2022-05-24, 16:10
Medlem
Börjar hårt, igenom att bjuda in presidenten.
Citera
2022-05-24, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Jag tror inte att Depp kommer att vinna. Men oavsett utgång så tror jag att han kommer få någon form av upprättelse. Givetvis blir den större om han vinner.

Baserat på ljudinspelningar etc så tycker jag det är tydligt att Heard är den som sökte konflikter. Depp försökte vid flera tillfällen fly undan bråk, något Heard inte kunde acceptera.
Jag tror att Depp kan vinna men kanske att $50M är i överkant. Det blir nog sänkt i så fall. En absolut lägsta nivå måste vara de $7M som Turd hade lovat att skänka till välgörenhet men ännu inte gjort. Plus 50-100% för att det ska svida lite.
Citera
2022-05-24, 16:12
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av momsloveme
Börjar hårt, igenom att bjuda in presidenten.

Ja. Och sa han inte precis att Heards lön inte ökade i Aquaman 2? Agenten sa tvärtom igår.
Citera
2022-05-24, 16:13
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Ja. Och sa han inte precis att Heards lön inte ökade i Aquaman 2? Agenten sa tvärtom igår.

Och hennes roll förminskades inte av någon speciell anledning. Vilket agenten igår sa att den gjorde.
Citera
2022-05-24, 16:15
Medlem
FriendlyNo1s avatar
Kom igen, ställ frågan om hon fick rollen pga Johnny Depp!!
Citera
Medlem
MakeIslamillegals avatar
Citat:
"I stabbed you, i didnt kill you. Stop being so sensitive, afterall it's not my fault."

Exakt. Undrar om jag kan komma undan med samma sak om jag går och våldtar någon: "Jag höll fast dig och stoppade in min penis i dig mot din vilja, men jag våldtog dig aldrig. Snälla sluta vara känslig, det är ju ditt fel."
Citera
Medlem
GormDenGamles avatar
Igen; Warner Brothers chef nekar allt som agenten sa igår. Härligt!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle

Jaha.. Är det nu president Walter Hamada, kommer in och förklarar allt det som _Varenda_En_ av Ambers alla vittnen precis har suttit i veckor och ljugit om?
Citera
2022-05-24, 16:16
Medlem
LeCastles avatar
Johnny ser inte ut att vara en dag över 50.
En uppfriskande look idag.

Offerkoftan är här. Jag ser inte att någon kommer ta Ambers parti för hennes ”förluster”. Det som väger mycket till att ingen vill ha nåt med henne är public opinion. Hon är skyldig till allt elände som nånsin har hänt.

Jason Mamoa har tagit JDs parti.
Och miljontals underskrifter på att hon måste försvinna från Aquaman 2.
Citera
2022-05-24, 16:16
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Jaha.. Är det nu president Walter Hamada, kommer in och förklarar allt det som _Varenda_En_ av Ambers alla vittnen precis har suttit och ljugit rakt ut om?

Haha. Underbart.
Agenten igår räknade på att Turd skulle tjäna såååå bra på framtida Aquaman (och filmer).
Citera
2022-05-24, 16:17
Medlem
GormDenGamles avatar
Haha. Han slaktar Heard!!!
Citera
2022-05-24, 16:18
Medlem
MakeIslamillegals avatar
Herrejösses. Vad händer med vittnen som ljuger i vittnesmålet? Kan de bli fällda? Heards polare måste ju ligga risigt till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in