2023-08-22, 20:22
Jag har brjat kra Uber fr att ha rd att kpa mer.
Citera
2023-08-22, 20:52
Medlem
Idag hnde det. MOASS.
Citera
2023-08-22, 21:35
Medlem
Lagerkommandants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Jag har brjat kra Uber fr att ha rd att kpa mer.

Om jag bara haft krkort. Sljer handjobb bakom Donken istllet. Alla stt r bra utom de dliga. Mer axier ska de va iallafall.
Citera
2023-08-23, 11:42
Medlem
Quixotes avatar
Hur gr det med MOASSEN grabbar?

*fniss*
Citera
2023-08-24, 10:10
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olofzzon
Idag hnde det. MOASS.

Det blir inte under $100000, tro mig!
Citera
2023-08-24, 10:12
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quixote
Hur gr det med MOASSEN grabbar?

*fniss*

Du vet ingenting om blankning! MOASS r pundvikligt nr positionerna ska tckas!

(N, jvla ufon som tror p MOASS och dessutom r berdryga mot alla som "tvivlar").
Citera
2023-08-24, 16:22
Medlem
SocialtKontrakts avatar
Trenden r verkligen t helvete just nu och vi r nra att punktera ett pyttelitet std p ~16 USD frn i januari/mars.

Sedan kan vi beska nya djup i Marianergraven
Citera
2023-09-29, 11:03
Medlem
Atamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SocialtKontrakt
Trenden r verkligen t helvete just nu och vi r nra att punktera ett pyttelitet std p ~16 USD frn i januari/mars.

Sedan kan vi beska nya djup i Marianergraven

Det blir som i systeraktien AMC, kursen kommer n ny all time low och ligga lgre n fre MOASS-hypen. Det kommer svida i arslet p MOASS--bgarna som framstr som i det nrmadte helt efterblivna vid dethr laget...
Citera
2023-09-29, 11:06
Medlem
Atamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagerkommandant
Sdr, nu behver vi bara vnta p att Quixoten ska komma in i trden. Eller ngon av de andra belackarna.
https://investor.gamestop.com/news-r...r-2023-results

Jag kan g in istllet och upplysa dig om att kursen r ner 47% sedan du efterfrgade honom 2023.06.07.

Nr kommer MOASS? Nlankarna MSTE ju tcks sina positioner...
Citera
2023-09-29, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atamon
Jag kan g in istllet och upplysa dig om att kursen r ner 47% sedan du efterfrgade honom 2023.06.07.

Nr kommer MOASS? Nlankarna MSTE ju tcks sina positioner...
Nu r det 34 mnader sedan rusningen startade. Har det varit ngon tendens till att blankare skulle driva upp aktiekursen som frutspddes? Jag skulle snarare sga att det varit privatpersoner som lurar varandra och att det r det som varit drivkraften i denna hrva.

Om inget har hnt p nstan 3 r vad fr dig att tro att aktiekursen skulle sticka till 10 000 USD eller mer?
Citera
2023-09-29, 12:03
Medlem
Atamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mynicname
Nu r det 34 mnader sedan rusningen startade. Har det varit ngon tendens till att blankare skulle driva upp aktiekursen som frutspddes? Jag skulle snarare sga att det varit privatpersoner som lurar varandra och att det r det som varit drivkraften i denna hrva.

Om inget har hnt p nstan 3 r vad fr dig att tro att aktiekursen skulle sticka till 10 000 USD eller mer?

Tragiskt att vissa personer hr med dryg och agressiv attityd angripit alla som ifrgasatt att GME var en bra investeting. Hoppas ingen ngrar sina affrer.
Citera
2023-09-29, 13:05
Medlem
SocialtKontrakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mynicname

Citat:
Ursprungligen postat av Atamon
Tragiskt att vissa personer hr med dryg och agressiv attityd angripit alla som ifrgasatt att GME var en bra investeting. Hoppas ingen ngrar sina affrer.

Ja det lr flja mnga fler dokumentrer om GME-apors den och deras liv p Donken efter haussen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in