2024-02-10, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mysigpojke
Tycker det är dåligt med recensioner eller intryck, för många frågor om inget vettigt. Kom igen gubbar!

Här kommer 2 recensioner från veckans äventyr.
Sweety har ju nämnts några gånger, extrem porriga pojkdrömsbilder dock inga recensioner vilket är ett varningstecken. Chansade ändå och skrev till henne och hon verkade trevlig, fick adress och körde dit. tänkte vad är det värsta som kan ske? ja... det borde jag ju inte gjort. För mer maskinellt fabriksex får man ta och leta efter. Jag menar då inte att hon var dålig, tvärtom hennes bj var VG och hon ser verkligen ut som sina bilder vilket är sjukt, det här är en brud man ser i musikvideos eller på instagram och är social. Men hon har hela processen perfekterad för att få dig att komma så snabbt som möjligt och sen gå. Men hon sög knappt en minut och fråga om vi skulle ha sex, jag sa nä hörru lite till, vilket hon gjorde, hon hoppa på topp red kanske... 30 sekunder? innan hon la sig på rygg. Och här faller det på mig där hon kåtat upp mig så mycket att jag kom extremt fort, hon klämde muskler innuti sig som jag knappt visste fanns och sa exakt det man ville höra. Och innan jag visste ordet av det stod jag påklädd och utanför dörren. Tror mina 30 min var 15 max, och 5 av dom var snack innan vi börja. Jag ger cred där det förtjänas, hon gör det som en vetenskap men det var inte värt pengarna i efterhand. Hon ska lägga av i dagarna så om ni vill prova ändå så passa på... Lätt den snyggaste eskort jag sett.

Nästan på revansch humör scrollade jag en av sidorna och hittade tiana, snygg tjej som verkade ha goda recensioner (lärt mig min läxa). Åkte till hennes lägenhet, hon mötte mig i dörren. Extremt trevlig, dock var hon inte alls lika snygg som på bilderna, tror hon hade mycket mindre smink när jag såg henne och appfilter är ju gudagåva för tjejerna. Men om utseended var minus så var allt annat fantastisk, vältränad och smal (jag gillar lite kurvor), extrem inlevelse vilket tog mig lite på sängen (brukar t.ex. inte alls vilja strula men hon körde på), grym sex-teknik och extremt snäll i efterhand. Tror dock även hon ska åka hem om jag förstod det rätt.

Nåväl, man lever och man lär. Det positiva är att iaf att båda tjejerna verkade vara självständiga och inte helt utsatta (vad vet jag) men man fortsätter att tampas med moralen. Det är en beroendeframkallande hobby det här.
vilken sida hittade du de töserna på?
Citera
2024-02-10, 22:53
Medlem
Någon som träffat Fuckyeahblackbarbie?
Citera
2024-02-11, 20:27
Medlem
Lite nyfiken på ts-tjejer i Sthlm.
På Rosa fanns en Allisonperez vars konto verkar vara inaktiv på den svenska rosa just nu. Hon verkar vara kvar på den engelska versionen men inget svar på kik
Nån som mött henne och kan ge recension? Här eller PM? Är hon fortfarande aktiv?
Såg ett tag ut som om hon hade skaffat ett extra konto med under Selena Castillo, men det konto försvann rätt fort
Citera
2024-02-12, 05:17
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macckan21
Lite nyfiken på ts-tjejer i Sthlm.
På Rosa fanns en Allisonperez vars konto verkar vara inaktiv på den svenska rosa just nu. Hon verkar vara kvar på den engelska versionen men inget svar på kik
Nån som mött henne och kan ge recension? Här eller PM? Är hon fortfarande aktiv?
Såg ett tag ut som om hon hade skaffat ett extra konto med under Selena Castillo, men det konto försvann rätt fort

En rätt alldaglig transing som håller till i ett ghetto område norr om staden
Finns bra mycket bättre alternativ för hans priser på Shemalewiki
Citera
2024-02-12, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
En rätt alldaglig transing som håller till i ett ghetto område norr om staden
Finns bra mycket bättre alternativ för hans priser på Shemalewiki

Det finns ingen annons på Shemalewiki för denna ts, eller är jag blind?
Citera
2024-02-12, 07:18
Medlem
vad som förvånar mig är att jag icke kan se något omdöme om en svensk tjej som heter Swede.Ida. Likaså en finska som kallar sig Ella-FIN. Är det så att folk i första hand vill ha lite mer porrig look..?..
Citera
2024-02-12, 07:39
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macckan21
Det finns ingen annons på Shemalewiki för denna ts, eller är jag blind?

Lite dåligt formulerat av mig. Menar att du hittar bättre Shemales där för samma pris eller billigare
Citera
2024-02-12, 07:53
Medlem
Någon som träffat Muskellinda på RS?
Citera
2024-02-12, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
vad som förvånar mig är att jag icke kan se något omdöme om en svensk tjej som heter Swede.Ida. Likaså en finska som kallar sig Ella-FIN. Är det så att folk i första hand vill ha lite mer porrig look..?..

Om du läser Ella-Fins annons noga så ser du att den skriven för att locka dig till viss sida (där hon påstår att hon finns), inte för att erbjuda eskortservice.
Citera
2024-02-13, 06:03
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sverige13579
Någon som träffat Muskellinda på RS?

Japp, riktigt trevlig och bra
Grym form på den tjejen
Mysig stor steroid klitta🤤
Citera
2024-02-13, 07:50
Medlem
Någon som träffat MissColombia eller Fuckyeahblackbarbie från RS?
Citera
2024-02-14, 21:15
Medlem
Har fått ögonen på en 1 vecka gammal profil på RS som är mycket informativ och välskriven.

Jag tänker på NordiskaNoras, verkar vara erfaren och erbjuder en hel del tjänster.

Är det någon som har koll på om hon haft ett tidigare namn/profil på RS? Och i så fall vilket?
Om jag inte minns fel så fanns en profil på ST under hösten med samma namn, men den är borta nu.
Kanske någon som träffat och har erfarenhet av henne? Och kan rekommendera eller avråda träff?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in