2022-04-25, 19:09
Medlem
minilogos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lytt.Somali.Hund
Har tänkt lite på om hur det ser ut när det når blå gul mark. Det kan inte vara så många som tar in mängd, i mängd menar jag 10kg+.

Är det Iranier? Afghaner? Islänningar? Har alltid undrat hur det ser ut i Heroin träsket i Sverige, vilka är det som drar i dom största spakarna?

Var länge sen jag bodde i Sverige nu, men besöker familj o vänner titt som tätt.

Eller säg Europa, vilka är dom största grupperingarna för tillfället?
Albanska maffian har ett stort finger med i importen.
Citera
2022-04-26, 11:43
Medlem
GlennGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minilogo
Finns det vitt heroin #4 i Sverige ens längre?
De som säger att det finns, varför finns det då inte mer som når ut till marknaden då det oftast är renare och mer eftertracktat.
Brunt H som är starkt som bara den finns ju, så varför inte lite vitt också? eller vet inte arabländerna eller nån av mellanhänderna hur man omvandlar detta?

Uppriktigt nyfiken.

Det vita går inte att röka, om man inte mixtrar med det vad jag vet och folk här gillar att jaga drake. Det ska gå att snorta tror jag, men ska vara väldigt oskönt att få i snoken också. Det är ju mycket starkare så klart att det svider av bara h-e.
Jag har haft chans att få tag i vitt bara en enda gång på de år jag hållit på, men det lockar mig inte då jag får tag i brunt av riktigt bra kvalitet och bra pris.
Citera
2022-04-30, 11:59
Medlem
Kul att höra lite hur du har det Det där med venerna låter liter sådär tycker jag, jag kommer nog inte att prova det. Tycker ändå det blir rätt fin skjuts i en fin snort och rövpanna och rövpanna är nice för att slippa förstöra näsan för mycket (om än tillfälligt). Är för dålig på att fånga draken så brukar inte bli mycket rökande den bara flyger iväg eller bränns!

Har beställt två olika sorter från vår fina inhemska marknad 3g av varje, och förhoppningsvis kommer de fram på tisdag, men troligare är väl att de kommer på onsdag. Men den som väntar på något gott

Jag tycker det låter som du är inne på ett lite sundare bruk, vilket gör mig glad. Det räcker ju, som du säger, med att snorta och röka Håll dig kvar vid det istället för sprutorna! Rövpanna kan jag rekommendera med, även fast det låter lite snuskigt.

Själv älskar jag heroin och tycker ärligt talat ibland om att bara ligga ner och klappa katten och njuta. Lirar gärna World of Warcraft eller kollar netflix efter att det initiala ruset lagt sig, och älskar att fylla på med jämna mellanrum. Det jag älskar med heroin är att det alltid går att fylla på, till skillnad från t ex tram eller sub som man snabbt når en sorts tröskel på. Men heroin slår alltid på, även om man har tolerans eller om man tagit flera dagar i streck. Så jävla fint

Vet dock att jag bjuder upp och dansar med djävulen här och vet att det inte kommer att fungera att fortsätta såhär i längden. Det är för bra helt enkelt!

Hur mycket tar du en vanlig dag då du går på horse? Jag kan fan få i mig rätt mycket, nästan upp 0,7-0,8 g (säkert inte allt för starkt) heroin när jag har hemma. Dock inget IV.

Lev väl allihopa!

Citat:
Ursprungligen postat av stadatskrivbord
Jag blir också ofta besviken tråden rör sig sakta nu för tiden.
Efter ett uppehåll är jag återigen förtjust i horse. Försöker hålla det på en mycket bättre nivå än tidigare och det har väl fungerat sisådär. Heeeheee.
Nej men att ta ATn får så mycket bättre nu för tiden än förr. Skulle verkligen rekommendera alla att bara se till att inte ha några måsten kommande 2 veckorna och tillåta sig tänka att det inte behöver vara sista gången för att hålla modet uppe. Och såklart ha lite lindrande mediciner osv (men inte skapa ett nytt beroende bara)..

Favoritsort, oj jag trodde det bara fanns typ tar smack och jonk, isåfall är smacket min favorit men det har jag inte sett på 10+ år och sedan dess bara stött på brunt H i olika nyanser.
Helst ska det skjutas upp i någon ven men eftersom jag i princip förstört alla synliga och lätt åtkomliga nöjer jag mig oftast med att snorta en del och röka resten (visst uteblir kicken och i början när jag efter uppehållet försökte med dessa sätt så tyckte jag det var värdelöst men insåg senare att den effekt jag fick var rätt schyst och istället för att ägna dagarna åt att sticka och leta så kunde jag få det jag behövde få uträttat istället för att ha kastat bort dagen).
Rövpanna var länge sen jag försökte mig på jag antar det bara inte blivit av för jag varit för lat för att byta ut de gamla används insulinerna jag har liggandes.

Edit: Just det. Vad jag gillar att göra? Ta tag i sådant jag inte annars alltid orkar eller klarar av. Typ myndighetskontakt, städning, tvätt. Det är inte sådant jag gillar iofs utan mer måsten. Det jag mer vill och föredrar att göra är att ägna mig åt konstnärliga grejer, typ musik vilket brukar sluta med att jag noddar ståendes och tillslut ramlar och river halva studion. Lite lustigt efter att man förbannat sig över att det var dåliga grejer som inte fungerar, sedan ligger man där på golvet… tillsammans med, ja, allt.

Själv då vad har du för preferenser?
Citera
2022-04-30, 13:11
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shinebrighter
Kul att höra lite hur du har det Det där med venerna låter liter sådär tycker jag, jag kommer nog inte att prova det. Tycker ändå det blir rätt fin skjuts i en fin snort och rövpanna och rövpanna är nice för att slippa förstöra näsan för mycket (om än tillfälligt). Är för dålig på att fånga draken så brukar inte bli mycket rökande den bara flyger iväg eller bränns!

Har beställt två olika sorter från vår fina inhemska marknad 3g av varje, och förhoppningsvis kommer de fram på tisdag, men troligare är väl att de kommer på onsdag. Men den som väntar på något gott

Jag tycker det låter som du är inne på ett lite sundare bruk, vilket gör mig glad. Det räcker ju, som du säger, med att snorta och röka Håll dig kvar vid det istället för sprutorna! Rövpanna kan jag rekommendera med, även fast det låter lite snuskigt.

Själv älskar jag heroin och tycker ärligt talat ibland om att bara ligga ner och klappa katten och njuta. Lirar gärna World of Warcraft eller kollar netflix efter att det initiala ruset lagt sig, och älskar att fylla på med jämna mellanrum. Det jag älskar med heroin är att det alltid går att fylla på, till skillnad från t ex tram eller sub som man snabbt når en sorts tröskel på. Men heroin slår alltid på, även om man har tolerans eller om man tagit flera dagar i streck. Så jävla fint

Vet dock att jag bjuder upp och dansar med djävulen här och vet att det inte kommer att fungera att fortsätta såhär i längden. Det är för bra helt enkelt!

Hur mycket tar du en vanlig dag då du går på horse? Jag kan fan få i mig rätt mycket, nästan upp 0,7-0,8 g (säkert inte allt för starkt) heroin när jag har hemma. Dock inget IV.

Lev väl allihopa!

Snälla lämna gärna en ärlig recension på dom olika sorterna antingen här eller till mig i pm, för jag har länge tänkt beställa med får aldrig tummen ur för att man vill ju så klart ha den bästa. 😁
Citera
2022-05-05, 20:45
Medlem
StigHails avatar
Någon som har testar det där som det står är från pakistan och finns och köpa på fs?

Vad har nioch säga on det? Det funka ju som det skulle men smaken, konstistensen och det rann liknade inte något jag provat förut. Vad tyckte ni?
Citera
2022-05-08, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shinebrighter

Ja, sprutorna är ju nu när man kommit ifrån det lite av en balansgångsliknande grej, för mig åtminstone eftersom jag som du tycker jag får ut en hel del av andra intagssätt.

Jag kan komma upp i 1,2 g per dag men då har jag ju fortfarande sub i kroppen men det är lite lustigt hur man tycker den där femman som skulle kunna räcka nära en evighet helt plötsligt är nära slut nästa dag. Ofta funderar jag då på hur mycket jag bara slösat bort. Otroligt tråkigt när det händer i varje fall.
Försöker också så sällan som möjligt ta över en vecka i streck (gärna inte mer än en dag i streck men ah…) för det är magiska gränser för när jag under avtändningen plötsligt kan börja kräkas utan någon kontroll och känna jag nästan kvävs och det är bland det värsta enligt mig.
Under avtändningen är jag ofta väldigt trött (duh!?…) och somnar ofta till och drömmer väldigt verkligt, inte alltid men ofta väldigt härliga drömmar (ibland vänskapliga men oftast väldigt romantiska?.. och ganska underbara…) och det låter ju ganska bisarrt kanske men det blir liksom en höjdpunkt av hela skiten, ja den enda höjdpunkten antar jag.

Ta det lugnt med dansandet (med djävulen) iaf vännen! Och om det går för långt oavsett vad någon påstår är jag hyfsat säker på att du kan ta dig ur det om du bara ger det tiden som krävs, även om du faller tillbaka någon gång osv så börjar du oftast ändå inte från ruta ett. Jag menar innan du ger upp och söker LARO eller dylikt.
Sen, ge fan i att ta fler dagar i rad, du vill inte förlora den härliga kärleksfulla och tröstande känslan av det är bara vad detta leder till, så med all välmening om du känner du saknar disciplinen, ta åtminstone ett längre uppehåll om inte lägga ner helt.
Har vänner som fortfarande sköter detta snyggt sen nära tio år tillbaka så det går men jag tror inte det gör till vanligheterna.

Ta det lugnt vännen!
Citera
2022-05-08, 21:18
Medlem
Hej kan nån snälla svara på det här!!
Jag har gått på sub fram o till i ett år ungefär, och det senaste månaderna varje dag, men inte mkt varje dag. Jag har köpt av langare o inte fått av vården. Men nu har jag inte tagit sub på fem eller sex dagar, och skulle idag testa heroin första gången. De senaste dagarna har jag tagit kratom
För o få bort abstinensen på subben. Men som
Sagt. Idag testa jag heroin första gången. Lägger en mini Lina o snortar, känner inget, lägger en liten till känner inget. Nu på kvällen tog jag lite mer o la på folie o rökte (va hos en vän som hjälpte mig) och känner fortfarande INGENTING. Har aldrig hållt på med heroin tidigare så har ju nada tolerans!! Varför känner jag ingenting? Jag har ju inte heller tagit sub på ca 5 dygn. I tisdags va sista dagen jag tog sub och väldigt lite då. Så varför känner jag ingenting? Tacksam för svar… finns de ngn som känner igen sig?
Citera
2022-05-13, 13:32
Medlem
Hur lång tid håller lösningen?

Säg att man skulle koka ihop en lösning med brunt heroin och askorbinsyra i förväg, sen förvarar den i pumpen.
Pratar vi timmar eller dagar innan den blir dålig?
Citera
2022-05-13, 13:33
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etskimor
Säg att man skulle koka ihop en lösning med brunt heroin och askorbinsyra i förväg, sen förvarar den i pumpen.
Pratar vi timmar eller dagar innan den blir dålig?

Är inte 100 men jag skulle gissa på dagar snarare, förutsatt att den typ är förvarad kyld och så. Jag tänker att askorbinsyran konserverar det ganska bra? Men kan ha fel
Citera
2022-05-13, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av youlaugh.
Är inte 100 men jag skulle gissa på dagar snarare, förutsatt att den typ är förvarad kyld och så. Jag tänker att askorbinsyran konserverar det ganska bra? Men kan ha fel
Tack, har hört någonstans att det omvandlas till morfin om det inte används inom en viss tid. Men förmodligen så är det bara en lögn?
Citera
2022-05-13, 16:35
Medlem
Citat:
Tack, har hört någonstans att det omvandlas till morfin om det inte används inom en viss tid. Men förmodligen så är det bara en lögn?

Kan inte längre redigera mitt inlägg så jag lägger till detta:

”Numerous studies were carried out on heroin to investigate its rate of hydrolysis. It has been shown that heroin is rapidly deacylated in aqueous solution at alkaline or acidic pH to form 6-acethylmorphine and finally, to morphine.”

Betyder det att det faktiskt stämmer eller är jag ute och cyklar nu?
Citera
2022-05-13, 17:48
Medlem
Citat:
Kan inte längre redigera mitt inlägg så jag lägger till detta:

”Numerous studies were carried out on heroin to investigate its rate of hydrolysis. It has been shown that heroin is rapidly deacylated in aqueous solution at alkaline or acidic pH to form 6-acethylmorphine and finally, to morphine.”

Betyder det att det faktiskt stämmer eller är jag ute och cyklar nu?
Ja om du har heroinet i vatten som är basiskt eller syrlig så omvandlas heroinet relativt fort till till
6-Monoacetylmorphine som inte fy skam det heller.

Heroin ska förvaras svalt, torrt och mörkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in