2022-05-26, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sander
Optioner gder bara Market Makers har jag hrt. Nr priset r s manipulerat s lter de dig aldrig komma vinnande ur det bettet. Bara se hur mnga som brnt sig senaste tiden p r/WSB.
Varfr inte kpa och DRS:a s hller du aktierna i ditt eget namn fr en gngs skull.

Du har uppenbarligen ingen id hur bde optioner fungerar eller market makers.

Bara idioter och pajaser hller enbart p att DRS:a aktier.

D detta blev ngra Svensson rslner, tack vare optioner, s rekommenderar jag i framtiden att du inte yttrar dig om saker du inte frstr. "har jag hrt", du har ingen aning om vad som hnder p marknaden, sluta lita p saker du lser p reddit.
Citera
2022-05-26, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dorianblue
Varfr ignorerar du majoriteten av det man skriver? Stmmer teorin om att du bara trollar om allt? Visst rstar man inte fr split?

Fr att det r inte vrt tiden.

GameStops sista partner avsljad.

Golem.Eth. nnu en etherum partner? Om ngon vill att jag beskriver vad det r utan att behva googla och ska p dom kan jag gra det.
Citera
2022-05-26, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tendielord

Golem.Eth. nnu en etherum partner? Om ngon vill att jag beskriver vad det r utan att behva googla och ska p dom kan jag gra det.

Det r en publik super-dator som fungerar som en server fr att hlla saker uppe.

du kan starta din dator och f betalt fr att hlla gamestops marketplace eller deras spel uppe genom din processor.

hur sjukt r inte allt detta?
Citera
2022-05-26, 17:04
Medlem
Citat:

Inte vrt tiden att i alla fall erknna att du har helt fel om vad du har rstat om? Vet inte vad du brjade yra om nu, kan du lnka?
Citera
2022-05-26, 17:13
Medlem
Citat:
Inte vrt tiden att i alla fall erknna att du har helt fel om vad du har rstat om? Vet inte vad du brjade yra om nu, kan du lnka?

Jag beskrev just vad Golem.Etherum gr fr dig, vad du kan gra fr den.

Det r en super-dator som anvnder processorer ver hela vrlden fr genom ett ntverk fr att hlla allt uppe.

Tur fr mig som har en dator som bara str p sidan om.

HURR DURRR, lnka.
.. insider information eller bara lite tur i mitt tnkande.
Citera
2022-05-26, 17:14
Medlem
Citat:
Jag beskrev just vad Golem.Etherum gr fr dig, vad du kan gra fr den.

Det r en super-dator som anvnder processorer ver hela vrlden fr genom ett ntverk fr att hlla allt uppe.

Tur fr mig som har en dator som bara str p sidan om.
Menade en lnk om samarbetet med GameStop.
Citera
2022-05-26, 17:15
Medlem
Citat:
Menade en lnk om samarbetet med GameStop.

HURR DURRRRR LNKA ALLT... jag kanske bara hade lite tur i mitt tnkande eller s har jag insider information... vi kommer aldrig veta.
Citera
2022-05-26, 17:17
Medlem
Citat:
HURR DURRRRR LNKA ALLT... jag kanske bara hade lite tur i mitt tnkande eller s har jag insider information... vi kommer aldrig veta.
S du slnger ur dig ngot du vgrar styrka p ngot stt? r det verkligen konstigt att man vill ha en lnk som faktiskt bekrftar detta samarbete?
Citera
2022-05-26, 17:22
Medlem
Citat:
S du slnger ur dig ngot du vgrar styrka p ngot stt? r det verkligen konstigt att man vill ha en lnk som faktiskt bekrftar detta samarbete?

det verkar sansat, ett sammarbete med Golem.Eth. Nej jag kan inte styrka detta p ngon vis genom lnk eller offentligt samtycke.

Men golem.eth vaknade till liv fr ngra mnader sedan p twitter efter ett ordentligt bjrn-napp.

ni fr helt enkelt komma till era egna slutsatser.
Citera
2022-05-26, 17:23
Medlem
Citat:
det verkar sansat, ett sammarbete med Golem.Eth. Nej jag kan inte styrka detta p ngon vis genom lnk eller offentligt samtycke.

Men golem.eth vaknade till liv fr ngra mnader sedan p twitter efter ett ordentligt bjrn-napp.

ni fr helt enkelt komma till era egna slutsatser.
Du gissar bara? Men nd uttrycker du dig som att det r bekrftat och hnar mig fr att jag ber om klla? O herre... r du hr fr att f apor att verka korkade?
Citera
2022-05-26, 17:26
Medlem
Citat:
Du gissar bara? Men nd uttrycker du dig som att det r bekrftat och hnar mig fr att jag ber om klla? O herre... r du hr fr att f apor att verka korkade?

Du mste tnka frbi vad GameStop redan gjort. Vad dom kommer gra om 3, 6 eller 9 mnader. Och vad dom behver.

Jag vet att mnga hr kommer googla p Golem.Eth efter vi pratat om det. Vem r det som r korkad?
Citera
2022-05-26, 17:29
Medlem
Citat:
Du mste tnka frbi vad GameStop redan gjort. Vad dom kommer gra om 3, 6 eller 9 mnader. Och vad dom behver.

Jag vet att mnga hr kommer googla p Golem.Eth efter vi pratat om det. Vem r det som r korkad?
S du frsker bara gra reklam fr ett projekt du tror p genom att koppla ihop dem med GME? jag har anmlt dig fr falsk ryktesspridning hr nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in