Citat:
Ursprungligen postat av
Montanass
Har för mig, inte riktigt säker, att Jokern lämnat Sverige för gott och att Kah ska ha lämnat Sthlm för att etablera sig i en mindre stad. Inte säker alls dock så rätta om jag har fel.
Vem är denna DP-
Kah? Namn? Vilken krets/personer hängde han med? Varit med i ngt framträdande sammanhang?
Också, inte riktat till ngn särskild, varför skulle det börja hämndsmällas just om
Svensken går fri? Som flera nämnt är han kanske egentligen inte primärt en "utförare". Och inte en riktig ledargestalt heller. De som vill hämnas har väl ingen specifik anledning att invänta Svensken...
Kanske syftas det på att det sannolikt finns (åtminstone några) kaniner undanstoppade... att det kan läggas ett fett pris på en eller annan till ditten eller datten entreprenör... ? Annars tror jag det avgörande är hur hetsiga
Ghost/Navy eller
Hoodz kan vara, eller någon annan mer tongivande, om/när de finns på fältet. Samtidigt har de ju inte blodshämnd riktigt varit FLG/SSAs starka sida. Men det kanske inte betyder att det inte varit prioriterat, utan bara att det saknats förmåga och/eller flax.