Citat:
Ursprungligen postat av
Lukas09
Det är nog bara en bluff brud hon vill inte kännas vid att du kontakta henne och säger att hon inte är i Vallentuna eller skickat några bilder på dig själv när jag smsade henne i går
Nu har ju jag läst smsen er emellan då jag träffat denna tjej och informerade ikväll om vad som står om henne här på Flashback
Men om du vill kan jag ju skicka runt smsen så får folk avgöra själva ?
Du skrev bland annat att du läst på Flashback att hon var bra, samt att du ville ha bild, det framkommer inte i era sms att hon krävde presentation före erat samtal, däremot ifrågasatte du varför hon inte skickade bild,
Du skrev att hon fanns i Vallentuna, hon finns ca 10 min bilväg före Vallentuna alltså inte i Vallentuna. Ljög hon då? Hon skrev att hon inte fanns I Vallentuna det var alltså sanning. Du påstår att hon inte ville kännas vid att hon fanns i Vallentuna det stämmer ju det hon skriver.
Hon skriver aldrig i annonsen att hon inks i Vallentuna ens, utan norr om Åkersberga det är alltså du som tolkat utifrån vad jag skrev, jag skrev Vallentuna för för mig är 10 min från Vallentuna Vallentuna.
Överlag krävde hon en presentation
Den tjejen som var med på rosa som porrig svenska har enligt andra haft tatueringar denna tjej hade enbart piercing lite här och var
Ha fakta på bordet innan du hänger ut tjejer bara för att ni är missnöjda
Det finns fler tjejer på rosa som vill träffas för 3kant är det fel?
Som jag tolkar det är hon en ensam eskort som tänder på att få betalt men har en anställning vid sidan om, får hon inte välja vem eller vilka hon träffar ?
Chatten på din och hennes sms finns, du var inte speciellt trevlig mot henne heller.
Men den biten struntade du i att skriva ut när du hängde ut henne? Den tjejen du skriver om har inget med porrig svenska att göra som jag förstått är det två olika tjejer
Enligt andra var porrig svenska tjock denna tjej är slank, kanske lite för slank för min smak
Varför försvarar jag tjejerna? Därför att tjejerna är redan utsatta och att då du skriver om någon för att du tycker dig lukta dig till misstänksamhet och lurendrejeri är inte samma sak som att det är fakta och sanning
Detta är ryktesspridning,
Denna tjejen är inflyttad från Göteborg men Göteborgs dialekt men den detaljen glömde du också? Hon var alltså inte ny eskort utan ny i Stockholms området.