat får hundarna att gråta i sin himmel. Och slutligen ståtar ni andra 20 % nålade individer med demoner, dödskallar, asagudar och fotboll/hockeylag som ni håller på.
Själv är jag 60÷ och har mitt blekta ankare från 70-talet på överarmen. Det är inte snyggt men nu finns det där och jag tänker varken lasra bort eller fylla i den..
Just ja. Kroppen är i ett bra skick. Jag tränar och löper regelbundet och min fru är nöjd med mig och jag med henne. Vi tittade för övrigt på avsnitten och jag tänkte för mig själv att nu blir det gatlopp i de sociala medierna och i olika forum. Om äckliga fetton, borderlinebrudar, rakade fittor för håriga är bara modernt i porrvärlden och jag fick rätt.
Konstigt nog har det inte diskuteras så mycket om käkarna. Är det för bögigt?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!