2022-05-26, 17:30
Medlem
jag blev även bannad från LRC och IMX discord när jag nämnde ett sammarbete med Golem.Eth i framtiden.

De sa "Stop talking about it, the chat will think you are part of the "LRC/IMX" development-crew "

jag har även fått konstiga privat-meddeanden på reddit när jag nämnt Golem. "XXXXXXX is that you?" "XXXXX" = developer hos LRC...

gör eran egna matematik.
Senast redigerad av tendielord 2022-05-26 kl. 17:34.
Citera
2022-05-26, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tendielord
jag blev även bannad från LRC och IMX discord när jag nämnde ett sammarbete med Golem.Eth i framtiden.

De sa "Stop talking about it, the chat will think you are part of the "LRC/IMX" development-crew "

jag har även fått konstiga privat-meddeanden på reddit när jag nämnt Golem. "XXXXXXX is that you?" "XXXXX" = developer hos LRC...

gör eran egna matematik.
Att du påstår detta säger inte mycket, du kan ju hitta på detta precis som alla andra värdelösa trollposter du har skapat. Men du kan ju skicka prints på dessa meddelanden så kan vi börja där.
Citera
2022-05-26, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dorianblue
Att du påstår detta säger inte mycket, du kan ju hitta på detta precis som alla andra värdelösa trollposter du har skapat. Men du kan ju skicka prints på dessa meddelanden så kan vi börja där.

gå in i valfri IMX,LRC kanal och försök prata/fråga om Golem. Du kommer få gifs uppi arselet och aldrig få svar. Ja, detta är "trust me bro" tills du gör det själv.

jag trollar lite javisst. men det är bara friskt.

nej jag kommer inte gå igenom tusen rader av konversation på "price-action"," general "på discord. Förövrigt är jag bannnad där så kan ej se.
Citera
2022-05-26, 17:50
Medlem
Citat:
gå in i valfri IMX,LRC kanal och försök prata/fråga om Golem. Du kommer få gifs uppi arselet och aldrig få svar. Ja, detta är "trust me bro" tills du gör det själv.

jag trollar lite javisst. men det är bara friskt.

nej jag kommer inte gå igenom tusen rader av konversation på "price-action"," general "på discord. Förövrigt är jag bannnad där så kan ej se.

Kommer inte att göra detta, ville bara ha någon form av substans i ditt påstående, men får väl ge upp.

Borde väl inte vara så svårt att hitta konstiga privat-meddelanden på reddit?

Ditt trollande är faktiskt inte friskt, du verkar ha en hel del problem.
Citera
2022-05-26, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dorianblue
Kommer inte att göra detta, ville bara ha någon form av substans i ditt påstående, men får väl ge upp.

Borde väl inte vara så svårt att hitta konstiga privat-meddelanden på reddit?

Ditt trollande är faktiskt inte friskt, du verkar ha en hel del problem.

Du avslutar ditt meddelande med påhopp. klassiskt.
Citera
2022-05-26, 18:33
Medlem
Mr.Sanders avatar
Min och många andras teori är att DRS funkar, leder till likviditetskris, hard to borrow, och situationen vi ser nu med accelerande låneräntor.

Kan jag bevisa att det är pga. DRS? Nej. Det ligger lite i sakens natur att det är närmast omöjligt att bevisa ett sådant orsakssammanhang med hårda fakta. Men logiskt sett ger det mening enligt mig att när man drar ut aktier från öppna marknaden är det färre aktier kvar, vilket förr eller senare kommer leda til likviditetsproblem.

Sen kan vemsomhelst säga att det är bara konspirationsteori då jag inte har någon bevis eller källa att länka till. Det är helt okej. Det är ett fritt land så man får tycka och tänka och tro vad man vill. Kanske får vi veta sanningen till slut

Jag har DRSat 99% av XXX för att jag tror stenhårt på detta och sätter pängarna där min munn är.
Senast redigerad av Mr.Sander 2022-05-26 kl. 18:38.
Citera
2022-05-26, 19:08
Medlem
Mr.Sanders avatar
Citat:
99%? jävla newb...

Yea I kno…
Men anledningen är att jag behållt typ 1 aktie på 5 olika brokers för att bidra till deras konkurs vid Moass därsom de sålt Fejk-aktier.

All things considered, tycker jag det är rimligt. Har ändå DRS-at långt över genomsnittet och fått typ 10 pers runt mig att göra det samma. Så jag har inte dåligt samvete
Citera
2022-05-26, 19:13
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ideologi
Hur ligger man till nu då?

Givet att majoriteten av småspararna hoppade på över $150 så ligger de fortfarande back.
Idag är för lvrigt en bra dag att sälja GME.
Citera
2022-05-26, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sander
Yea I kno…
Men anledningen är att jag behållt typ 1 aktie på 5 olika brokers för att bidra till deras konkurs vid Moass därsom de sålt Fejk-aktier.

All things considered, tycker jag det är rimligt. Har ändå DRS-at långt över genomsnittet och fått typ 10 pers runt mig att göra det samma. Så jag har inte dåligt samvete

Hur fick du dem att DRS:a? berättade för min bror att han inte har några riktiga aktier och att han håller en kopia på en aktie.

hans svar var "Eh, bara att fortsätta jobba". jag är DRS:ad själv sedan oktober.
Citera
2022-05-26, 19:20
Medlem
Mr.Sanders avatar
Citat:
Hur fick du dem att DRS:a? berättade för min bror att han inte har några riktiga aktier och att han håller en kopia på en aktie.

hans svar var "Eh, bara att fortsätta jobba". jag är DRS:ad själv sedan oktober.

Asså några som inte har koll alls på nåt, de bara gjorde som jag sa

Några andra behövde flera månader spam och skrämselpropaganda för att övertygas.

Så det finns ingen one size fits all
Citera
2022-05-26, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sander
Asså några som inte har koll alls på nåt, de bara gjorde som jag sa

Några andra behövde flera månader spam och skrämselpropaganda för att övertygas.

Så det finns ingen one size fits all

Bra att dom lyssnar och tar dig halvt på allvar

ingen jag pratat med familj, vänner tar mig på allvar förrutom en barndomskompis som arbetar inom bank.
Citera
2022-05-26, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Givet att majoriteten av småspararna hoppade på över $150 så ligger de fortfarande back.
Idag är för lvrigt en bra dag att sälja GME.

Haha en vecka innan earnings och årsmöte? 😂😂😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in