Citat:
Ursprungligen postat av
enough-is-enough
1. Vapenfrågan är en enorm brist i teorin, det tror jag alla kan säga.
3. JÅS pratar uppenbart om två olika personer, den ena är SE
1. SE uppvisar ändå mer vapenkunnande än en vanlig medelsvensson.
Något PH reagerade på. Han undrade om det hade något med positionen reservofficer att göra.
3. Nej, JA pratar hela tiden om "mannen", en och samma person, enligt dokumentet.
Sedan om de som skrev ner det hela rörde ihop det, är en annan femma.
Det kanske kan klarna om vi någon gång får se vilka bilder som ingick i fotovisningen.
Inte omöjligt att infon finns i CPFUP:en. Där finns det en herrans massa som jag inte sett förr.
Ska även finnas fler dokument om SE där, enligt rykten ...
Det får bli nästa nattlektyr för mig i alla fall. Bäva månde alla lokattar och kylskåp.