Flashback bygger pepparkakshus!
2022-06-05, 14:24
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
På vilket sätt skulle det vara halmgubbar att du drar sexistiska skämt, pratar politik, krig, vaccin och snöskottning tills du har kommit fram till personens politiska uppfattning och bestämt dig för att du vill ligga eller inte?

Och att tåget då redan har gått för länge sen?

Samtal som samtal, att du använder ordet orera får dig bara att se löjlig ut.

Jag kan upprepa för 4e gången att min poäng från första början varit att alla samtal avslöjar feminister. Du köpte inte att man talar politik. Sen köpte du inte skämt. Sen köpte du inte krig och corona och vaccin. Sen köpte du inte matlagning och snöskottning. Sen fortsatte du på samma efterblivna bana och raljerade angående att inget tydligen avslöjar feminister trots att det är precis vad det gör. Om du inte förstår att vad människor tycker och svarar avslöjar var dom står så kan jag inte hjälpa dig, det finns inget piller mot det du lider av än.
Citera
2022-06-05, 14:25
Medlem
Citat:
Och hur går det till när du kommer fram till att personen inte röstar på ett visst sätt så att ni kan gå i säng?

Jag rör på käkmusklerna och ord kommer ut ifrån min mun och den andra personen gör sedan samma sak. Det vill säga att jag pratar med personen. Det är så man märker om någon är en galning. Att du håller på och tjatar om vilket parti någon röstar på är helt irrelevant; ingen har nämnt detta. Det finns galna feminister i alla partier.

Är du en robot som inte kan läsa av människor? Varför är detta ett helt främmande koncept för dig?
Citera
2022-06-05, 14:27
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Samtal som samtal, att du använder ordet orera får dig bara att se löjlig ut.

Jag kan upprepa för 4e gången att min poäng från första början varit att alla samtal avslöjar feminister. Du köpte inte att man talar politik. Sen köpte du inte skämt. Sen köpte du inte krig och corona och vaccin. Sen köpte du inte matlagning och snöskottning. Sen fortsatte du på samma efterblivna bana och raljerade angående att inget tydligen avslöjar feminister trots att det är precis vad det gör. Om du inte förstår att vad man människor tycker och svarar avslöjar var dom står så kan jag inte hjälpa dig, det finns inget piller mot det du lider av än.
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Jag rör på käkmusklerna och ord kommer ut ifrån min mun och den andra personen gör sedan samma sak. Det vill säga att jag pratar med personen.

Är du en robot som inte kan läsa av människor? Varför är detta ett helt främmande koncept för dig?
Och hur lång tid kan det ta för er att komma fram till att personen är säker att gå i säng med?
Citera
2022-06-05, 14:28
Medlem
Citat:
Och hur lång tid kan det ta för er att komma fram till att personen är säker att gå i säng med?

Om det var dig jag pratade med hade det tagit mindre än en minut.
Citera
2022-06-05, 14:28
Citat:
Om det var dig jag pratade med hade det tagit mindre än en minut.
Säker att gå i säng med, sa jag.
Citera
2022-06-05, 14:30
Medlem
Citat:
Säker att gå i säng med, sa jag.

Det var precis det jag svarade på. Mindre än en minut i ditt fall för att avfärda dig.
Citera
2022-06-05, 14:40
Citat:
Det var precis det jag svarade på. Mindre än en minut i ditt fall för att avfärda dig.
Men du har gått till sängs med nån någon gång? Hur lång tid tog det innan du hade kommit fram till att personen var säker att gå i säng med?
Citera
2022-06-05, 14:41
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:

Ibland behöver hon inte ens öppna käften. Rosahåriga tjockisar. Näsring och blått hår. Kortklippt rödhårig som är söndertatuerad. Mer än 1 timme lär man inte behöva.
Citera
2022-06-05, 14:45
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Ibland behöver hon inte ens öppna käften. Rosahåriga tjockisar. Näsring och blått hår. Kortklippt rödhårig som är söndertatuerad. Mer än 1 timme lär man inte behöva.
Och för att ligga, hur lång tid? För du har legat nån gång, eller? Hur lång tid tog det?
Citera
2022-06-05, 14:48
Medlem
Citat:
Men du har gått till sängs med nån någon gång? Hur lång tid tog det innan du hade kommit fram till att personen var säker att gå i säng med?

(FB) Samtyckeslagen. Farlig för män?
Citera
2022-06-05, 14:54
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Och för att ligga, hur lång tid? För du har legat nån gång, eller? Hur lång tid tog det?

1 timme räckte inte som svar? Jag vet faktiskt inte hur snabbt jag legat med någon men även kvart i 3 ragg pratade man ju med en stund innan man gick hem med.

Jag tycker ni feminister är ungefär 0% sneaky. Aldrig någonsin har hennes feminism smugit sig på mig efter veckor/månader.
Citera
2022-06-05, 14:55
Citat:
(FB) Samtyckeslagen. Farlig för män?
Frågan gäller såna som du faktiskt HAR legat med, om du nu har gjort det?
Hur långa förberedelser hade du gjort? En månad? Två? Ett år?

Eller det kanske inte hänt än?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in