2022-05-06, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Det är nog bara en bluff brud hon vill inte kännas vid att du kontakta henne och säger att hon inte är i Vallentuna eller skickat några bilder på dig själv när jag smsade henne i går

Okej vad skumt
Senast redigerad av Nyfiken33 2022-05-06 kl. 20:11.
Citera
2022-05-06, 19:44
Medlem
Citat:
Förmodligen är det samma tjej som tidigare. Väldigt konstiga krav på att du skall presentera dig innan samtalet samt att när jag messade i går påstår hon sig inte haft någon kund förut. I dag vill hon ha två män eller ett par så där osar det skumt och larmar klockan ringer mycket och hårt

Denna tjejen vill att man presenterar sig det står i annonsen att hon begär presentation många tjejer på rosa vill ha en presentation är det fel?

Att hon söker två män är det också fel? Hon är independent och vem är du att hänga ut en brud för att du blivit nobbad ?
Citera
2022-05-06, 20:02
Medlem
Citat:
Det är nog bara en bluff brud hon vill inte kännas vid att du kontakta henne och säger att hon inte är i Vallentuna eller skickat några bilder på dig själv när jag smsade henne i går

Nu har ju jag läst smsen er emellan då jag träffat denna tjej och informerade ikväll om vad som står om henne här på Flashback

Men om du vill kan jag ju skicka runt smsen så får folk avgöra själva ?

Du skrev bland annat att du läst på Flashback att hon var bra, samt att du ville ha bild, det framkommer inte i era sms att hon krävde presentation före erat samtal, däremot ifrågasatte du varför hon inte skickade bild,

Du skrev att hon fanns i Vallentuna, hon finns ca 10 min bilväg före Vallentuna alltså inte i Vallentuna. Ljög hon då? Hon skrev att hon inte fanns I Vallentuna det var alltså sanning. Du påstår att hon inte ville kännas vid att hon fanns i Vallentuna det stämmer ju det hon skriver.

Hon skriver aldrig i annonsen att hon inks i Vallentuna ens, utan norr om Åkersberga det är alltså du som tolkat utifrån vad jag skrev, jag skrev Vallentuna för för mig är 10 min från Vallentuna Vallentuna.

Överlag krävde hon en presentation

Den tjejen som var med på rosa som porrig svenska har enligt andra haft tatueringar denna tjej hade enbart piercing lite här och var

Ha fakta på bordet innan du hänger ut tjejer bara för att ni är missnöjda

Det finns fler tjejer på rosa som vill träffas för 3kant är det fel?

Som jag tolkar det är hon en ensam eskort som tänder på att få betalt men har en anställning vid sidan om, får hon inte välja vem eller vilka hon träffar ?

Chatten på din och hennes sms finns, du var inte speciellt trevlig mot henne heller.

Men den biten struntade du i att skriva ut när du hängde ut henne? Den tjejen du skriver om har inget med porrig svenska att göra som jag förstått är det två olika tjejer

Enligt andra var porrig svenska tjock denna tjej är slank, kanske lite för slank för min smak

Varför försvarar jag tjejerna? Därför att tjejerna är redan utsatta och att då du skriver om någon för att du tycker dig lukta dig till misstänksamhet och lurendrejeri är inte samma sak som att det är fakta och sanning

Detta är ryktesspridning,

Denna tjejen är inflyttad från Göteborg men Göteborgs dialekt men den detaljen glömde du också? Hon var alltså inte ny eskort utan ny i Stockholms området.
Senast redigerad av Nyfiken33 2022-05-06 kl. 20:13.
Citera
2022-05-06, 22:48
Medlem
buprenorfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThrowANomel
nu är det inte meningen att gå oft här, men historien om rånförsök gällde väl Oliviasthlm o inte dig? lätt att det blir rörigt i tråden när inlägg tas bort och två personer diskuteras.
Syftade på att någon påstod att det "sägs" man hade någon kille som rånade kunder, därav mitt inlägg. Det sprids mycket skit när man nekar lättkränkta kunder.
Citera
2022-05-06, 23:03
Medlem
Citat:
Fan vilken angarseman lägg ut vad du vill mig skrämmer du inte

Har jag sagt att jag vill skrämmas?

Du anklagar en tjej för något när du suttit och varit otrevlig mot henne

Att hon inte ville prata i telefon var för att många ringer dessa tjejer om dagen,

Är du som du är mot mig med tjejerna förstår jag om du blir nekad en träff och att du luktar dig till troll och fejk för att en tjej är stark nog att säga nej är fult och fel

Behandla en tjej med respekt om du ska betala för henne eller sök ett annat typ av forum

Om hon vill ha en trekant vad gör det dig?

Hon är
Inte direkt den enda

För att hon inte sprang efter din pipa skall du hänga ut henne och tycka att hon är bluff?

Ge henne en chans, träffa henne och skriv sen din recension efteråt

Dessa tjejer tar emot mängde av hot hat kräkningar om dagen, en tjej i Solna blev hotad att dom skulle skära sönder henne för att hon nekade en utländsk potentiell kund, och att man skulle hänga ut henne som oseriös och farlig på internet,

sådana falska rykten förstör tjejernas rykte på några sekunder och är det inte sant utan bara någon som är kränkt är det för jävligt för tjejerna,

Har man träffat en tjej och hon är bluff och oseriös ja, men inte sitta och tro och anta för att just du inte blev en kund till henne

Det är inte schysst du är dessutom mycket äldre än henne visa mer respekt

Det är väldigt ofta så här och på andra ställen att man HÖRT och det SÄGS man TROR och man MISSTÄNKER det KÄNNS och man ANTAR att det är på ett visst sätt
Senast redigerad av Nyfiken33 2022-05-06 kl. 23:34.
Citera
2022-05-07, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firre
Alice Holm som hon kallar sig på Twitter. Är det någon här som har träffat henne? Är hon safe att träffa? Värt pengarna?

Du hittar nog några äldre omdömmen om du söker på smallboobsbigdreams.
Visserligen ganska lång tid sedan jag träffade henne men bör vara säkert.
Om det är värt pengarna är mer debatterbart och beror lite på vilken typ av träff du är ute efter.
Citera
2022-05-08, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfiken33
Hur hittade du henne alls? Jag kopierade varenda bild via Google men fann inte henne någonstans

Tyvärr blir det ot, om jag beskrivet hur jag hittade henne.
Senast redigerad av pittbrad 2022-05-08 kl. 08:20.
Citera
2022-05-08, 23:01
Medlem
Någon som kan rekommendera nån tjej/tjejer med stor rumpa? Är så jävla trött och less på dessa anorexia brudar...
Citera
2022-05-09, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Icemelt22
Någon som kan rekommendera nån tjej/tjejer med stor rumpa? Är så jävla trött och less på dessa anorexia brudar...

Beroende på vart du bor finns en tjej som annonserar på rosa sidorna som Kalles sig solen, klädd i rött läder, hon var blond lång och knubbig
Citera
2022-05-10, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katnisse
Jättevarning för hon som annonserar på RS och bor i Roslagen.

Hon är jättefet ful och vill inte göra något av det hon påstår att hon gillar samt hon hotas.
Kan happygirl86 ny profil vara samma?
Citera
2022-05-10, 11:19
Medlem
Är det någon som har träffat 08elin (RS) och vet om hon är seriös?
Citera
2022-05-10, 14:31
Moderator
BlueSwedes avatar
-Sluta chatta och käbbla nu!
Håll er till ämnet och skriv riktiga inlägg, inga one-liners!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in