2022-05-29, 06:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Forstår. Tenker du at de ikke fysisk møttes, men kommuniserte via SoMe el.l., slik at RU ikke kan gjenkjenne personen etter utseende i forbindelse med hvis RU forteller om vedkommende til politiet?
Først tenkte jeg GM var en som han bare møtte på nettet. Så tenkte jeg GM var en han møtte på disse krypto møtene han var på. Men nå sist tenkte jeg GM kunne være en som har overvåket RU og eller TH, uten at RU har vært klar over det. Alt fordi GM synes å være kjent med kontaktet TH/RU og den veien selv kom inn i saken.
Citera
2022-05-29, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Stakkars hund, han er borte hele dagen og lufter den like før han skal legge seg.
Tror ikke det holder i retten.
Citera
2022-05-29, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlashBaronen
Ferskt rykte om hvordan det står til med TH:

Han er veldig tilbaketrukket. Bor fremdeles åpenbart i Sloraveien 4, men det er blitt slurvet med snømåking i vinter.

Lufter hund(er?) langs Langvannet, men bare etter mørkets frembrudd og med caps trukket ned over ansiktet.

Kilde: Beboer i nærområdet.
Du mener han får som fortjent ? Eller at han vil bryte sammen å tilstå ?
Citera
2022-05-29, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Mye, veldig mye, tyder på at det er mye planlegging som ligger bak dette drapet og det å komme unna med det.

Hva tenker dere om valg av sted for liket av henne? Like gjennomtenkt? Noe som trigget noe i noen i forhold til nettopp stedet valget falt på?
ukjente ville ikke valgt sv4.
Citera
2022-05-29, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Behandla andra så som du själv vill bli behandlad är bra tänkvärda ord.
tänkvärda er rette ordet for unntakene står i kø. Mao setningen understøttes ikke av innholdet. Det er rart man skal hate alle utenom jesus i det gamle testamentet. Det vises spesielt til foreldre og naboer. Spesielt utvalgte blir gjenopplivet og skånet, mens resten må tortureres. Sodom and Gomorrah, babylons tårn og syndefloden med utvalgte dinosauruser ombord uten surstoffmaske dansende mer enn 8848 meter over havet. Matmangelen var nok akutt etter flommen, men kengeruene klarte fint å gå tilbake til australia uten å bli spist av de andre dyrene. De kom tross alt for egen maskin for å bli reddet. Vet ikke om det var noah eller jesus som bestemte hvem som skulle ombord i hans skip. Ble vel noe dealing på kammerset. Det hjalp ikke mye for synden fortsetter. Må være noe feil med skaperverket et sted. For mye hav, fjell og is på kloden er det også, men det er en annen historie.
Citera
2022-05-29, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Jeg tenkte i mitt kyniske sinn at TH kanskje kunne være troende til å teste giften i forkant - på noen eller noe.
Akkurat som med sjeferen Blondi som døde av cyanid. Det virket, men her er nok annen gift
Citera
2022-05-29, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Metanol er nok det siste en giftmorder vil benytte seg av.

Gass avgir lukt, er brannfarlig, og er ekstremt ugunstig å bruke i et bolighos.

Fentanyl derimot er 100 ganger sterkere enn heroin, og kan drepe ved administrering av svært små mengder.
Åndenød er hovedsaklig dødsårsak. Jeg har hørt snakk om salg av fentanyl på gata i Norge.
Men det kan åpenbart skaffes andre steder dersom man vil gjøre det diskrét.

Hvis gift er brukt, er dette mitt heteste tips.
enig
Citera
2022-05-29, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
ja om hon är begravd så är det något som definitivt kan fälla TH, ingen tvekan om det...
men jag tror också att känslan av makt är den viktigaste känslan som TH känner, det är något han längtar efter och ju mer han kände makt desto farligare blev det för AEF...
makt og kontroll er nok inne i bilde og et langvarig hat og fornedrelse av en grunn. Mentale forhold som styrer dette kan ikke utelukkes. Ingen affekt i dette drapet i alle fall
Citera
Medlem
Fra VG-artikkelen om Kryptomannen:
Historien starter med en båttur sommeren 2017. «Kryptomannen» har senere forklart at han hadde noe kontakt med sønnen til Tom Hagen denne sommeren. De har tidligere hatt felles bekjente og deler en interesse for business.
Er det noen som vet hvilken business TEH er interessert i?

Var det meningen at han skulle være med på prosjektene RU presenterte for TH, og ble han på et eller annet tidspunkt skjøvet ut i kulden?
Citera
Medlem
mister007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
enig
giftpil? RU er jo over gjennomsnittet god til å skyte
Citera
2022-05-29, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Vis oss et sitat fra en artikkel der det bekreftes av politiet at han løy.

"2) I avhør har Hagen sagt at han skulle ringe kona etter et møte på jobben, men at han av ulike årsaker ikke fikk ringt henne før lunsj. Teleloggen viser imidlertid at han ringte både klokken 10.06 og 10.07.
2) Hva kan dette skyldes? Hadde han telefonen i lomma, og telefonen ringte til AE uten at han visste det kl 10.06 og 10.07 og anropene ble borte fra loggen grunnet telefonens eventuelt lave lagringskapasitet?
Eller kan det skyldes at noen andre enn han foretok de to oppringningene? "
"I avhør har Hagen sagt at han skulle ringe kona etter et møte på jobben, men at han av ulike årsaker ikke fikk ringt henne før lunsj".

Har det kommet fram informasjon om at TH senere har sagt at han ringte kl 10.06 og 10.07, eller har anropene kl 10.06 og 10.07 eventuelt vært "lommeringing" el.l. (dvs at telefonen foretok anrop uten at TH var klar over det)?
han ringte kl 12 iflg nrk så vidt jeg husker, lunsj var nevnt i tidl. Innlegg
Citera
2022-05-29, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Kan ikke skjevdele et særeie. Kun felleseie.
Jeg har aldri hevdet at ektepakten ikke er urimelig.
Jeg har skrevet at AEH mest sannsynlig ville hatt rett på et vederlag på 10-25 millioner ifm en skilsmisse.

Det ville i såfall vært AEH som hadde hatt bevisbyrden. Og det skal mye til for at en avtale mellom to voksne mennesker blir tilsidesatt. AEH måtte ha vært i en vedvarende truet situasjon, fra tidspunktet ektepakten ble signert, for at ektepakten skulle ha blitt ugyldig. Og selv om ektepakten-94 hadde blitt tilsidesatt, ville fremdeles ektepakten-87 være gjeldende. Det var kun huset i S4 som var i felleseie I 1987.

Man kan skrive hva man vil her på Flashback. Og du kan tro alt hvis du vil. Dersom jeg skal tro ryktene, at AEH ble truet med våpen da hun signerte ektepakten osv, så må påstanden komme fra et annet sted, enn fra en anonym person på Flashback. Jeg tror ikke at AEH har vært i en slik situasjon, som kreves for å få ektepakten annullert.

Men AEH måste ha varit i en situation som gjorde att ektepakten blev ändrad år 1993. Det förstår man om man ser denna bilden.

https://g.acdn.no/obscura/API/dynamic/r1/nadp/tr_2000_2000_s_f/0000/2020/05/25/3423973159/1/original/22319228.jpg?chk=DA6C8B

Anne-Elisabeth Hagen sin familiebolig på Gjøvik. I eiendomsregisteret stod hun oppført som eier av boligen frem til 1998. Anne-Elisabeth Hagen og Tom Hagen holdt bryllupsfesten i boligen da de giftet seg 25. oktober 1969.
Senast redigerad av Braskamin58 2022-05-29 kl. 09:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in