2022-07-06, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
det var väl en öststatstjej som bott i norge o kunde lite norska?
Tjejen som jag träffade för flera år sedan hade skandinaviskt utseende och pratade norska utan brytning. Vet att det är samma profil på RS eftersom min positiva kommentar finns där. Har hört att det inte längre är hon så jag vet inte hur den nya tjejen är. Men kan vara missvisande att tro att kommentarerna på profilen gäller den nuvarande tjejen.
Citera
2022-07-06, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredde3000
Tjena

Läste att du träffat Sabrina.... funderar på att göra det men osäker då hennes recensioner verkar fejk. Kan du berätta lite vad dina erfarenheter är?
Sen undrar jag också vad gäller filma... är hon helt ok med det?
Har träffat Sabrina några gånger och hon levererar allt som står i annonsen utan extra kostnad. Har några filmklipp med henne från första gången vi sågs, inga problem. Men inget slår filmklippen när jag träffade Shona River förra våren, som att själv vara med i en p-rulle. Så proffsig, såg till att ljuset i sovrummet var bra, log in i mobilen vi rätta tillfällen etc. Hennes väninna Jadranka White var med men inga ansiktsbilder där.
Citera
2022-07-07, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av berkis
Tjejen som jag träffade för flera år sedan hade skandinaviskt utseende och pratade norska utan brytning. Vet att det är samma profil på RS eftersom min positiva kommentar finns där. Har hört att det inte längre är hon så jag vet inte hur den nya tjejen är. Men kan vara missvisande att tro att kommentarerna på profilen gäller den nuvarande tjejen.

Jag kan garantera dig att det är samma tjej.
Har själv träffat henne för flera år sedan samt senast när hon annonserade i Stockholm för några veckor sedan.
Följde hennes profiler rätt länge innan jag faktiskt tog modet till mig att träffa eskorter på riktigt.

Hon var aldrig Norsk. Har bott/jobbat i Norge och kunde Norska.
Egentligen är hon är från Tjeckien eller Polen.
Citera
2022-07-07, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weke96
Jag kan garantera dig att det är samma tjej.
Har själv träffat henne för flera år sedan samt senast när hon annonserade i Stockholm för några veckor sedan.
Följde hennes profiler rätt länge innan jag faktiskt tog modet till mig att träffa eskorter på riktigt.

Hon var aldrig Norsk. Har bott/jobbat i Norge och kunde Norska.
Egentligen är hon är från Tjeckien eller Polen.
I så fall så kan jag rekommendera henne
Citera
2022-07-07, 09:41
Medlem
Sabrina på RE har recentioner från Olle som verkar skriva varannan dag..hur trovärdigt är det?
Citera
2022-07-07, 09:51
Medlem
Citat:
Sabrina på RE har recentioner från Olle som verkar skriva varannan dag..hur trovärdigt är det?
Har träffat Sabrina några gånger, det som har sagts om henne här det senaste året stämmer. Väldigt service minded på ett amerikanskt sätt, om man gillar det. Kan få en coffee to go om man vill när det är dags att gå . Alla tjänster ingår, som sagt.
Citera
2022-07-07, 09:55
Medlem
Både Kristen och Sabrina är väldigt måna om att man lämnar en recension. Särskilt Kristen förra året då hon ville ha ett bra track record som hon kunde hänvisa till inför etablering på annan ort men blev inget av det.
Citera
2022-07-07, 11:54
Medlem
herrtoaletts avatar
Någon här som träffat Linnéa Westberg från RS, på hennes bilder ser hon smal ut på en del och på andra lite småmullig. Absolut ingen bodyshaming men vill veta vilket som stämmer. Schysst att ha att göra med i övrigt?.
Citera
2022-07-07, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weke96
Någon som vet om Sotnos22 på rs har slutat helt och hållet eller bara tagit en paus?

Citat:
inget att bry sig om..helt värdelös

Håller med, helt värdelös. Hon är inte utblldad massör. Massagen var obehaglig, hon nöp till exempel, istället för att knåda. Bättre isåfall att boka en timmas genuin och äkta thai- och oljemassage, som dessutom är billigare. Hon vill också att man beställer transport fram och tillbaka, i en stad, Sthlm, där kollevktivtrafiken är så välutvecklad.
Citera
2022-07-07, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pittbrad
Håller med, helt värdelös. Hon är inte utblldad massör. Massagen var obehaglig, hon nöp till exempel, istället för att knåda. Bättre isåfall att boka en timmas genuin och äkta thai- och oljemassage, som dessutom är billigare. Hon vill också att man beställer transport fram och tillbaka, i en stad, Sthlm, där kollevktivtrafiken är så välutvecklad.
det är nog kompisar som skriver bra recentioner
Citera
2022-07-07, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av berkis
Har träffat Sabrina några gånger, det som har sagts om henne här det senaste året stämmer. Väldigt service minded på ett amerikanskt sätt, om man gillar det. Kan få en coffee to go om man vill när det är dags att gå . Alla tjänster ingår, som sagt.
Åååh, det där tyckte jag om. --På ett amerikanskt sätt--. jag kan tänka mig att de lite yngre inte förstår skillnaden. De tror att dom är välkomna i en affär. bara för att 7st ur personalen skriker välkommen. När dom kommer.....
Citera
2022-07-08, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larsson5082
Mest flera egna konton och kompisar som nämnts.
Jo det är nog alla möjliga varianter på recensionerna.
Många är ju äkta också.
Sen vet jag att en del tjejer ber varenda kund att skriva ett bra omdöme.
Själv går jag på magkänsla och om nån jag känner lite skrivit nåt.
Man vill ju till att börja med få reda på om tjejen verkligen finns,vilket kan vara lite tvetydigt ibland.
Annars kanske man går torsk o åker på en blåklocka o lite till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in