2022-06-02, 17:51
Medlem
Tittar på TV4 nu… ”usch vad denna dom är dålig för kvinnor i allmänhet i världen… Amber är ett offer, bla bla bla..Synd om Amber som hängs ut som en galning i media och förlorat redan där, mm mm…”

Tror faktiskt inte att dom som uttalar sig nu har sett ett skit av rättegången och all den fakta som pekar på hur mycket Amber ljugit och hur sjuk hon är.

Hade man följt rättegången hade man aldrig, någonsin, tagit Amber parti. Gör man det, är man antingen dum i huvudet eller har en genderkopplad agenda och troligtvis studerat på Södertörn.
Citera
2022-06-02, 17:54
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moodys
Tittar på TV4 nu… ”usch vad denna dom är dålig för kvinnor i allmänhet i världen… Amber är ett offer, bla bla bla..Synd om Amber som hängs ut som en galning i media och förlorat redan där, mm mm…”

Tror faktiskt inte att dom som uttalar sig nu har sett ett skit av rättegången och all den fakta som pekar på hur mycket Amber ljugit och hur sjuk hon är.

Hade man följt rättegången hade man aldrig, någonsin, tagit Amber parti. Gör man det, är man antingen dum i huvudet eller har en genderkopplad agenda och troligtvis studerat på Södertörn.
Jag tror inte det är en av de fetade orsakerna, utan alla tre
Citera
2022-06-02, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Och där kom mammakortet. Ska du inte gå all in och skriva ”incel” också?
Ja, jag bär på en del undertryckt ilska. Ilska mot pissmyror som du, du är absolut medskyldig till att samhället är som det är.

Din jävel...

Vi är alla medskyldiga till dagens samhälles utseende tyvärr.
Citera
2022-06-02, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Jag anser att man ska visa respekt gentemot sina medmänniskor oavsett kön. För mig handlar jämställdhet lika mycket om skyldigheter som rättigheter, men tyvärr är inte verkligheten sådan. Kvinnor och barn först är en mycket gammal devis som säger rätt mycket om hur uppfattningen är i realiteten.

Jag lever efter devisen kvinnor och barn först helt ärligt.
Vilket inte betyder att det inte finns massa kvinnliga svin. För det gör det ju givetvis.
Citera
2022-06-02, 18:03
Medlem
LuluBrooksies avatar
På tiktok finns en video som har screenshots med en diskussion(, förmodligen på Facebook?) om AH där folk som säger sig vara klasskamrater med AH har berättat vad de varit med om. Om klasskamraten som dog mm.

"Utstuderad elakhet. Njöt av att plåga andra. Extrem elakhet mot små djur". Om detta stämmer är det så vidrigt att det toppar allt.

Så många stories. Jag vill inte själv bli anmäld. Kolla in tiktok,
Användare juliafloydsmith - obs VARNING för starkt innehåll i textform.
https://vm.tiktok.com/ZMNJcYURM/?k=1

Länk till en tiktok med AH's blodade knytnäve
https://vm.tiktok.com/ZMNJcL7pN/?k=1

Apropå det här med djur. JD hade två teacup yorkies när AH flyttade in. Dessa finns inte mer enligt postare på Facebook. Hur dog de?
Senast redigerad av LuluBrooksie 2022-06-02 kl. 18:11.
Citera
2022-06-02, 18:03
Medlem
SuperVitings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Vi är alla medskyldiga till dagens samhälles utseende tyvärr.
Nej, det finns inget ”vi”. Jag har varit emot detta sen dag 1, du kan inte komma i efterhand och försöka ”dela skulden” med oss andra. Det är ni wokepsykopater som skapat Amber Heard, gilla läget.
Citera
2022-06-02, 18:12
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Vilken jävla resa och vad fort dessa 6 veckor gick!

Minns i början där när Amber spelade upp ljudinspelningar, visade bilder och videoklipp där Johnny Depp smäller igen skåpluckor och verkar helt okontrollbar.. och man tänkte shit det är verkligen illa.

Sen gick det nån vecka och Johnny Depps team kommer med andra ljudupptagningar, vittnen, mm och när Amber stod på tur för att förhöras så gick Camille för Ambers hals direkt och slet henne itu.

Jag kan inte ha varit ensam om att först tänka jävlar vad psykotisk Johnny Depp är och så visar det sig vara motsatsen. Ne det har varit surrealistiskt att följa rättegången, sån twist som det visade sig inneha. Och vilken utgång den fick ojävlar inte ens i min vildaste fantasi kunde jag föreställa mig att han fick rätt på alla sina punkter, och 10M dollar i skadestånd när det hela starta. Sen ju mer tiden gick så hoppades man mer o mer på att han vinner, och igår när de skulle presentera utfallet och domaren säger till juryn att de glömt fylla i skadeståndet och man insåg att det fanns vinnare och förlorare i målet och man lämnades i den största cliffhangern som någonsin existerat i verkligheten under ca 20 minuter.

Denna rättegång blir svår att överträffa.

Ja, den är ett svårslaget tidsdokument med en rafflande historia.

Råkade halka in på den första livesändningen där Depp vittnade. Han var trovärdig och berörde djupt. Heards känslouttryck under Depps vittnesmål fick min radar att gå igång (eftersom jag har erfarenhet av liknande våld/manipulation), och det var oerhört fascinerande att studera hennes kroppsspråk.

Allteftersom rättegången fortskred visade sig mina aningar stämma, och det blev riktigt skruvat när Heard förhördes.
Citera
2022-06-02, 18:19
Medlem
Snapcounts avatar
Stackars Amber...

Heard kan inte betala skadeståndet till Depp

Amber Heard, som på onsdagen fälldes för förtal efter att ha anklagat ex-mannen Johnny Depp för misshandel, kommer inte att kunna betala miljonskadeståndet till Depp. Hennes advokat Elaine Bredehoft fick i en intervju för NBC på torsdagen frågan om Heard kommer lyckas betala skadeståndet.

– Åh nej, absolut inte, svarade Bredehoft och tillade att Heard vill överklaga beslutet i rätten.

https://svenska.yle.fi/a/7-10015555/64-3-83453

Vad skall hon göra..., kanske ringa upp Lindsay Lohan som kan tipsa om ngn ålderstigen scheik ?
Citera
2022-06-02, 18:20
Medlem
Det är ju, oavsett vem som är skyldig, lite tveksamt det amerikanska rättssystemet att vem man är tycks ha så stor betydelse. Hade AH haft en större chans om hon inte haft en populär och omtyckt person som motpart? Hon verkar vara osympatisk och framstår i jämförelse med den fryntlige Depp som en ond häxa. Frågan är om juryn undgått att låta sig påverkas av detta.
Citera
2022-06-02, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
På tiktok finns en video som har screenshots med en diskussion(, förmodligen på Facebook?) om AH där folk som säger sig vara klasskamrater med AH har berättat vad de varit med om. Om klasskamraten som dog mm.

"Utstuderad elakhet. Njöt av att plåga andra. Extrem elakhet mot små djur". Om detta stämmer är det så vidrigt att det toppar allt.

Så många stories. Jag vill inte själv bli anmäld. Kolla in tiktok,
Användare juliafloydsmith - obs VARNING för starkt innehåll i textform.
https://vm.tiktok.com/ZMNJcYURM/?k=1

Länk till en tiktok med AH's blodade knytnäve
https://vm.tiktok.com/ZMNJcL7pN/?k=1

Apropå det här med djur. JD hade två teacup yorkies när AH flyttade in. Dessa finns inte mer enligt postare på Facebook. Hur dog de?

Det måste fram mer bevis angående första videon för att man ska ta den för sanning. Helt sjukt om det stämmer. Låter lite för bra för att vara sant dock
Citera
2022-06-02, 18:35
Avstängd
Heard tänker överklaga. Undrar om det ska crowdfundas?
Citera
2022-06-02, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xavian
Min kommun hissade idag Amerikanska flaggor på halvstång för att visa sitt stöd till Amber
Det borde du fan polisanmäla dem för. Idioter!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in