Citat:
Ursprungligen postat av
pittbrad
Har ni träffat, eller hört någon som har träffat, Littlemissfreckles och därmed kan dela med er av er erfarenhet med henne?
Mvh
Jag har träffat Littlemissfreckles helt klart skön snygg liten söt tjej,
Dock gav hon inte den service för 3000kr som hon i annonsen verkar stå för.
Hon gör detta mer för pengarna är många andra tjejer
Men smaken är som baken bara för att jag inte vill träffa henne igen innebär det inte att du inte gillar henne
Precis som med Emma kimberly och andra tjejer så faller dom inte vissa män i smaken medans andra älskar att vara med dom
Dock är 3000kr mycket pengar och jag tyckte inte det var värt att ordna egen plats med de risker det medför och slösa 3000kr på henne och inget jag kommer göra igen
Har träffat andra ”mindre snygga” tjejer som ändå givit 100% full service och varit närvarande
Denna tjejen tycktes villa få saken gjort så vi sedan kunde gå