Citat:
Ursprungligen postat av
Spitilinkkon
Halvt OT..
Hörning? Det finns idag 29 personer i Sverige med det efternamnet. Bland annat en D Hörning som bl a driver Seriemördarpodden, Olösta mord, Massmördarpodden och Mördarpodden.
Finns det nån form av gemensam nämnare där? Kanske något för Olösta mord att ta upp och flytta prata om i Mördarpodden sedan?
Måste erkänna att jag inte står ut med att lyssna på de poddarna pga dåligt manus och sättet att prata.
Lite mer OnT.. när bytte han namn till Wiberg?
Har ingen koll vad gäller namnet.
Men det finns flera poddar om Malins fall. Sök på Malin Lindström samt Malin-fallet. Har kommit upp ett helt gäng sedan resningsprocessen gick igång. Bland annat Olösta fall har gjort ett avsnitt tidigare, sedan ett uppdaterat avsnitt efter DNA-träffen.
Förhoppningsvis kommer fler snart, men de flesta avvaktar nog utfallet innan de sammanfattar det hela. Jag ser fram emot Viaplay-dokumentär eller avsnitt av Svenska fall eller liknande, förutsatt att han döms.
Mina favoriter av dessa poddar är Hasse Aros "Fallen jag aldrig glömmer" som har 2 delar om detta som kom ut efter resningsansökan. Även P3 Krim, som gjorde en uppdaterad podd senast idag som jag dock inte lyssnat på än men gillade den senast. Finns som sagt fler än dom 2 som gjort som jag kanske inte är fullt lika förtjust i.