Flashback bygger pepparkakshus!
2022-06-05, 12:02
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Så du menar att det räcker med att hon är äcklad av mig att det är ok enligt dig att hon falskanmäler mig för våldtäkt?
Hon har inte gett samtycke och vaknar upp äcklad av dig och anmäler - ja, absolut. Sluta äckla dig så slipper du bli anmäld för våldtäkt.
Citera
2022-06-05, 12:06
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Femistiska saker, trött pk tugg. Jag sa politik och skämt, man kanske talar om krig och corona och vaccin och oavsett vad det är så avslöjar ju personen sig tämligen enkelt. Du verkar inte kunna sätta in folk i politiska fack efter att ha talat med dom men jag är inte aspie så det kan jag.
Är det ofta kvinnor är särskilt intresserade av att prata krig, corona och vaccin med dig överhuvud taget samt lyssna på dina sexistiska skämt och orerande om vilka som är psyksjuka?

Är du säker på att det inte bara är tjocka Britta hemma i byn du pratar om?
Citera
2022-06-05, 12:10
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Hon har inte gett samtycke och vaknar upp äcklad av dig och anmäler - ja, absolut. Sluta äckla dig så slipper du bli anmäld för våldtäkt.

Förstår du ens vad meningen "bevisad falsk våldtäktsanmälan" betyder?

..förklara gärna om du förstår. Så vi alla andra vet.
Citera
2022-06-05, 12:13
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Förstår du ens vad meningen "bevisad falsk våldtäktsanmälan" betyder?

..förklara gärna om du förstår. Så vi alla andra vet.
Vet du hur många riktiga våldtäktsanmälningar som läggs ner? Hur många våldtäkter som aldrig ens anmäls? Vet du hur farligt Sverige har blivit för kvinnor? En stor man som sitter på flashen och bölar som en bitch är bara patetiskt och varför Sverige ser ut som det gör.

Rekommenderar denna film https://www.imdb.com/title/tt9620292/?ref_=rt_li_i
Citera
2022-06-05, 12:14
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Är det ofta kvinnor är särskilt intresserade av att prata krig, corona och vaccin med dig överhuvud taget samt lyssna på dina sexistiska skämt och orerande om vilka som är psyksjuka?

Är du säker på att det inte bara är tjocka Britta hemma i byn du pratar om?

OHJA dom sitter på rad med tindrande ögon och tittar ner i bordet av ren undergivenhet inför min person och ca 15 minuter in i samtalet glider dom av stolarna....

Min poäng är fortfarande att man kan prata om vad som helst så avslöjas hon. Man kan tala om relationer tex. Tom något så simpelt som matlagning och snöskottning avslöjar ju er små liv nu för tiden.

Är det ett fenomen att feminister håller igen och inte visar sin rätta sida för att få lite alfakuk? För är det nu så ja då kan jag hålla med dig om att jag kanske blivit lurad.
Citera
2022-06-05, 12:19
Citat:
Vet du hur många riktiga våldtäktsanmälningar som läggs ner? Hur många våldtäkter som aldrig ens anmäls? Vet du hur farligt Sverige har blivit för kvinnor? En stor man som sitter på flashen och bölar som en bitch är bara patetiskt och varför Sverige ser ut som det gör.

Rekommenderar denna film https://www.imdb.com/title/tt9620292/?ref_=rt_li_i

..jag är inte intressarad av filmer.

Jag skulle vilja att du berättar för oss vad en bevisad falsk våldtäktsanmälan är. Vet du ens vad det är?

Har du kanske beröringsskräck av fenomenet falsk våldtäktsanmälan? Har du kanske gjort en eller medverkat till en själv?
Citera
2022-06-05, 12:19
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
OHJA dom sitter på rad med tindrande ögon och tittar ner i bordet av ren undergivenhet inför min person och ca 15 minuter in i samtalet glider dom av stolarna....

Min poäng är fortfarande att man kan prata om vad som helst så avslöjas hon. Man kan tala om relationer tex. Tom något så simpelt som matlagning och snöskottning avslöjar ju er små liv nu för tiden.

Är det ett fenomen att feminister håller igen och inte visar sin rätta sida för att få lite alfakuk? För är det nu så ja då kan jag hålla med dig om att jag kanske blivit lurad.
Så den du ligger med gnäggar åt dina sexistiska skämt, orkar höra dina utläggningar om psyksjuka feminister, krig, corona, vaccin och snöskottning.

Jamen då är det ju helt klart tjocka Britta.

(De andra såg sig om efter nåt intressantare efter en kvart.)
Senast redigerad av Ipsi 2022-06-05 kl. 12:29.
Citera
2022-06-05, 12:30
Medlem
15minFames avatar
Citat:
..jag är inte intressarad av filmer.

Jag skulle vilja att du berättar för oss vad en bevisad falsk våldtäktsanmälan är. Vet du ens vad det är?

Har du kanske beröringsskräck av fenomenet falsk våldtäktsanmälan? Har du kanske gjort en eller medverkat till en själv?
Inte intresserad av film? Vad är du för en galning? lol

Om du inte fått samtycke av en överförfriskad kvinna så kan du inte bli förvånad om hon anmäler dig nästa dag. Att hennes fall antagligen blir nerlagt eller avskrivet då det är svårt att bevisa är inte konstigt. Ni är klart fler som kommer undan våldtäksmål än kvinnor som gör falska anmälningar.
När man läser såna här nyheter https://www.friatider.se/ali-begick-tortyrvaldtakt-far-840000-i-skadestand och sen läser ditt bölande så kan man inte ta dig på allvar.
Citera
2022-06-05, 12:31
Citat:
Inte intresserad av film? Vad är du för en galning? lol

Om du inte fått samtycke av en överförfriskad kvinna så kan du inte bli förvånad om hon anmäler dig nästa dag. Att hennes fall antagligen blir nerlagt eller avskrivet då det är svårt att bevisa är inte konstigt. Ni är klart fler som kommer undan våldtäksmål än kvinnor som gör falska anmälningar.
När man läser såna här nyheter https://www.friatider.se/ali-begick-tortyrvaldtakt-far-840000-i-skadestand och sen läser ditt bölande så kan man inte ta dig på allvar.

Återigen; Jag skulle vilja att du berättar för oss vad en bevisad falsk våldtäktsanmälan är. Vet du ens vad det är?
Citera
2022-06-05, 12:34
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Återigen; Jag skulle vilja att du berättar för oss vad en bevisad falsk våldtäktsanmälan är. Vet du ens vad det är?
Vet du ens hur många våldtäkter som begås i Sverige idag? Du bryr dig inte utan vill kunna fortsätta dra hem fulla tjejer utan att bli anmäld.

Vi kommer ingen vart så vi är nog klara här. Ha en fortsatt trevlig dag och ge fan i fruntimmer som inte vill ha sex med dig
Citera
2022-06-05, 12:35
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Så den du ligger med gnäggar åt dina sexistiska skämt, orkar höra dina utläggningar om psyksjuka feminister, krig, corona, vaccin och snöskottning.

Jamen då är det ju helt klart tjocka Britta.

(De andra såg sig om efter nåt intressantare efter en kvart.)

Jag pratade om att avslöja feminister så vad pratar du om nu hjärtat? Först var din poäng att man inte talar med varandra innan man knullar. Sen var din poäng att man inte kan avslöja feminister och att ni är hemliga. Nu vet jag inte riktigt vad du far efter.
Citera
2022-06-05, 12:42
Citat:
Vet du ens hur många våldtäkter som begås i Sverige idag? Du bryr dig inte utan vill kunna fortsätta dra hem fulla tjejer utan att bli anmäld.

Vi kommer ingen vart så vi är nog klara här. Ha en fortsatt trevlig dag och ge fan i fruntimmer som inte vill ha sex med dig

Som sagt, beröringsskräck och vågar inte att ens närma sig diskutera falskanmälningar. ..du kan nog en del skelett i garderoben misstänker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in