2022-06-20, 23:43
Medlem
Harald.Guldhatts avatar
Kan man se programet på nätet? Blir lite nyfiken hur pinsamt och dekadent det är.
Citera
2022-06-21, 04:15
Bannlyst
Nu får ni se hur feminsterna som förstört vårt land ser ut mellan benen!

Klassiska sönderknullade hängfittor
Citera
2022-06-21, 06:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Harald.Guldhatt
Kan man se programet på nätet? Blir lite nyfiken hur pinsamt och dekadent det är.
Finns att se om du har discoverys app
Citera
2022-06-21, 08:30
Citat:
Ursprungligen postat av johnjohn
Håller med. Undras om hon hänger här på FB?

Heter Rebecca Nyborg tydligen
Citera
2022-06-21, 09:32
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av golgedude
Första var en tjej som valde killar och tredje var en kille som valde killar, se norska om du vill se mer f*tta

Nej. Den första var bi så hon valde tjejer också.
Citera
2022-06-21, 09:40
Medlem
Kurt1s avatar
Nu har man fått se lite av avsnitt 5 (förtitt). Där väljer en heterotjej och hon verkar riktigt läcker.
Senast redigerad av Kurt1 2022-06-21 kl. 10:22.
Citera
2022-06-21, 09:47
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racerbyce
Gillar engelska versionen bättre. Den svenska känns mer krystad. Men första intrycket var dock "programmet presenteras av" som upprepades typ 15 gånger. Trodde burken hakat upp sig.
Ja och det gäller majoriteten av alla program nu för tiden, ett jävla presenterande.
Citera
2022-06-21, 12:42
Medlem
HemligaBrevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecretQ
Undrar hur era kroppar ser ut? 61% är nog fläskiga, 15% av er går regelbundet på gym utan att det nämnvärt,syns. 23% har så kallade normala kroppar (halvspinkia till plufsiga) och resterande 1% är deffade.

29% rakar pungen utifall benranglet/flodkon från kvarterskrogen följer med hem. Hon med tidig KOL.

Vidare är 73% av er tatuerade. Inte i en studio som räknas, utan på nåt ställe som polaren har rekommenderat och där det inte alltid brukar bli som man tänkt sig. Det duger, men kunde varit snyggare.

70% av er 73% som är gaddade har mystiska siffror, Family First, gamla och fula YOLO, släktingars födelsedatum och annat patetiskt. 10% har en rottweiler/mastiff/stor hund som ska hedras, men vars resultat får hundarna att gråta i sin himmel. Och slutligen ståtar ni andra 20 % nålade individer med demoner, dödskallar, asagudar och fotboll/hockeylag som ni håller på.

Själv är jag 60÷ och har mitt blekta ankare från 70-talet på överarmen. Det är inte snyggt men nu finns det där och jag tänker varken lasra bort eller fylla i den..

Just ja. Kroppen är i ett bra skick. Jag tränar och löper regelbundet och min fru är nöjd med mig och jag med henne. Vi tittade för övrigt på avsnitten och jag tänkte för mig själv att nu blir det gatlopp i de sociala medierna och i olika forum. Om äckliga fetton, borderlinebrudar, rakade fittor för håriga är bara modernt i porrvärlden och jag fick rätt.

Konstigt nog har det inte diskuteras så mycket om käkarna. Är det för bögigt?

Roligt skrivet! 😄
Citera
2022-06-21, 14:17
Medlem
XtraXs avatar
Caroline var riktigt söt. Fina bröst också.
Citera
2022-06-21, 15:46
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Väntar på första mörkhyade tjejen.

Det kommer nog ska du se. Ett "Somali special" med sönderklippta fittor. Alla ska med så klart.
Citera
2022-06-21, 15:49
Medlem
johnjohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Heter Rebecca Nyborg tydligen
100%?
Citera
2022-06-21, 18:30
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harald.Guldhatt

discovery+, tror det kostar ca 20kr för abonnemang
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in