Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Och här kommer intressant information till dig: i forum där kvinnor klankar ner på män och kommer med rent manshat, där försvarar jag männen. I dessa forum ses jag inte som någon feminist. Snarare tvärtom. Att du får se det du verkar vara "feminism" hos mig här på FB är kanske inte så konstigt? Finns rätt mycket kvinnohat på detta forum. Men det märker du förmodligen inte?
Jag försvarar alltid den som behöver försvar (som en sann humanist). Här är det kvinnorna. I andra sammanhang är det männen. IRL har jag verkligen försvarat utsatta män. Tom. gått så långt som kontakt med ministrar i vissa fall, för att försvara utsatta män (svenska män ska väl tilläggas).
Så nu får du allt göra lite självrannsakan här. För om du anser mig vara feminist, så säger det en hel del om kontexten här på FB. Som väcker min sida av att vilja försvara just kvinnor här. Se dig omkring här! Se kvinnohatet och hatet mot de som kämpar för kvinnors rättigheter. Klart sådant väcker en reaktion i mig som humanist.
Men så finns det fall IRL där jag sett rejält manshat/fördomar mot män. Klart sådant väcker en reaktion i mig som humanist.
Men nej, någon feminist är jag inte. Humanismen täcker allt jag står för och räcker mycket väl till.
Sluta.

Det handlar om tankegodset som sagt, din hjärna är 100% infekterad av feminism och du tänker exakt som en feminist där kvinnan alltid och jämt är det värnlösa offret. Att säga att psyksjuka kvinnor är psyksjuka kvinnor är att sparka in öppna mål och det betyder ingenting. Du rollspelar humanist. Jag är samma person oavsett forum och sammanhang.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ipsi
Nej, allt är möjligen politik för dig eftersom du inte kan föra ett normalt samtal som en normal människa utan ska prata krig, vaccin och snöskottning för att komma fram till vilka åsikter den person du pratar med inte har och vilka partier den du pratar med inte röstar på. Kombinerat med att du drar sexistiska skämt och orerar om att folk är psyksjuka så är du garanterat ingen hit på marknade och innan du har kommit fram till om du vill ligga med personen eller inte har tåget gått för länge sen.
Är det vad du brukar föra? Normala samtal?

Du är ju just den rabiata stolla jag talat om från början, som inte kan tala om något utan att behöva inflika din feminism och hur synd det är om dom stackars kvinnorna. Du kanske är en av dessa feminister som också tror du är hemlig? Men ledsen hjärtat dig ser ALLA som den nazifeministiska stolla som du är. Att ni har helt verklighetsfrånvarade självbilder har väldigt lite tyngd på hur ni uppfattas av andra.
Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Sväljer stolthet för dolme? Nej. De ser dig bara som ett litet köttstycke som de utnyttjar för sin sexuella tillfredställelse. Du skulle säkert också kunna ligga med någon som inte delar din politiska uppfattning, om du är kåt och hon är snygg. Det är ju bara hennes kropp du vill åt, inte hennes hjärna. Precis som med feministerna alltså: det är bara din kropp de vill åt, inte din hjärna. Så klart skulle de kunna ligga med dig om du är snygg och de är kåta.
Är de kåta kommer de inte vilja diskutera politik, utan kommer låtsasskratta åt dina dåliga skämt samtidigt som de fantiserar om dig naken i deras säng.
Nej poängen från början var att jag aldrig ligger med feminister och jag ruckar inte på mina principer så vad du talar om nu är lite oklart.

Att feminister inte håller så hårt på sina principer och det mesta handlar om ett avancerat kvinnligt shittest är jag helt enig med dig om men det tror jag inte var vad du ville säga egentligen.