Citat:
Ursprungligen postat av
InteriorDecorator
Fördomsradarn blinkar... Detta är en instagram bimbo, med botoxfyllda läppar. Ensamstående, pappan gängmedlem och totalt frånvarande.
Brukar inte fördomen vara att det typen av tjejer rullar fram pga fetma, missköter sin kropp och aldrig tränar?
Känns väldigt mycket vanligare med akademiker som har svårt att få ihop livspusslet, ska flänga mellan massa träningsaktiviter och samtidigt hålla igång karriären 24-7 via telefon och mejl och som snabbast möjligt vill få in ungen på dagis och avsluta föräldraledigheten och är helt frånvarande när dom umgås med barnen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bojo1969
Kanske att ungen sov djupt, brukar sova i en timme vid den här tiden och därför kunde ungen lugnt sova vidare i bilen med vidöppna fönster med en babymonitor nära sig medan hon tog en tur in? Precis som att man lämnar kids så i barnvagnar utanför huset i samma ålder?
Alltså jag förstår ju problematiken (tänk om någon stjäla unge eller bil typ?) men har själv gjort samma med enda skillnaden att jag körde in bilen på vår tomt (staket runt om för hundar) och jag fixade lunch istället för att träna. Ungen sov som en sten i 45 minuter I bilen med öppen dörr (lagom temp utomhus och ingen risk för överhettning).
Vettigt inlägg och sund inställning.